Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor sender menn penisbilder?


Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sendt et sexy bilde i hele mitt liv. Med eller uten penis. Det er jeg ikke komfortabel med overhodet, og tviler på at jeg noensinne kommer til å gjøre det.

Det er harry som faen.

 

Har mottat bilder av damer, og synes det er helt flott. Men jeg sender aldri noe tilbake.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

Men nå er det vel sjeldent at en mann ser etter ett vennskapsforhold med en kvinne, så kan ikke se at det er så relevant.

Jeg trodde faktisk at i 2016 er det nokså vanlig at jenter/damer og gutter/menn kan være venner uten å ville noe mer, men det er kanskje ikke tilfelle fra menns synspunkt.

 

Da tilhører jeg sjeldenhetene Civil.

 

Pessimistisk jeg tror det går begge veier. Det er vel ofte at dere jenter også ønsker noe mer.

Lenke til kommentar

De fleste er nok bekymret for størrelsen sin og vil ha bekreftelse på at den ser flott ut. Jeg hadde en fyr på Snap i en periode som sendte meg bilder av pikken sin, og tenkte at nå skulle jeg sjekke om jeg faktisk har rett. Jeg bemerket at den var fin, perfekt størrelse og alt det der (jeg løy ikke heller, den var helt fin den), og fyren ble helt overlykkelig. Han hadde hatt så mye komplekser for den etter et forhold med ei dame som mente at den var altfor liten og ikke tilfredsstillende. Derfor sendte han også bilder av den til en del jenter for å se hva responsen ble. Jeg blir ikke skremt av en pikk på Snap liksom og syns ikke peniser er stygge, så jeg bryr meg ikke om jeg får det tilsendt noen ganger. Skjer ganske sjeldent siden jeg ikke deler ut brukernavnet mitt til alle og enhver lenger. Setter forøvrig pris på å få slike bilder fra en kjæreste, noen liker å sende nakenbilder og andre ikke, sånn er det bare. Man er ikke mer eller mindre dum av den grunn. 

Noen tenner rett og slett på at noen ser dem, eventuelt tenner på bilder av dem. Det finnes mange kvinner som tenner på å legge ut nakenbilder av seg selv for at menn skal tilfredsstille seg selv til dem, samme gjelder menn, og da deler vell menn gjerne bilder av penisen sin fremfor kropp, mens kvinner går for pupper, rumpe eller fitta om de vil være ekstra dristige. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er den typen som kan tenne på at andre tenner på bilder av meg, men da må det være folk som jeg VET vil se de, eller oppsøker det selv. Hadde vært veldig unaturlig å sende nakenbilder til noen helt tilfeldige karer for å få bekreftelse. Skjønner på ett sett hva de mener, men samtidig synes jeg det er veldig merkelig dette behovet:S

Lenke til kommentar

Jeg er den typen som kan tenne på at andre tenner på bilder av meg, men da må det være folk som jeg VET vil se de, eller oppsøker det selv. Hadde vært veldig unaturlig å sende nakenbilder til noen helt tilfeldige karer for å få bekreftelse. Skjønner på ett sett hva de mener, men samtidig synes jeg det er veldig merkelig dette behovet:S

Dette er jeg HELT enig i. Foruten det at jeg ikke har sendt nakenbilder av meg selv til noen. :p

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg kjente en fyr på et annet forum som hele tida fortalte meg at han drev og runka til profilbildet mitt. Man kan jo nesten ikke ta det som noe annet enn et kompliment, selv om det kanskje blir litt vel mye info :b
 

Så ja, jeg skjønner jo greia med dickpicks, men problemet er vel at mange menn går for fort frem. Den første meldinga du sender til noen trenger ikke være kukken din, det er greit å si hei først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg tar det også som et kompliment om noen runker til bilder av meg, men det er ikke alltid jeg trenger å vite om det. Spørs helt hvem, hva, når osv

Lenke til kommentar

Jeg beskylder ikke Trådstarter her for noe, 

 

Jeg har mange venniner ( skryt skryt ) men ingen av de har noen gang opplved og få pensibilder tilsendt på MMS/Snap. Det er ikke så lenge siden vi prata om det da vi var på fest.

 

De er i alderen 19-28 år. De har jo fått bilde som innholder en penis men det har heller vært humor og ikke "grisete" ment. Men det er også svært sjeldent.

 

Så det jeg lurer på, Kan det ha noe med deg og gjøre trådstarter ?Flørter du ? Snakker du grisete ? Ikke vet jeg :p

 

Det er jo ikke din skyld uansett, men kanskje noen får feil intrykk av deg. De som sender det er jo griser, jeg syntes det er idioti og gjøre det uansett.

 

"If you run into an asshole in the morning, you ran into an asshole. If you run into assholes all day, you're the asshole." kanskje det er litt slik ?   :p

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei jeg snakker ikke grisete eller flørter :rofl: Men forstår hva du mener :) Er liksom ikke sånn at innboksen min blir spammet av penisbilder altså, men det er jo en situasjon som jeg vet mange kan kjenne seg igjen i. 

Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke: Det kunne aldri falle meg inn og gjøre noe slikt mot en jente. Du er sikkert en pen og sprek 19 år gammel jente (vanskelig og bedømme utifra bildet av en barbie med bitchface) men noen klarer sikkert ikke holde den i buksa, og må da frem med sitt lemm og forevige det med et bilde som du da får æren av og se på. Hvorfor folk sitter og mastruberer på chatroullete har jeg heller aldri fortstått. En penis er jo ikke estetisk vakker uansett situasjon, at den har en bruksverdi i visse tilfeller er helt tydlig men pen er den aldri. Så hvorfor noen har lyst til og sende deg et bilde av den og har lyst til at du skal se den forstår jeg ikke. 

 

Og enda rarere er det at de faktisk da trur at du vil like det, at du skal komme løpende og hoppe til køys med de. Rare greier....

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg vet egentlig ikke: Det kunne aldri falle meg inn og gjøre noe slikt mot en jente. Du er sikkert en pen og sprek 19 år gammel jente (vanskelig og bedømme utifra bildet av en barbie med bitchface) men noen klarer sikkert ikke holde den i buksa, og må da frem med sitt lemm og forevige det med et bilde som du da får æren av og se på. Hvorfor folk sitter og mastruberer på chatroullete har jeg heller aldri fortstått. En penis er jo ikke estetisk vakker uansett situasjon, at den har en bruksverdi i visse tilfeller er helt tydlig men pen er den aldri. Så hvorfor noen har lyst til og sende deg et bilde av den og har lyst til at du skal se den forstår jeg ikke. 

 

Og enda rarere er det at de faktisk da trur at du vil like det, at du skal komme løpende og hoppe til køys med de. Rare greier....

Ja, er akkurat dette jeg også tenker..

Forstår på et vis at folk tenner på det, men forstår ikke hvorfor de sender til noen som de (mest sannsynlig) vet er helt uinteressert i et penisbilde.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er skrevet, orker ikke å gå gjennom alt, selv om jeg ikke har en logisk forklaring (Arrester meg om det er skrevet)

 

Men hvorfor sender jenter nakenbilder, er samme prinsipp. 

 

Kvinner sender nakenbilder fordi menn presser dem til å gjøre det, eller det er vertfall den beskjeden media gir oss.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...