Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Har noen her spilt pokemon go med S7 over lengre tid?

Lurer på om telefonen blir veldig varm (uten deksel)?

Har en Z5 Compact og den koker såpass at det ubehagelig å holde.

har hatt sony selv og opplevde varmeproblemer, er ikke noe problem med s7 edge iaf. Tviler på at det er noe rpoblem med s7 heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen her spilt pokemon go med S7 over lengre tid?

Lurer på om telefonen blir veldig varm (uten deksel)?

Har en Z5 Compact og den koker såpass at det ubehagelig å holde.

Uten at det egentlig er svar på det du spør om, så har jeg aldri opplevd at edge'n har blitt spesielt varm, hadde en Sony z3 en periode og den hadde store problemer med overoppheting.

Lenke til kommentar

Har noen her spilt pokemon go med S7 over lengre tid?

Lurer på om telefonen blir veldig varm (uten deksel)?

Har en Z5 Compact og den koker såpass at det ubehagelig å holde.

 

Har også spilt en del Pokemon Go med S7 (Edge, riktignok) og synes ikke den blir varmere enn hva jeg anser som normalt. Sluke batteri, derimot, det gjør den! 

Lenke til kommentar

Har noen her spilt pokemon go med S7 over lengre tid?

Lurer på om telefonen blir veldig varm (uten deksel)?

Har en Z5 Compact og den koker såpass at det ubehagelig å holde.

Jeg har gått rundt en times tid med skjermen nærmest konstant på (har bare skrudd seg av noen ganger når jeg har glemt å holde den i live (ja, jeg er for lat til å skru opp screen timeout)) og telefonen (S7 Edge) blir ikke noe merkbart varm.
Lenke til kommentar

 

Noen tips om hvordan man får rotasjon av skjerm til å virke igjen? Har restartet mobilen og uten hell lett rundt i menyer.

Velg menyen med to fingre, og klikk på "Auto rotate"

 

X1rAK7k.png

 

VN6TfYE.png

 

Om "menyen" er nedtrekksmenyen for innstillinger så er den akkurat lik om man åpner den med en eller to fingre.Og "Auto rotate" er ikke blant de 18 valgene jeg har der.

Lenke til kommentar

Jeg har et "problem" med kameraet på min nye S7 Edge.

 

Det er når jeg tar bilder rettet mot sola hvor jeg får denne gule prikken på bildene mine.

 

Min tidligere telefon, en S5, hadde ikke dette problemet. Jeg skjønner at slik "gjenskinn" er naturlig at skal komme, men siden jeg ikke har hatt det på tidligere telefoner fra Samsung (hvor jeg har tatt mange bilder rett mot sola), så lurer jeg på om det er noe nytt ned denne modellen (annen linse, osv), eller om noe er galt.

 

Får dere slik?

 

Takk!

post-27942-0-91058700-1469698669_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg en kameraekspert, men kanskje det er ISO-en som er for høy? Dersom du tar bilder i auto så er det kanskje greit å prøve manuell og sette ned ISO og prøve seg litt fram?

 

Trodde du mente gjensikkinet til sola, så den lille gule prikken nå.. ser ut tilå være noe med linsen ihvertfall?

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Skremmende hvor ustabilt Snapchat er på android, og det virker til tider helt tilfeldig om jeg får syncet mot Fitbit appen altså. Men generelt er apps under par kontra hos iOS, det er alltid vært en litt kjip kamel å svelge ved overgang til Android fra iOS. Det her absolutt utlignet seg veldig mye siste årene, men ikke helt.

Lenke til kommentar

 

Det spillet eliminerer batteriet over lav sko, men er jo veldig elendig optimalisert etter slik jeg har forstått det.

Vi har solgt mer batteribanker siste tre ukene enn vi gjorde hele året før. Sluker batteri er nesten en underdrivelse :)

 

Regner med det har med Pokemon Go å gjøre, mye mer enn et spesifikk mobil merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...