Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor sender menn penisbilder?


Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Er det fordi de tenner på det, tror de tenner jenta eller fordi de er stolt over penisen sin? Nesten alle av det mannlige kjønn jeg har snakket med på internett har en tendens til å sende bilde av penisen sin. Selv når jeg har sagt at jeg misliker det. Hva er det som gjør at folk har et behov til å sende penisbilder når de vet jeg ikke liker det????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg digger å gjøre det, altså jeg tenner på det, men... det er bare hvis jenta vil det og liker det. hvis de gjør det selv om du har sagt at du ikke liker det så er det bare fjernt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ok, det er vel en greie å tenne på det da:S 

Er ikke det at jeg blir støtt av å se en penis, men det gir meg ingenting. Dessuten er det litt kjedelig og kleint når folk jeg anser som venner plutselig sender penisbilder med tilhørende tekst om meg :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg ville nok prøvd å å skape meg et annet liv ved hjelp av utdanning, flytting osv. Om nesten alle du snakker med på nettet sender deg bilder av penisen sin virker det som du lever i en fryktelig kjip situasjon. Blir ikke da arbeidsmiljøet forferdelig?

 

Hva snakker du om? Jeg holder på med utdanning, og flytter mest sannsynlig til høsten :) Og hva slags arbeidsmiljø snakker du om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen mennesker føler at dette er et vanskelig tema og prøver da å fokusere på noe annet for å rettferdiggjøre bildene de har selv sendt.

 

Personlig har jeg aldri sent et bilde av min egen penis og kommer trolig aldri til å gjøre det heller, om jeg skal prøve å sjekke opp en kvinne så finnes det andre ting man kan gjøre som er langt mer effektive.

 

Om jeg derimot var i et forhold med en kvinne hvor vi også var på avstand i deler av forholdet mitt hadde jeg trolig sendt henne bilder om hun ba om det men forventer jo selvsagt det samme fra henne. Men det problemet får jeg nok aldri siden jeg er lykkelig gift.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

 

Jeg ville nok prøvd å å skape meg et annet liv ved hjelp av utdanning, flytting osv. Om nesten alle du snakker med på nettet sender deg bilder av penisen sin virker det som du lever i en fryktelig kjip situasjon. Blir ikke da arbeidsmiljøet forferdelig?

 

Hva snakker du om? Jeg holder på med utdanning, og flytter mest sannsynlig til høsten :) Og hva slags arbeidsmiljø snakker du om?

 

Om nesten alle du prater med på nettet sender deg bilder av penis virker det ikke som du er i noe god miljø. For min egen del mottar jeg omtrent daglig mail fra folk ved instituttet jeg studerer ved, og jeg tenker at det ville virke veldig useriøst å få tilsendt penisbilder hele tiden ved all internettkommunikasjon. Derfor tenker jeg at dette miljøet du vanker i ikke virker som et bra miljø å være i. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Jeg ville nok prøvd å å skape meg et annet liv ved hjelp av utdanning, flytting osv. Om nesten alle du snakker med på nettet sender deg bilder av penisen sin virker det som du lever i en fryktelig kjip situasjon. Blir ikke da arbeidsmiljøet forferdelig?

 

Hva snakker du om? Jeg holder på med utdanning, og flytter mest sannsynlig til høsten :) Og hva slags arbeidsmiljø snakker du om?

 

Om nesten alle du prater med på nettet sender deg bilder av penis virker det ikke som du er i noe god miljø. For min egen del mottar jeg omtrent daglig mail fra folk ved instituttet jeg studerer ved, og jeg tenker at det ville virke veldig useriøst å få tilsendt penisbilder hele tiden ved all internettkommunikasjon. Derfor tenker jeg at dette miljøet du vanker i ikke virker som et bra miljø å være i. 

 

 

Nesten alle er selvsagt en overdrivelse, men jeg vil si det begynner å bli veldig plagsomt. Jeg er ikke akkurat inni et miljø på internett? Er det vanlig å "vanke" i et miljø på internett? 

Lenke til kommentar

Er det fordi de tenner på det, tror de tenner jenta eller fordi de er stolt over penisen sin? Nesten alle av det mannlige kjønn jeg har snakket med på internett har en tendens til å sende bilde av penisen sin. Selv når jeg har sagt at jeg misliker det. Hva er det som gjør at folk har et behov til å sende penisbilder når de vet jeg ikke liker det????

 

Jeg tror du må høre sangen "System of a Down - Cigaro" for å få litt innsikt i hva du spør om her.

 

Menn tenker til dels på den måten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg vet ikke om dette er en ren guttegreie. Jeg har i alle fall fått flere uoppfordrede puppebilder enn jeg har sendt dickpics av meg selv.

 

Merkelige folk altså

Jeg hadde aldri sendt en uppfordret puppesnap til noen

Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke om dette er en ren guttegreie. Jeg har i alle fall fått flere uoppfordrede puppebilder enn jeg har sendt dickpics av meg selv.

 

Merkelige folk altså

Jeg hadde aldri sendt en uppfordret puppesnap til noen

 

...ooog jeg har aldri sendt et penis bilde hverken uoppfordret eller oppfordret.

Men det finnes både de som sender penis bilder og de som sender/legger ut puppebilder der ute. 

 

Begge fisker etter oppmerksomhet og validering og kanskje til og med bygge opp en relasjon med noen som kan lede til ev. sex.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...