Gå til innhold

så noe veldig merkelig på himmelen, hva i alle dager var det?


Samsung93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var sikkert refleksjoner av lyset fra toget på Rørosbanen...

 

(Dette var en av de foreslåtte forklaringene på lysfenomenene i Hessdalen på 80-tallet.)

(Men det stemte jævlig dårlig med rutetabellen, så den hypotesen er vel forlatt nå...)

 

edit: (For ordens skyld; Det stemte heller dårlig med når toget faktisk gikk også ...)

Endret av nebrewfoz
Lenke til kommentar

Der det egentlig ikket grunnlag for å si her Lars. Og så var de jo 2 som så det.

Det er nettopp fordi det er to stykker at det kalles "à deux".

 

Men posten min var bare halvseriøst ment. Jeg veit ikke hva det var, men jeg veit hva det ikke var. Og det var verken engler, andre overnaturlige vesener/fenomen eller besøkende fra det ytre rom.

Sikkert bare noen som snudde en projektor opp i lufta eller et helikopter med lyskastere eller noe slikt.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Nei dette er hverken resultat av alkoholholdig drikke eller psykotisk forstyrrelse.

 

Hadde håpet å komme til bunns i dette uten å bli kalt full eller gal men skjønner selvsagt at folk kan mistenke dette.

 

Uansett om dette skulle handle om to fulle menn, så måtte man virkelig ha hivd bakpå med drikke for å se syner som dette. Bare så det er sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei dette er hverken resultat av alkoholholdig drikke eller psykotisk forstyrrelse.

 

Vel, er du psykotisk så er det vel ikke sikkert at du er klar over det selv ...  Vel, vel.

 

Men det er rimelig håpløst for andre å forsøke å forestille seg hva du så basert på den vage beskrivelsen du gir.

F.eks. dette med dråper som går opp og ned en trapp.

 

Kanskje du skulle prøve å lage noen tegninger?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er så merkelig at hver gang noe slikt skjer, så er det aldri noen som har med noe en kan ta bilder/videoer av det med, og om det er noen som har klart det, så tar bildet/videoen alltid en mellomlanding på PC'en før den kommer på nett.

Du får ha med deg telefonen til alle tider fra nå av. Er ikke godt å kunne tenke seg til hva dette var. Personlig vet jeg ikke om jeg tror på det, siden det ikke finnes noen bevis, men det kan godt hende dette er sant. Det kan oppstå mange rare fenomener om flere faktorer ligger til rette for det. 
Det første jeg tenkte på var reflektert, grønt lys, men jeg datt litt av når du begynte å prate om den trappen.

Lenke til kommentar

Synes det er så merkelig at hver gang noe slikt skjer, så er det aldri noen som har med noe en kan ta bilder/videoer av det med, og om det er noen som har klart det, så tar bildet/videoen alltid en mellomlanding på PC'en før den kommer på nett.

Du får ha med deg telefonen til alle tider fra nå av.

Det er merkelig ja. Skulle nesten tro det er en slags lov som ikke lar noe sånt skje, hvis noen har camera klar.

Lenke til kommentar

Hva i svarte granskauen var det der?? Det som er så rart er at kun en uke etterpå så var jeg hjemme hos en annen kompis som hadde en barnebibel fra ungen sin liggende åpen på bordet og der så jeg samme type setting bare med mennesker.. og den het "Jacobs ladder"....

Er det virkelig det som er rart med det du har opplevd?

 

Her var det mange logiske brister, hva er egentlig grunnen til at du skriver om dette først nå, tydeligvis en stund siden det skjedde?

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Det som er så rart er at kun en uke etterpå så var jeg hjemme hos en annen kompis som hadde en barnebibel fra ungen sin liggende åpen på bordet og der så jeg samme type setting bare med mennesker.. og den het "Jacobs ladder"....

 

 

Dette med stigen var vel noe Jakob drømte, så kanskje det var det samme som skjedde med deg?

Kanskje best å være forberedt på flere beskjeder fra oven i nærmeste framtid ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Støtter forslaget om å tegne det.
Du er forøvrig ikke alene om å se "uforklarlige" ting. Har selv vert vitne til 2 "ufoer" som vanskelig lar seg forklare. begge gangene var vi 2 som så det samme.,
Angående "din hendelse" kan jeg ikke komme med noe saklig, bortsett fra og nevne at jeg kan huske å ha hørt lignende historier fra

bla.a Hessdalen, om en dame som så "vesner" gå ut av en farkost, (ned en trapp) og ta jordprøver, for og så gå tilbake og fly vekk... Dette er faktisk en fellesnevner for mange ufo observajoner verden rundt.
Er klar over at det kanskje ikke er helt det samme som du så, men bare kom på likheten når jeg leste historien din.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd google masse etter andre som har sett samme fenomenet andre steder i verden men finner ikke noe som helst om det..

 

Jeg spurte kompisen min om de dråpene som gikk nedover denne trappa men han sa at han så engler, ikke dråper..

 

Nå skal det sies at jeg er jævlig nærsynt da haha.. men det var ganske stort så jeg mener bestemt det var dråpelignende vesener og ikke engler.

 

 

Var en veldig bisarr opplevelse.

Ring Martha Louise. Det var nok bare engle tårer dere så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...