Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Oh my lord. Er hun lesbisk nå, dette i tillegg til at hun er djevelen sjøl og lukter svovel? Det er helt sant, jeg så det på Infowars og fikk det bekreftet av dere neper i tråden her...

Aha. Det forklarer jo en hel del. Du svelger propaganda rått fra alle sider, ikke bare tradisjonelle vestlige propaganda medier.

 

 

Mulig alt dette forklarte deg en hel del, men personlig satt jeg igjen som ett stort spørsmålstegn etter posten din.. 

 

Trodde du jeg hadde bitt på den absurde propagandaen om at Hillary var lesbisk (not that its anything wrong with that;)) samt en vaskeekte djevel sånn iflg Alex Jones??

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om historiene er sanne eller ikke er fullstendig irrelevant for poenget om at "they let you do it = consent" er bullshit.

 

Mulig Trump og all verdens kjendiser misforstår kvinner, men hele poenget med uttalelsen til Trump var nettopp at kvinner lar kjendiser gjøre hva som helst med dem, ikke fordi de ikke våger å si nei, men fordi de føler seg beæret av det. Når han refererer til "kvinner", så betyr ikke det alle kvinner, men at dette er vanlig blant mange kvinner. Nå sier ikke jeg at dette er korrekt, jeg bare hjelper deg til å forstå hva Trump faktisk har sagt.

 

Når Springsteen tar opp en ukjent kvinne fra publikum og danser med henne, så er ikke det seksuell trakassering. Når han kysser henne på munnen er det heller ikke trakassering. Tror du ikke kvinnene føler seg beæret og skryter av dette resten av sitt liv? Det finnes sikkert unntak, men da er det en misforståelse. Dette er aldri ment som trakassering fra Springsteen sin side.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mente Trump har disset amerikanske veteraner, jeg skrev feil.

 

Men alt det andre står jeg for, Trump er også en fyr som ligner Putin på alle måter, så ikke så rart at jeg blander kortene.

 

 

 

Et pro Russisk syn som du har idag, som du også deler med Vigrid vil jeg si er nær landsvik, særlig dersom Putin fortsetter å true Skandinavia slik han gjør idag med øvelser og aktivitet i Østersjøen og ved oljefeltene våre.

Enda flere absurde påstander. Hvor får du alt dette fra?

 

Det eneste som truer Norges uavhengighet er landsforrædere som handler på vegne av fremmede makter, slik Norske myndigheter konstant gjør i forhold til USA. Det er ingen andre land som har mer kontroll over og innflytelse i Norge enn USA.

Lenke til kommentar

 

 

Oh my lord. Er hun lesbisk nå, dette i tillegg til at hun er djevelen sjøl og lukter svovel? Det er helt sant, jeg så det på Infowars og fikk det bekreftet av dere neper i tråden her...

Aha. Det forklarer jo en hel del. Du svelger propaganda rått fra alle sider, ikke bare tradisjonelle vestlige propaganda medier.

 

 

Mulig alt dette forklarte deg en hel del, men personlig satt jeg igjen som ett stort spørsmålstegn etter posten din.. 

 

Trodde du jeg hadde bitt på den absurde propagandaen om at Hillary var lesbisk (not that its anything wrong with that;)) samt en vaskeekte djevel sånn iflg Alex Jones??

 

God mulig det. Det meste du argumenter om med meg er jo ting som tyder på at du svelger propaganda rått og adopterer synspunktene som fremstilles i diverse propagandamedier. Hvorfor skal jeg anta noe annet når du leser infowars?

 

:tease:

Lenke til kommentar

 

Om historiene er sanne eller ikke er fullstendig irrelevant for poenget om at "they let you do it = consent" er bullshit.

 

Mulig Trump og all verdens kjendiser misforstår kvinner, men hele poenget med uttalelsen til Trump var nettopp at kvinner lar kjendiser gjøre hva som helst med dem, ikke fordi de ikke våger å si nei, men fordi de føler seg beæret av det. Når han refererer til "kvinner", så betyr ikke det alle kvinner, men at dette er vanlig blant mange kvinner. Nå sier ikke jeg at dette er korrekt, jeg bare hjelper deg til å forstå hva Trump faktisk har sagt.

 

Når Springsteen tar opp en ukjent kvinne fra publikum og danser med henne, så er ikke det seksuell trakassering. Når han kysser henne på munnen er det heller ikke trakassering. Tror du ikke kvinnene føler seg beæret og skryter av dette resten av sitt liv? Det finnes sikkert unntak, men da er det en misforståelse. Dette er aldri ment som trakassering fra Springsteen sin side.

 

 

Det er forskjell på det Springsteen har gjort med Groupies, og det Trump anklages for av utallige kvinner..

Lenke til kommentar

 

Jeg mente Trump har disset amerikanske veteraner, jeg skrev feil.

 

Men alt det andre står jeg for, Trump er også en fyr som ligner Putin på alle måter, så ikke så rart at jeg blander kortene.

 

 

 

Et pro Russisk syn som du har idag, som du også deler med Vigrid vil jeg si er nær landsvik, særlig dersom Putin fortsetter å true Skandinavia slik han gjør idag med øvelser og aktivitet i Østersjøen og ved oljefeltene våre.

Enda flere absurde påstander. Hvor får du alt dette fra?

 

Det eneste som truer Norges uavhengighet er landsforrædere som handler på vegne av fremmede makter, slik Norske myndigheter konstant gjør i forhold til USA. Det er ingen andre land som har mer kontroll over og innflytelse i Norge enn USA.

 

 

Trumps utallelser mot den fallne amerikanske soldatens muslimske famile, uttallelser.

 

Trump har sagt at det er ok å torturere terroristers familie, og at tortur skal brukes med unnskyldningen ISIS er mye værre enn oss. Som om det skulle være et poeng å dra oss ned på ISIS nivå.

