Gå til innhold

Nytt spill fra Funcom: Conan Exiles (Early Access)


Anbefalte innlegg

Indestructible faktisk, det ødelegger for mye i slike survival games... med mindre det er creative type mode!

 

 

 

PATCH 07.02.2017
A new patch has been released!

Please restart your clients and Community Servers to make sure they receive the latest update to the game.

 

  • - Fixed potential server crash with chat system.
  • - Fixed a server crash that could occur when "actors" left the world.
  • - Postpone steam connection until the map is loaded (should help servers timing out)
  • - Physx will now run on multiple threads on the server which should improve performance.
  • - Thralls will now attack other human NPCs.
  • - Thralls now change ownership on joining guilds.
  • - Fixed exploit that could occur when players crafted foundations.
  • - When joining a server that server will also be favorited automatically.

 

http://steamcommunity.com/games/440900/announcements/detail/579112707462247944

 

 

Greit med indestructible baser om det f.eks er en PVE server. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem i alle dager vil bytte fra PC til konsoll o_O

 

 

Idag skal det bygges death-trap på basen min, alltid nysgjerrige folk går forbi basen min :p

 

De skal dø av sult, aldri komme ut... Legger en big chest, lover det tiltrekker oppmerksomhet  :lol:

 

Jeg gikk i en slik felle her om dagen. Endte opp å måtte ta selvmord xD. Var heldigvis fersk på serveren og hadde ingenting. :p

Lenke til kommentar

Litt flaut å si det men når man ikke vet så vet man ikke. Fikk øye på en grønn vegg/sirkel, lurte hva i pokker er det der, poison cloud, så jeg sprang inn :p RIP GEAR!

 

Synes det er litt drøyt å ha insta-death, burde ta skade over tid, da har man i det minste mulighet å løpe vekk igjen.

 

Men pytt pytt, neste gang løper man ikke dit =)

Lenke til kommentar

Hvem i alle dager vil bytte fra PC til konsoll o_O

 

 

 

Idag skal det bygges death-trap på basen min, alltid nysgjerrige folk går forbi basen min :p

 

De skal dø av sult, aldri komme ut... Legger en big chest, lover det tiltrekker oppmerksomhet  :lol:

 

 

Jeg gikk i en slik felle her om dagen. Endte opp å måtte ta selvmord xD. Var heldigvis fersk på serveren og hadde ingenting. :p

Jeg. Gjorde det samme med Ark, synes det er mye kjekkere nå.

Lenke til kommentar

Håper det kommer en server funksjon som setter på "base protection" eller evt. skrur av PVP utenfor "peak hour" (la oss si 15:00~23:00).
Det værste med slike spill er når basen blir ødelagt mens du sover o.l.

Slik det er nå går det fortere å ødelegge enn å bygge.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

NO/EU]Valhall-WIPED 11.02-Rules:jpst.it/TeoP

IP: 91.189.182.118:27036

 

For de vil spille på en stabil norsk server, med regler som sikrer fair-play og en aktiv admin. Lav ping, alltid oppdater og uten nedetid. Nettopp blitt wipet etter launch, slik at alle nå har like muligheter! Reglene finner du her: jpst.it/TeoP

Endret av Slowfall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...