Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, forsvarsmekanismene kjenner ingen grenser!

Skulle tro dere merkelige mennesker som forsøker å innbille dere selv, og oss andre, at det faktisk er OK å måtte klusse i vei med en idiotisk designergimmick, var betalt av den avdelingen Samsung har som jobber med: "Totalt unyttige-designer-dill-dall-ingen-trenger-men-noen-allikevel-lures-til-å-kjøpe-grunnet-wow-faktoren-i-tenåringsverdenens-ønske-om-å-være først-med-det-coole".

Hvis dere ikke er lønnet av den avdelingen, så er det en annen forsvarsmekanisme som settes inn, nemlig anger og følelsen av svik.

Dere har kjøpt et latterlig produkt, og får ikke levert driten tilbake og får pengene igjen - slik at dere kan kjøpe en funksjonell telefon. Derfor må dere produsere en samling argumenter som ikke holder mål engang i et Donald Duck-blad. 

Slapp av alle edge-løgnaser - kos dere med det stilige designet, og dere vil sikker få til å skrive noe oppgulp bedre og bedre etterhvert som tiden går - og samtidig kan dere nyte alle de superviktige funksjonen edge faktisk gir dere på telefonen.

 

Kan ikke begripe at jeg virkelig klarer å bruke denne flate modellen med det grusomme batteriet og med alle de manglende funksjonene edge-brukerne har! Antakelig er jeg en dum fuck som ikke vet mitt eget beste, jaja, jeg får leve med det som best jeg kan.  :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, forsvarsmekanismene kjenner ingen grenser!

 

Skulle tro dere merkelige mennesker som forsøker å innbille dere selv, og oss andre, at det faktisk er OK å måtte klusse i vei med en idiotisk designergimmick, var betalt av den avdelingen Samsung har som jobber med: "Totalt unyttige-designer-dill-dall-ingen-trenger-men-noen-allikevel-lures-til-å-kjøpe-grunnet-wow-faktoren-i-tenåringsverdenens-ønske-om-å-være først-med-det-coole".

 

Hvis dere ikke er lønnet av den avdelingen, så er det en annen forsvarsmekanisme som settes inn, nemlig anger og følelsen av svik.

 

Dere har kjøpt et latterlig produkt, og får ikke levert driten tilbake og får pengene igjen - slik at dere kan kjøpe en funksjonell telefon. Derfor må dere produsere en samling argumenter som ikke holder mål engang i et Donald Duck-blad.

 

Slapp av alle edge-løgnaser - kos dere med det stilige designet, og dere vil sikker få til å skrive noe oppgulp bedre og bedre etterhvert som tiden går - og samtidig kan dere nyte alle de superviktige funksjonen edge faktisk gir dere på telefonen.

 

Kan ikke begripe at jeg virkelig klarer å bruke denne flate modellen med det grusomme batteriet og med alle de manglende funksjonene edge-brukerne har! Antakelig er jeg en dum fuck som ikke vet mitt eget beste, jaja, jeg får leve med det som best jeg kan. :hm:

haha, jeg bruker denne telefonen helt fint. Begynner å lure på om det er du som har noen feil, som har så mye imot denne telefonen. Vi bruker denne telefonen helt fint, det må du dessverre finne deg i. Kan være helt enig i at det er en gimmick, men kan også si at de buede kantene er ei en plage. Ro litt ned er du snill.
Lenke til kommentar

 

Hehe, forsvarsmekanismene kjenner ingen grenser!

 

Skulle tro dere merkelige mennesker som forsøker å innbille dere selv, og oss andre, at det faktisk er OK å måtte klusse i vei med en idiotisk designergimmick, var betalt av den avdelingen Samsung har som jobber med: "Totalt unyttige-designer-dill-dall-ingen-trenger-men-noen-allikevel-lures-til-å-kjøpe-grunnet-wow-faktoren-i-tenåringsverdenens-ønske-om-å-være først-med-det-coole".

 

Hvis dere ikke er lønnet av den avdelingen, så er det en annen forsvarsmekanisme som settes inn, nemlig anger og følelsen av svik.

 

Dere har kjøpt et latterlig produkt, og får ikke levert driten tilbake og får pengene igjen - slik at dere kan kjøpe en funksjonell telefon. Derfor må dere produsere en samling argumenter som ikke holder mål engang i et Donald Duck-blad.

 

Slapp av alle edge-løgnaser - kos dere med det stilige designet, og dere vil sikker få til å skrive noe oppgulp bedre og bedre etterhvert som tiden går - og samtidig kan dere nyte alle de superviktige funksjonen edge faktisk gir dere på telefonen.

 

Kan ikke begripe at jeg virkelig klarer å bruke denne flate modellen med det grusomme batteriet og med alle de manglende funksjonene edge-brukerne har! Antakelig er jeg en dum fuck som ikke vet mitt eget beste, jaja, jeg får leve med det som best jeg kan. :hm:

haha, jeg bruker denne telefonen helt fint. Begynner å lure på om det er du som har noen feil, som har så mye imot denne telefonen. Vi bruker denne telefonen helt fint, det må du dessverre finne deg i. Kan være helt enig i at det er en gimmick, men kan også si at de buede kantene er ei en plage. Ro litt ned er du snill.

