Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Classy. Og du klager altså på Trump sine uttalelser....

 

Min teori om at absolutt alt venstreekstremister kommer med er projeksjon bevises gang, på gang, på gang.

 

Og som den spåmannen jeg er kan jeg også komme med en spådom om at INGEN av de andre anti-trump folkene i denne tråden kommer til å kritisere deg for disse.

 

 

Projeksjon innebære at vedkommende har ett behov for å spre/dele sitt dårlig selvbilde og/eller samvittighet rundt på andre folk, mens i disse tilfeller her så sitter man derimot med verdens beste samvittighet for å prøve og dra slike som deg opp på ett moralsk akseptabelt nivå.

 

Men nå finnes ikke disse "venstreekstremistene" andre steder enn i ditt hode da, kan det være der misforståelsen ligger kanskje, nemlig at du fortsetter å røre sammen politiske retninger i din brune ideologiske kamp og det hele ender med ett stk forvirret fascist?

Endret av Thoto79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan ikke ha en fyr som Trump som er president....

 

Det betyr slutten på Norge og verden som vi kjenner den.

 

Børsene vil krasje, krig vil øke, Norge kan risikere å bli gitt i gave til Putin...

 

Hva er det dere norske Trumpetister tenker med?

 

JA jeg vet at Hillary ikke er den beste kandidaten man kan ha, men har man valg mellom Kolera og Svartedauen så må man velge Kolera og ta en medisin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og dersom enda flere i USA havner i prekariatet mens et mindratall høster storparten av fordelene av teknologiske fremsteg og globalisering?  

 

Da blir kommende presidentvalg enda mer spennende :-)

 

Trump er bare et symptom som ikke forsvinner av seg selv. Rart at antatt opplyste folk gjør Trump til en psykologisk diagnose :-)  Forklaringen er vel at disse "opplyste" må redigere på sine egne samfunns-teorier for å forklare Trump :-)

 

For den spesielt interesserte: http://agendamagasin.no/artikler/de-som-faller-utenfor/

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Man kan ikke ha en fyr som Trump som er president....

 

Det betyr slutten på Norge og verden som vi kjenner den.

 

Børsene vil krasje, krig vil øke, Norge kan risikere å bli gitt i gave til Putin...

 

Hva er det dere norske Trumpetister tenker med?

 

JA jeg vet at Hillary ikke er den beste kandidaten man kan ha, men har man valg mellom Kolera og Svartedauen så må man velge Kolera og ta en medisin.

Heldigvis så stemmer ikke dine landsmenn på amerikansk valget. Jeg, på andre hånd skal hindre Trumps sjanser i vippestaten han MÅ vinne, ikke bare med min egen stemme, men jeg skal kjøre clinton støttere til valglokalene.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Man kan ikke ha en fyr som Trump som er president....

 

Det betyr slutten på Norge og verden som vi kjenner den.

 

Børsene vil krasje, krig vil øke, Norge kan risikere å bli gitt i gave til Putin...

 

Hva er det dere norske Trumpetister tenker med?

 

JA jeg vet at Hillary ikke er den beste kandidaten man kan ha, men har man valg mellom Kolera og Svartedauen så må man velge Kolera og ta en medisin.

Heldigvis så stemmer ikke dine landsmenn på amerikansk valget. Jeg, på andre hånd skal hindre Trumps sjanser i vippestaten han MÅ vinne, ikke bare med min egen stemme, men jeg skal kjøre clinton støttere til valglokalene.

 

 

Ved neste valg må du stille opp med buss. For da kommer nye hittil ukjente "Trumper" til å vinne fram - forutsatt at mange nok velgere ikke synes de har mye å miste ved en slik president.  Har jo allerede hørt mye "No More to Lose" lyrics :-) Vanskelig for fete folk å argumentere mot det.

Endret av lada1
Lenke til kommentar

Man kan ikke ha en fyr som Trump som er president....

 

Det betyr slutten på Norge og verden som vi kjenner den.

 

Børsene vil krasje, krig vil øke, Norge kan risikere å bli gitt i gave til Putin...

