Jump to content
Rustymagus

Tem villmarken i Far Cry Primal

Recommended Posts

Men blir det nå like bra som Far Cry 3? Godt at de prøver noe nytt ihvertfall, men det begynner vel og bli enda en Ubisoft ting som skal melkes for alt det er verdt. Håper jeg tar feil!

Men blir det nå like bra som Far Cry 3? Godt at de prøver noe nytt ihvertfall, men det begynner vel og bli enda en Ubisoft ting som skal melkes for alt det er verdt. Håper jeg tar feil!

Forskjell på å "melke" og å gi fansen det de vil ha, er det ikke?

Really? Så mye kult som kunne vært gjort rundt dette konseptet også lager de samme spillet ENDA en gang? ...det er lavmål. Kanskje jeg sjekker det ut om 3 år når det kan kjøpes brukt eller på salg.

Forskjell på å "melke" og å gi fansen det de vil ha, er det ikke?

Vel de gav Far Cry 4 til Ubisoft Kiev eller noe piss bare for å dra inn litt ekstra penger mens de jobbet med dette spillet. Dette er hva jeg mener er tegn til melking, hva med og bare la dette være Far Cry 4? Ikke alt trenger og ha et slipp hvert år. Kvalitet kommer fra tid og lidenskap puttet ned i produktet, samt nok penger selvfølgelig. Men nå skal det nevnes at Far Cry 4 ikke var dårlig, men det var en blank kopi av Far Cry 3, mens Far Cry 3 var noe nytt og unikt for serien. EDIT - Kan hende jeg tar feil angående utvikler studio for Far Cry 4. 

Edited by Akrabra

Etter Farcry 3 og hodepine pga forbanna "shaky cam", så blir det nok ikke flere Farcry på meg iallefall.

Hva er shaky cam?

FC3 er et av de beste i serien. FC4 liten nedtur, ga lite nytt i grunn.

Håper dette blir litt som overlevelse, og at det ikke er for enkelt.
FC3 spilte jeg på hard, og alle Coop missions har jeg fullført på Insane.

Skal være litt vanskelig.

Jeg så en gameplay-video i dag, og får i grunn inntrykket av at dette blir ganske likt Far Cry 4, bare uten biler, helikopter, wingsuit, etc (håper fast travel fortsatt finnes). Likevel har jeg troen på at det blir morsomt, og det blir nok kjøp på meg. 

https://www.youtube.com/watch?v=KxUXI6-53qw

Mitt største problem med hele FarCry serien er hvor forbanna repetetivt det er. Storyline i de 3 siste spillene er nær identisk (vestlig "turist" i 3-verdens land på eventyr), gameplayen er egentlig identisk (cappe outposts + main quest)... blir mye av det samme i en ny emballasje.