Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor sender menn penisbilder?


Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

 

Jeg trodde faktisk at i 2016 er det nokså vanlig at jenter/damer og gutter/menn kan være venner uten å ville noe mer, men det er kanskje ikke tilfelle fra menns synspunkt.

Nå snakker jeg bare for meg selv men man går ikke inn for å få ett vennskapsforhold nei, noen ganger gjør tilfeldigheter at det er hvordan det ender men aldri intensjonen. Muligens dette bare er i mine omgang sirkler, vil gjerne høre fra noen menn der ute som går inn for å få vennskap med kvinner?

 

For øvrig er 2016 ganske likt 2015 i min erfaring.

Ok :) men er det slik at du har lyst til å ha sex med de jentene du tilfeldigvis ender opp å være venn med? Bare lurer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ok :) men er det slik at du har lyst til å ha sex med de jentene du tilfeldigvis ender opp å være venn med? Bare lurer.

 

Nå har jeg dame så for å forsikre meg må jeg jo si at jeg ikke har det på nåværende tidspunkt.

 

Men tidligere når jeg var singel hadde jeg venninner jeg gjerne skulle hatt sex med ja, og det var ingen hemmelighet ovenfor dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fordi menn ikke har pupper..

 

Edit:

Noen menn har ikke pupper..

 

Kan ikke du gjøre litt research for å få litt kjøtt på beinet, sender pre-op transsexuelle penis eller puppe bilder?

 

Er det jo ikke logisk da, menn har ikke så mye sexuelt å å vise fremfor penis.. Er jo brystkasse og muskler for de som har det..  Ellers er det jo eneste penisen som er rimelig seksuell.. Kvinner har jo puppa, vi har ikke den samme sjarmen med en flat brystkasse eller to seige mannepupper..

 

Det handler vel egentlig om å vise frem noe intimt og sexuelt.. Ikke at jeg sier at kvinner liker penisbilder...  Bare har en teoretisk forklaring på det...

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

 

(...)Men vit dette, gutter. Å sende dickpick er i hvert fall en solid spiker i kista for et uanstrengt vennskapsforhold med ei jente. Dickpick forandrer alt. ALT.

 

Men nå er det vel sjeldent at en mann ser etter ett vennskapsforhold med en kvinne, så kan ikke se at det er så relevant.

 

 

Døh. For real? Så menn er bare "venn" med kvinner de har lyst til å ligge med? 

Lenke til kommentar

Er ikkje dette ein del av "the number game" som enkelte menn ubevisst spelar?

 

Altså at dei gjer tilnærmelsar til så mange kvinner som mulig, fordi før eller seinare så finner du ei som vil være med på leiken.

Og det er kun ho som svarer bekreftande som er av interesse for mannen.

 

Dette er kanskje ikkje verdens mest sofistikerte framgangsmåte, men det er ein effektiv måte å luke ut alle damene som enten ikkje er interessert eller som forventer noke meir enn berre sex.

Lenke til kommentar

Om det til mot all min forventning at menn ikke kan være venn med kvinner så har jeg da 2 spørsmål/problemer: "Er jeg da en kvinne?" eller "Er jeg nå en minoritet?" 

 

Ganske sikker på at jeg har en del kvinnelige venner her og der jeg ikke har engang tenkt på noe snuskent med engang, men på en annen side så skjønner jeg ikke logikken bak de som trur det andre kjønn er av en helt annen rase/dimensjon. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det var ikke hva jeg sa, men som en sterk generalisering så mener jeg det er nærme nok riktig.

 

 

Ja, da var det vel også nærme nok det du sa.

 

Men kult! Ante ikke at jeg hadde så mange gutter å velge mellom.  :fun:

 

Hvis du tenker på kun sex, så har du betydelig flere å velge mellom enn hva du har lyst å tro.

Lenke til kommentar

 

Greit nok, men tror de fleste jenter vil få mer ut av å se armer, mage eller noe

 

Jeg foretrekker å se ansiktet til personen, iallefall hvis det er en tilfeldig mann. Bar overkropp, penisbilder og fleksing er så turnoff.

Om man er i et forhold blir jo dette en annen sak....

 

Da er det bare å sende en snasen selfie til drømmejenta, så er alt i boks?  :roll:

 

Nei, det funker nok like dårlig som penisbilde hvis du faktisk er ute etter å kurtisere noen.

 

Ja, da var det vel også nærme nok det du sa.

 

Men kult! Ante ikke at jeg hadde så mange gutter å velge mellom.  :fun:

 

PSA: Det går an å være venner, men de aller fleste menn du kjenner som ikke er tatt ville hoppet i sengs med deg om de hadde hatt muligheten. Hva som gjør at de ikke prøver seg direkte kan ha forskjellige årsaker:

- Sjenert

- Lav selvtillit

- Har ikke lyst til å drite seg ut

- Vil ikke gjøre ting ubehagelig i vennekretsen

- Du har allerede en kjæreste

- Han er giddaløs

- Du er ikke verdt bryet

- Annet

Lenke til kommentar

 

 

Greit nok, men tror de fleste jenter vil få mer ut av å se armer, mage eller noe

 

Jeg foretrekker å se ansiktet til personen, iallefall hvis det er en tilfeldig mann. Bar overkropp, penisbilder og fleksing er så turnoff.

Om man er i et forhold blir jo dette en annen sak....

 

Da er det bare å sende en snasen selfie til drømmejenta, så er alt i boks?  :roll:

 

Nei, det funker nok like dårlig som penisbilde hvis du faktisk er ute etter å kurtisere noen.

 

 

 

Ja, heller en fin selfie enn penisbilde. Anytime. Always. Selvsagt skal ansiktet ha en behagelig personlighet da....Det er en annen sak.

Endret av oslojenta90
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...