 

Hva er det dere norske Trumpetister tenker med?

 

JA jeg vet at Hillary ikke er den beste kandidaten man kan ha, men har man valg mellom Kolera og Svartedauen så må man velge Kolera og ta en medisin.

Snakker om konspirasjonsteorier og dommedagsprofetier...

Og igjen kommer INGEN av anti-Trump folkene her til å kritisere dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Man kan ikke ha en fyr som Trump som er president....

 

Det betyr slutten på Norge og verden som vi kjenner den.

 

Børsene vil krasje, krig vil øke, Norge kan risikere å bli gitt i gave til Putin...

 

Hva er det dere norske Trumpetister tenker med?

 

JA jeg vet at Hillary ikke er den beste kandidaten man kan ha, men har man valg mellom Kolera og Svartedauen så må man velge Kolera og ta en medisin.

Heldigvis så stemmer ikke dine landsmenn på amerikansk valget. Jeg, på andre hånd skal hindre Trumps sjanser i vippestaten han MÅ vinne, ikke bare med min egen stemme, men jeg skal kjøre clinton støttere til valglokalene.

Ved neste valg må du stille opp med buss. For da kommer nye hittil ukjente "Trumper" til å vinne fram - forutsatt at mange nok velgere ikke synes de har mye å miste ved en slik president. Har jo allerede hørt mye "No More to Lose" lyrics :-) Vanskelig for fete folk å argumentere mot det.

Det blir ingen mer rasistiske kandidater som Trump fordi andelen hvite som tilhører kjernegruppen hans går ned mens andelen minoritetene som hater rasister øker hvert år. Minoriteter har mer og mer politiske makt

En annen populist som ikke er politiker kan vi ha igjen, en rasist som skylder problemene til andre minoriteter vinner aldri presidentvalget igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Det blir ingen mer rasistiske kandidater som Trump fordi andelen hvite som tilhører kjernegruppen hans går ned mens andelen minoritetene som hater rasister øker hvert år. Minoriteter har mer og mer politiske makt

En annen populist som ikke er politiker kan vi ha igjen, en rasist som skylder problemene til andre minoriteter vinner aldri presidentvalget igjen.

 

 

Og resultatet ser vi i England... :)

 

Når muslimer doper ned og voldtar jenter så er politikerne for redde til å gjøre det som må gjøres for da risikerer dem å miste en av velgerbasene sine.

Endret av geita_
Lenke til kommentar

En valgstudie utført av Loyola Universitet fant 31 tilfeller av valgfusk blant over 1 milliard stemmer avgitt over en 10-års periode.

Flere andre tilsvarende seriøse studier fant lavere antall tilfeller. Typisk en håndfull tilfeller pr. milliard.

Skjer valgfusk? Ja absolutt, uten tvil. Er det "wide spread and large scale"? Absolutt ikke.

 

Trump har heller ikke tro på at det skjer i stor skala, for da hadde man sett et enormt advokat-  og observatørkorps blitt rullet ut for å slå ned på det. Dette er det ikke tegn til overhodet, hans oppfordring til fans om å opptre som observatører er tullete i den forstand at de ikke får sett noe uten å være offisielle observatører.

Hvis vanlige velgere forsøker å titte folk over skuldrene i valglokalene vil de bli bortvist, noe som forsterker myten Trump lirer av seg. Han er klar over at hans vinnersjanser er små, og posisjonerer seg som et offer allerede før valget har skjedd. Dette blir antagelig en ny variant av birtherism, en selvoppfyllende kjepphest han kan ri etter valget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Studies Contradict Trump Claim That Voter Fraud Is 'Very, Very Common'
http://fortune.com/2016/10/18/studies-contradict-trump-claim-that-voter-fraud-is-very-very-common/

 

Research:

Right-Wing Media Bolster Trump’s Unsubstantiated, Dangerous Claims Of “Large Scale Voter Fraud”
https://mediamatters.org/research/2016/10/17/right-wing-media-bolster-trump-s-unsubstantiated-dangerous-claims-large-scale-voter-fraud/213886

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...