Gå til innhold

Den store tilbudstråden - TV


Anbefalte innlegg

 

Uten at jeg har noe greie på, men mastercard? selv med 20% kampanje er vel resultatet at du betaler mer enn det smaker? Eller tar jeg feil?

Hmmm, ikke hvis jeg betaler alt ved første forfall.

 

REDIGERT: Sjekket for sikkerhets skyld med DNB og det stemmer, inntil første forfall er rentefritt.

 

Okey, da er det jo greit. Men er noe jeg ikke helt forstår.

 

Det er ingen som gir deg 10tusen kroner for så si: Betaler du tilbake 10tusen ved første forfall så er det greit? som om ingenting har skjedd!!!

 

Han/de skal vel ha litt for at du lånte pengene !!!

Beklager at jeg graver, jeg prøver bare å forstå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

 

 

Uten at jeg har noe greie på, men mastercard? selv med 20% kampanje er vel resultatet at du betaler mer enn det smaker? Eller tar jeg feil?

Hmmm, ikke hvis jeg betaler alt ved første forfall.

 

REDIGERT: Sjekket for sikkerhets skyld med DNB og det stemmer, inntil første forfall er rentefritt.

 

Okey, da er det jo greit. Men er noe jeg ikke helt forstår.

 

Det er ingen som gir deg 10tusen kroner for så si: Betaler du tilbake 10tusen ved første forfall så er det greit? som om ingenting har skjedd!!!

 

Han/de skal vel ha litt for at du lånte pengene !!!

Beklager at jeg graver, jeg prøver bare å forstå.

 

Jeg forstår ikke selv heller :) men det ble nå en samsung UBD-K8500 spiller på meg ihvertfall... så satser jeg på jeg får tak i en bra TV i morgen tidlig, på min lokale Expertbutikk. Er det noen som gidder poste for tiden bra TV'er som selges på Expert her på tråden forresten? Så vet jeg hva jeg bør hoppe på liksom... Har ikke lyst til å bruke så sinnsykt mye, i området rundt ti tusen, pluss noen tusen, jeg får jo 20% rabatt. TV'ene på expert her ligger litt høyt i pris etter min erfaring, de selger ikke de aller billigste akkurat... :p Lite butikkareal så de må pushe dyre varer og lite utvalg...

 

P.S.: Ingen curved skjermer... :)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Er det et nødvendig at tv`en eller varen er på lager ved bruk av denne kampanjen?

Vist ikke kan du X7ENIANL bare bestille varen men sørge for å betale beløpet med DNB kortet ditt på bestillings dagen.

 

Det var i alle fall ikke noe problem under black friday om varen ikke var hos aktuell expert butikk den dagen eller på hovedlager i det hele tatt faktisk.

 

Når det kommer til mastercard så er de ofte langt billigere en folk tror når det kommer til å utsette betalingen en liten stund, det er jo ikke akkurat som om du får 20 tusen i rente på første dag over betalingsfristen for det rentefri beløpet.

 

Men jeg betaler nå alltid mastercard regningene mine selv før tiden da jeg handler varer på kortet pga av sikkerheten og dets fordeler.

Lenke til kommentar

Okey, da er det jo greit. Men er noe jeg ikke helt forstår.

 

Det er ingen som gir deg 10tusen kroner for så si: Betaler du tilbake 10tusen ved første forfall så er det greit? som om ingenting har skjedd!!!

 

Han/de skal vel ha litt for at du lånte pengene !!!

Beklager at jeg graver, jeg prøver bare å forstå.

Kredittkortet tar transaksjonsgebyret framfor Bankaxept, og legger ofte på et eller to prosentpoeng attpåtil.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Er det et nødvendig at tv`en eller varen er på lager ved bruk av denne kampanjen?

Vist ikke kan du X7ENIANL bare bestille varen men sørge for å betale beløpet med DNB kortet ditt på bestillings dagen.

 

Det var i alle fall ikke noe problem under black friday om varen ikke var hos aktuell expert butikk den dagen eller på hovedlager i det hele tatt faktisk.

 

Når det kommer til mastercard så er de ofte langt billigere en folk tror når det kommer til å utsette betalingen en liten stund, det er jo ikke akkurat som om du får 20 tusen i rente på første dag over betalingsfristen for det rentefri beløpet.

