Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hillary leder bare med fire prosentpoeng. Samtidig vet vi at mange av Tumps tilhengere er folk som ikke svarer på meningsmålinger.

 

Jeg tror på sjokk den 8. november. Jeg greier nesten ikke vente på å se hvordan et av verdens aller største ego reagerer på å bli verdens mektigste mann.

 

Ser hun pr idag snitter 5,5% foran Donald, ett gap som jo bare vil øke med tanke på at neste debatt er like rundt hjørnet.

 

Så er vel minimal fare for noe sjokk 8 november, det vi ser nå er bare siste desperate krampetrekninger ifra en bitter og desperat mann. The big meltdown.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser hun pr idag snitter 5,5% foran Donald, ett gap som jo bare vil øke med tanke på at neste debatt er like rundt hjørnet.

 

Så er vel minimal fare for noe sjokk 8 november, det vi ser nå er bare siste desperate krampetrekninger ifra en bitter og desperat mann. The big meltdown.

4,6 hvis man fjerner den unaturlig høye +10 målingen

 

Var du like sikker før brexit-sjokker også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser hun pr idag snitter 5,5% foran Donald, ett gap som jo bare vil øke med tanke på at neste debatt er like rundt hjørnet.

 

Så er vel minimal fare for noe sjokk 8 november, det vi ser nå er bare siste desperate krampetrekninger ifra en bitter og desperat mann. The big meltdown.

4,6 hvis man fjerner den unaturlig høye +10 målingen

 

Var du like sikker før brexit-sjokker også?

 

 

Man kan ikke fjerne en måling ifra en side uten å gjøre tilsvarende andre vei vel :)

 

Var vel like sikker som resten av verden på at England ikke ville forlate EU tenker jeg, men føler at ett valg av Donald Dum sitter endel lengre inne. Brexit var det jo tross alt ett par rasjonelle grunner til å stemme, Trump derimot......

Lenke til kommentar

Faren med en mann som Trump i Det hvite hus er ikke så mye mannen selv, men mer de udemokratiske unntakslovene som er innført av tidligere presidenter. Under visse omstendigheter finnes ikke lenger grensene som demokratiet setter for maktutøvelse. Trump er en løs kanon som ingen helt vet hva kan finne på, og ingen kan styre. De vide fullmakter tidligere presidenter har innvilget seg, kan vise seg å bety slutten på demokratiet med "feil" mann ved roret. Jeg setter feil i hermetegn, for i et demokrati kan ingen folkevalgt være feil. Det er udemokratiske fullmakter som er feilen. Med slike lover er det et tidsspørsmål før "feil" mann får fullmaktene i hendene. Eller "feil" kvinne. Hillary virker heller ikke helt stø.

Lenke til kommentar

Det hele bare bekrefter hvor riktig det valget vi har tatt i Norge om å ikke tillate politisk reklame på TV, ting som dette blir ingen klokere av og om det hele kun brukes til å forføre velgere ved å svartmale motstanden så skjønner jeg ikke hvordan alle syntes det er ok og at det ikke blir lagt noe førnger for slikt svineri. Det er så hjelpeløst, alt bare skurer og går uansett om det går gal vei. Dem om det.

Enig i at politisk reklame er en uting.

Lenke til kommentar

Det hele bare bekrefter hvor riktig det valget vi har tatt i Norge om å ikke tillate politisk reklame på TV, ting som dette blir ingen klokere av og om det hele kun brukes til å forføre velgere ved å svartmale motstanden så skjønner jeg ikke hvordan alle syntes det er ok og at det ikke blir lagt noe førnger for slikt svineri. Det er så hjelpeløst, alt bare skurer og går uansett om det går gal vei. Dem om det.

Hva er det som er så spesielt med oss nordmenn som gjør at vi må beskyttes på en måte ingen andre må?

 

Vi er tross alt et av verdens mest utdannede folk, om politisk tv-reklame skulle vært greit noe sted så hadde det vært i Norge.

 

Meningsløs begrensning i ytringsfriheten.

Lenke til kommentar

 

Det hele bare bekrefter hvor riktig det valget vi har tatt i Norge om å ikke tillate politisk reklame på TV, ting som dette blir ingen klokere av og om det hele kun brukes til å forføre velgere ved å svartmale motstanden så skjønner jeg ikke hvordan alle syntes det er ok og at det ikke blir lagt noe førnger for slikt svineri. Det er så hjelpeløst, alt bare skurer og går uansett om det går gal vei. Dem om det.

Hva er det som er så spesielt med oss nordmenn som gjør at vi må beskyttes på en måte ingen andre må?

 

Vi er tross alt et av verdens mest utdannede folk, om politisk tv-reklame skulle vært greit noe sted så hadde det vært i Norge.

 

Meningsløs begrensning i ytringsfriheten.

 

 

Syntes at den amerikanske valgkampen illustrerer på en prikk hvorfor ett forbud mot politisk reklame er lurt jeg.

Lenke til kommentar

 

https://www.youtube.com/watch?v=F2gHNI7eHf0

 

Mens man er inne på konspirasjoner.. ;)

Endret av geita_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...