 

Så, så - jeg er helt rolig, kanskje jeg har en del feil i både SW og HW i selve selvbildet mitt, endog uten å vite det selv ... (sukk), men at dere som har blitt lurt av Samsungs "avdeling for å teste ut om det finnes mennesker som vil ha telefoner med totalt unyttige funksjoner som heller er til irriitasjon enn de er til nytte", orker å argumentere FOR den megatabben dere har prestert å gjøre, veeeeeel, der tror jeg at jeg ...  :w00t: 

 

Men du gode "mrdalesen", det er en lek, en lek med personer og telefoner - det er sommer, la oss leve for hver andre, og de av oss som har valgt rett telefon, kan glede oss det lille ekstra!  :tease:

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen nevneverdige problemer med å skrive på Edge sammenlignet med tidligere iPhone 6 heller. Men jeg takler ikke å bruke slikt swipe styr, er nok for gammeldags der :p Så om problemene relateres den veien kan jeg verken si noe fra eller til på.

 

Her trykkes det og ordforslag benyttes i det store :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg edge, og det som irriterer meg mest, er at det er vanskeligere å ta opp telefonen når den ligger på bordet.

Ellers er jeg overrasket over hvor lett det er å skrive på den. Har heller ikke deaktivert edgemenyen og har ikke en gang kommer borti den

 

Uansett. Veldig fornøyd med kjøpet. :D

Endret av probin
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg edge, og det som irriterer meg mest, er at det er vanskeligere å ta opp telefonen når den ligger på bordet.

Ellers er jeg overrasket over hvor lett det er å skrive på den. Har heller ikke deaktivert edgemenyen og har ikke en gang kommer borti den

 

Uansett. Veldig fornøyd med kjøpet. :D

Helt enig i at en ulempe med Edge er at den er litt vanskeligere å ta opp når den ligger på bordet, pga den tynne kanten. Men det problemet elimineres med så å si ethvert deksel du setter på. Selv bruker jeg Samsungs originale Leather Cover, det yter også telefonen rettferdighet ved å tilføre en "extra touch of class" når man først skal dekke til glassbaksiden.

Lenke til kommentar

Regner med trådløs lading fungerer med Samsung sitt eget cover? Bruker i dag ett gjennomsiktig enkelt  elastisk cover som fungerer veldig bra, men jeg ser for meg at det coveret ikke gir store beskyttelsen om telefonen skulle falle i bakken. Så jeg er ute etter alternativer som ikke bygger for mye ekstra på telefonen :)

 

Kikket på en omtale på Youtube, ser veldig greit ut det dekselet og fungerer med trådløs lading (som forventet i grunn). 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Regner med trådløs lading fungerer med Samsung sitt eget cover? Bruker i dag ett gjennomsiktig enkelt  elastisk cover som fungerer veldig bra, men jeg ser for meg at det coveret ikke gir store beskyttelsen om telefonen skulle falle i bakken. Så jeg er ute etter alternativer som ikke bygger for mye ekstra på telefonen :)

 

Kikket på en omtale på Youtube, ser veldig greit ut det dekselet og fungerer med trådløs lading (som forventet i grunn). 

 

Ja, ikke noe problem. Jeg tror du skal ha et usannsynlig tykt og massivt cover for at det skal innvirke.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om dJuice selger sølv eller sølv titanium? 

 

Har fått litt motstridende info om det finnes en "kjedelig sølv" (i mine øyne) og en litt mer shiny silver titanium.

 

Kommer bare i silver titanium det leverer djuice og Telenor også jeg fikk min fra Telenor lekker i den fargen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for opplysningen. Ringte dem og prata med en trivelig kar og jeg fikk sterkt inntrykk av at det var titanium. Så bare noen skrev at i Danmark har de ikke den "shiny", men en matt en. Jeg ble ikke helt overbevist av bildene dJuice har på siden sin:

 

https://nettbutikk.djuice.no/mediabank/store/telenormobile/5220/galaxyS7-edge-white1-produktside-221x458px.jpg

 

Kontra f. eks dette:

 

http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2016/03/GALAXY-S7-EDGE-SILVER-12.jpg

Lenke til kommentar

Sliter med å få samsung sin "finn telefon" tjeneste til å fungere altså. Har satt opp enheten og prøver å nå den via nettsidene, men får bare opp følgende beskjed når den har slkt en liten stund:

 

"Hvis enheten tilkobles til nettverket på riktig måte i løpet av ventetiden, begynner funksjonen å fungere"

 

Noen tanker ?

 

 

EDIT: Android manager funker jo perfekt med en gang. Kanskje bare finne roen med den da for øyeblikket :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...