 

Men jeg betaler nå alltid mastercard regningene mine selv før tiden da jeg handler varer på kortet pga av sikkerheten og dets fordeler.

Ja, varen må være på lager og ikke bestillingsvare.

Lenke til kommentar

Ja, varen må være på lager og ikke bestillingsvare.

 

 

 

Jeg mener at jeg lest på forrige kampanje at folk fikk bestille varer som ikke var i butikk men at varen måtte fult forehåndsbetales i løp av kampanje perioden til DNB. Men jeg skal ikke stille meg på bakbeina på dette da jeg kan blande med Black friday.

 

Uansett gjelder jo tilbudet i nettbutikk også, så jeg forstår ikke annet en man skal kunne stikke innom sine lokale butikk å bestille en vare som de muligens ikke har inne i butikken der og da.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Kampanjen står på forsiden til DNB, dere kan jo sjekke den ut... 

 

"

*Unntak fra tilbudet: 

- Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling).
- Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde. iPhone finnes kun i operatørvarianter fra Telenor, Telia og ICE.net. Disse kan kun kjøpes med videreføring /nytegning av abonnement fra nevnte operatører.
- Kjøp av gavekort.

Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i nettbutikken http://www.expert.no/

NB: benytter du deg av «click & collect» må varene betales for, i en av våre butikker, i kampanjeperioden for at du skal få rabatt.

"

Lenke til kommentar

Har ikke DnB selv og bryr meg egentlig fint lite, men den teksten virker til å si det samme som jeg har sagt.

 

Poenget var at det virket som du klager på at din butikk hadde så dårlig utvalg, prøver bare å si at du kan vell da bare bestille på nettet eller få butikken til å bestille for deg så lenge du betaler med DnB kortet ditt.

 

Nå er ikke alltid butikkene helt svart eller hvite heller, fikk bestilt en Samsung UHD spiller på Black Friday som ikke var på hovedlager eller hadde noen form for bekreftet dato, en skulle egentlig ikke fått bestilt da men butikken ordnet det likevell.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Har ikke DnB selv og bryr meg egentlig fint lite, men den teksten virker til å si det samme som jeg har sagt.

 

Poenget var at det virket som du klager på at din butikk hadde så dårlig utvalg, prøver bare å si at du kan vell da bare bestille på nettet eller få butikken til å bestille for deg så lenge du betaler med DnB kortet ditt.

 

Nå er ikke alltid butikkene helt svart eller hvite heller, fikk bestilt en Samsung UHD spiller på Black Friday som ikke var på hovedlager eller hadde noen form for bekreftet dato, en skulle egentlig ikke fått bestilt da men butikken ordnet det likevell.

Ok :)

 

REDIGERT: Det ble ikke noen TV på meg. Prøver igjen på neste tilbud :)

 

 

Lurer også på hvorfor butikkene, verken expert eller elkjøp kjører 4K innhold på TV'ene sine i butikken, de står jo på NRK1 alle sammen... :p

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

De store expert, lefdal og elkjøp butikkene (mega stores) pleier å være flinke med å ha 4K HDR demo klipp på sine topp modeller av lcd og Oled. Mens det henger hundre billig modeller med dårlig tv sendinger på veggen gjerne.

 

Men én man får jo aldri helt oppleve TVen i butikk siden de ofte står i demo modus med veldig høy lysstyrke og farger og lyset i butikken er ganske ekstremt.

 

Tror uansett ikke du gjorde noe dumt i å vente, om du kan vente et halvt år nå så begynner nok de ferske 2017 modellene Æ synke i pris.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Kampanjen står på forsiden til DNB, dere kan jo sjekke den ut... 

 

"

*Unntak fra tilbudet: 

- Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling).

- Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde. iPhone finnes kun i operatørvarianter fra Telenor, Telia og ICE.net. Disse kan kun kjøpes med videreføring /nytegning av abonnement fra nevnte operatører.

- Kjøp av gavekort.

Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i nettbutikken http://www.expert.no/

NB: benytter du deg av «click & collect» må varene betales for, i en av våre butikker, i kampanjeperioden for at du skal få rabatt.

"

ikke spre falsk info :)

 

Alt jeg noen gang har kjøpt på dnb kampanje har vært varer som måtte bestilles. amd ryzen, x2 gtx 1080 osv. iPads som ikke har vært på lager osv osv.

