Gå til innhold

Tips til gode Co-op spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Co-op delen i Blade & Soul skal visst være bra. Det er et MMO med en slåssestil som minner om for eksempel Street Fighter med komboer og triks man kun kan gjøre under visse forutsetninger. Det er ikke "ødelegg tastaturet" type spill heller, spamming av knapper gjør at man ikke blir så god. Det er også lagt opp slik at pga slåssesystemet så kan man ta dungeons og bosser som er ment for fler spillere, alene tilogmed hvis man er god :D

 

Nå har ikke jeg spillt det så mye men førsteinntrykket er veldig bra + at brodern spiller det og forteller meg om en det ting. Verden er veldig liten, dvs at det er kort vei til ting, men det er så absolutt ikke manko på innhold. Masse dungeons og ting. Det er heller ikke et spill der man må farme gear og gull. Så har det noe arena greier som virker ganske sinnsykt, men jeg vet ikke om man kan spille co-op der.

 

Kanskje ikke helt din stil, men tenkte det var greit å nevne :) Det er gratis, men det er ikke noen form for pay-to-win der.

 

Enkleste er vel å bare sjekke ut en YT video så jeg trengte sikkert ikke å skrive den lange regla der :p

Lenke til kommentar

- Dead Space 3 - Spillet er ikke i nærheten så bra som DS1 eller DS2, men coop delen

  ilag med en god kompis gjorde at spillet var rimelig underholdende.

 

- Far Cry 4 - Kan spilles ilag i coop å ta over alle baser sammen, men ikke gjøre campaign oppdrag ilag.

 

- Half Life 1 - Kan spilles gjennom nu i coop via "Sven Co-op mod"

 

- Call of Duty Zombies

 

- Dead Rising 2/3

 

- Saint's Row 4

 

- 7 Days to Die

 

- Minecraft

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er verdt å nevne, men hvis du har kompiser som du nytter å spille mye spill innenfor samarbeid genren så anbefaler jeg Pay Day 2. Har ikke prøvd 1, men jeg kan antyde at 2 er bedre. Man kan spille opp til 4 personer og det finnes mange forskjellige metoder å fullføre oppdrager, det er gøyalt, spennende, intense scener og helt sikkert mye latter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...