Jump to content

EG-s

Medlemmer
  • Content Count

    1428
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 :)
  1. ja får ringe ang. volte. Vært mye diskusjoner om lg g7 støtter volte eller ikke. Rart om volte skal være et krav for tvilling. Har også en unihertz, og en annen tlf som brukes som hotspot. Hvis det går så hopper en på.
  2. så tilbudet er 1 år? Leste telia krever volte for tvilling? funker ikke på min lg g7
  3. eneste en har lest er at en bak dem er serie mobil starter. Er vel for å skaffe kunder så selge dem videre når tiden kommer.
  4. ah, ser hudya har datakontroll så tror det blir dem. Er vel kun snakk om en 500lapp i året, men ice kryper stadig oppover.
  5. fikk ikke den prisen når jeg spurte
  6. for prøve i 2mnd? eller må en på kne under bordet som det føles som i det norske markedet
  7. ja, men dyrest på tvillingsim. chilli info er litt motstridende, enten kutter de data eller struper til 64. Så for meg blir faste utløp: chilli: 2016 fjordkraft:1776, men de har jeg ikke sansen for så er utelukket.
  8. hmm, med struping fikk en sjekket email etc
  9. nei, kommer ikke til å strupe data med tvillingsim. Bare meg eller går de baklengs i Norge, husker når datastruping var et salgsargument.
  10. samme melding fra ice.. Alternativ med tvillingsim og datastruping? Fjordkraft og hudya tar betalt for data over
  11. De kan skaffe varen, men ikke fra riktig leverandør (billigste). Hvis ikke billigste leverandør er tilgjengelig leverer de ikke. De er uriktig til forbrukerrådet: -Sier jeg ønsket heving, sendte kansellerings epost og krevde dekningskjøp etter dette. På grunn av "leverandørfeil" vil de ikke sende ordren siden det er uriktig at de skal tape på det. Er vel bedre at kunden ikke får varen sin, enn å velge neste leverandør på listen.
  12. Siste beskjed fra multicom til forbrukerrådet var at jeg sendte flere krav om kansellering til dem... Jeg sendte krav om dekningskjøp. Hva er vitsen med å være uriktig som det når e-postene beviser det og er lagt til saksgangen. jeg nevner ikke kansellering en eneste gang. Tilslutt skriver de noe som... Skal vi lide på grunn av leverandørens uforutsette leveringsproblem.
  13. Virker som de er opptatt av å ligge på prisjakt toppen. Først når en kunde bestiller sjekker de om de kan levere varen med profitt, hvis ikke drar de ut tiden. Ser ut som de spekulerer på at kunden går lei og hever kjøpet. Hvis de ikke tjener på salget så leverer de ikke. Så de kaprer først kunder, så sjekker om de kan tjene på salget. Med min vare var det mange nettbutikker som fikk inn partier med hodetelefonen konstant. Multicom sa det var umulig å levere, men fikk levert på 2-3 dager etter bestilling fra annen butikk.
  14. Forundrer meg ikke. På telefon sier de dekningskjøp er umulig, men er veldig raske med å si " ja, du vil heve kjøpet...? Er det noe annet må du sende en mail til hva som virker kun en person som hånderer forbrukerklager. Min vare skulle være inne 4.1.17, så ble forandret til ukjent 10.1.17, deretter 20.1.17. Tilslutt var det umulig å finne leverandør ifølge dem. De hopper over spm. om dekningskjøp og tilbyr i feil farge. Når en sier en var ute etter rett farge svarer de: Når en skriver varen er kjøpt annet sted, tikker det inn en melding timer senere: Nå var det ca. 2 uker siden varen opprinnelig skulle vært inne og 8 dager siden en ringte og startet epost utvekslingen. siste fra dem:
  15. Forbrukerklageutvalget blir det.
×
×
  • Create New...