 

fra expert.no sin nettside:

post-209627-0-79635300-1488651732_thumb.jpg

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Kampanjen står på forsiden til DNB, dere kan jo sjekke den ut... 

 

"

*Unntak fra tilbudet: 

- Forhåndsbestilte varer (dvs. varer som allerede er i bestilling).

- Gjelder maks 1 Apple-produkt per kunde. iPhone finnes kun i operatørvarianter fra Telenor, Telia og ICE.net. Disse kan kun kjøpes med videreføring /nytegning av abonnement fra nevnte operatører.

- Kjøp av gavekort.

Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i nettbutikken http://www.expert.no/

NB: benytter du deg av «click & collect» må varene betales for, i en av våre butikker, i kampanjeperioden for at du skal få rabatt.

"

ikke spre falsk info :)

 

Alt jeg noen gang har kjøpt på dnb kampanje har vært varer som måtte bestilles. amd ryzen, x2 gtx 1080 osv. iPads som ikke har vært på lager osv osv.

 

fra expert.no sin nettside:

attachicon.gif1.JPG

 

Ok jeg prøver ikke å spre falsk info men det der er sakset fra sidene til DNB om kampanjen... :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

 

Ok jeg prøver ikke å spre falsk info men det der er sakset fra sidene til DNB om kampanjen... :)

Og det står jo ingenting der om bestillingsvarer?

 

Ok jeg forstår :)

Lenke til kommentar

 

Har ikke DnB selv og bryr meg egentlig fint lite, men den teksten virker til å si det samme som jeg har sagt.

 

Poenget var at det virket som du klager på at din butikk hadde så dårlig utvalg, prøver bare å si at du kan vell da bare bestille på nettet eller få butikken til å bestille for deg så lenge du betaler med DnB kortet ditt.

 

Nå er ikke alltid butikkene helt svart eller hvite heller, fikk bestilt en Samsung UHD spiller på Black Friday som ikke var på hovedlager eller hadde noen form for bekreftet dato, en skulle egentlig ikke fått bestilt da men butikken ordnet det likevell.

Ok :)

 

REDIGERT: Det ble ikke noen TV på meg. Prøver igjen på neste tilbud :)

 

 

Lurer også på hvorfor butikkene, verken expert eller elkjøp kjører 4K innhold på TV'ene sine i butikken, de står jo på NRK1 alle sammen... :p

 

 

Det er ski VM, derfor står NRK på over alt :p

 

That said så har de store butikkene ofte shop in shop med egne 4k løsninger. TV veggene slik de er i dag støtter ikke 4k. Og hvis de hadde gjort det hadde man fått et problem med tvene som kun er FHD. ATM er det innebygget demo eller 4k minnepenn som er løsningen.

Lenke til kommentar

På leting etter ny TV, 55-65''. Maks 10k. Hadde lett hoppet på 8-serien til 8k om jeg bare hadde kredittkort hos DnB. Er det noe lys i tunnelen for gode tilbud ila uka?

UE55KS8005 til 9999 var i utgangspunktet et virkelig bra tilbud, du kan jo vente på at det kommer igjen?

Ellers har UE55KS7505 vært på tilbud til 7999 for et par uker tilbake.

 

Hvis det er en TV med VA-panel du er ute etter da, disse har jo bra sortnivå på bekostning av en relativt svak innsynsvinkel, og det er stort sett bare Samsungs KS-modeller fra 2016 som har gode priser av VA-baserte TV-er. Anbefalt på det sterkeste om du liker å se på film og serier i et mørkt rom, generelt svært gode TV-er i lyst rom også.

Om du heller ønsker IPS-panel, kan du jo følge med om KD55XD8505 går ned til 8499,- igjen. Da får du ikke et spesielt bra sortnivå, men til gjengjeld blir ikke fargene like fort blasse om du har en hjørnesofa rundt TV-en. Definitivt en av de beste TV-ene til å se fotball og annen sport på av 2016-modellene takket være Sony Motionflow og IPS-panel, og en fin TV så lenge fokuset ikke er på den perfekte film-opplevelsen i mørket.

 

En annen ting å tenke på: det er en vesentlig forskjell i størrelse på 55" og 65", hoppet er større relativt sett enn 48" til 55" er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...