 

USA har vært en trygg alliert med Norge i alle år, og jeg er faktisk enig med Trump om at vi bør betale mer til NATO, men er redd for hva galningen og demonen Trump vil gjøre med NATO samarbeidet.

 

 

Dersom Trump blir valgt, og det tror jeg han blir, så går verden inn i en mørk mørk periode. Verden har ikke hatt så mange problemer på mange år, og Trump er den minst kvalifiserte.

 

Jeg er ikke noen fan av Hillary, men hun har iallefall erfaring i politikk. Trump the Bozo Clown er bare ekstrem.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NATO er en Amerikansk organisasjon som sikrer tyranni og Amerikansk kontroll over Europa. Vi bør ha eget forsvar. Om landsforrædere i Norge ønsker å være en del av USA, kan det stemmes over. Uavhengighet eller USA sin 51ste stat.

 

Alternativet er et forsvar i Europa som sikrer at Europeiske land er uavhengige i verden og kan handle på egne vegne heller enn på USA sine vegne. Vi har mer enn nok resurser i Europa til å stå for eget forsvar sammen.

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni. Det har overhode ingenting med forsvar å gjøre, og kun korrupte mennesker og landsforrædere kan støtte en slik organisasjon- Disse landsforræderne trekker alltid samme slutning og gir alltid samme alteranativ at det eneste alternativet til NATO er Russland.

 

Det er selvsagt helt feil. Det er kortslutninger som har oppstått i disse menneskenes hjerner. Det er faktisk mulig med et Europeisk forsvar, og et Europeisk forsvar er det eneste som kan sikre Europas uavhengighet og Europas rolle i verden.

Lenke til kommentar

NATO er en Amerikansk organisasjon som sikrer tyranni og Amerikansk kontroll over Europa. Vi bør ha eget forsvar. Om landsforrædere i Norge ønsker å være en del av USA, kan det stemmes over. Uavhengighet eller USA sin 51ste stat.

 

Alternativet er et forsvar i Europa som sikrer at Europeiske land er uavhengige i verden og kan handle på egne vegne heller enn på USA sine vegne. Vi har mer enn nok resurser i Europa til å stå for eget forsvar sammen.

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni. Det har overhode ingenting med forsvar å gjøre, og kun korrupte mennesker og landsforrædere kan støtte en slik organisasjon- Disse landsforræderne trekker alltid samme slutning og gir alltid samme alteranativ at det eneste alternativet til NATO er Russland.

 

Det er selvsagt helt feil. Det er kortslutninger som har oppstått i disse menneskenes hjerner. Det er faktisk mulig med et Europeisk forsvar, og et Europeisk forsvar er det eneste som kan sikre Europas uavhengighet og Europas rolle i verden.

 

Du bør sette deg litt inn i hva slags forsvar USA har og hva slags reellt forsvar EU har.

 

Dersom du ikke har tid så kan jeg si at USA har et gigantisk forsvar og EU har til sammenligning ingenting.

 

 

Jeg er FOR et bredere Skandinavisk og Europeisk forsvar, men det betinger at man HAR et forsvar. Dersom vi skulle ha et Skandinavisk reellt alternativ til NATO så krever det minst 20 år å bygge ut, men verdenskrangelen og problemene er NÅ og ikke om 20 år uansett hva Vigrid har fortalt deg eller ei.

 

 

Amerikansk kontroll over Europa?? Hvordan mener du at USA kontrollerer oss i stor grad? Her snakker man om konspirasjonsteorier, at USA undertrykke oss etc?? Sannheten er at USA har gitt oss utrolig mye, både forsvar og annet, og at de har spurt om omtrent ingenting tilbake. Jeg er enig i at Norge må bidra mer til NATO, og det skjer nå etter Trumps argument, jeg mener at vi må betale mer til USA, men Trump er absolutt uforutsigbar både økonomisk og forsvarsalliansemessig.

 

USA gav oss Marshall hjelpen etter krigen, og selvom de kommenterte den sosialistaktige blandingsøkonomien vår (som vi fortsatt har idag under Frp/Høyre) så brydde de seg ikke om å diktere oss.

 

Eneste USA har gjort er vel å dra Macdonalds og Coca Cola nedover oss i det frie marked, men jeg har ikke noe imot Coca Cola.

 

 

Du kan takke USA for at du ikke snakker Russisk, den kalde krigen var en maktkamp, og ikke alle land var like heldige. Som feks Tsjekkoslovakia. https://en.wikipedia.org/wiki/Military_occupations_by_the_Soviet_Union#Czechoslovakia_.281968.E2.80.931989.29

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Military_occupations_by_the_Soviet_Union

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

NATO er en Amerikansk organisasjon som sikrer tyranni og Amerikansk kontroll over Europa. Vi bør ha eget forsvar. Om landsforrædere i Norge ønsker å være en del av USA, kan det stemmes over. Uavhengighet eller USA sin 51ste stat.

 

Alternativet er et forsvar i Europa som sikrer at Europeiske land er uavhengige i verden og kan handle på egne vegne heller enn på USA sine vegne. Vi har mer enn nok resurser i Europa til å stå for eget forsvar sammen.

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni. Det har overhode ingenting med forsvar å gjøre, og kun korrupte mennesker og landsforrædere kan støtte en slik organisasjon- Disse landsforræderne trekker alltid samme slutning og gir alltid samme alteranativ at det eneste alternativet til NATO er Russland.

 

Det er selvsagt helt feil. Det er kortslutninger som har oppstått i disse menneskenes hjerner. Det er faktisk mulig med et Europeisk forsvar, og et Europeisk forsvar er det eneste som kan sikre Europas uavhengighet og Europas rolle i verden.

 

Du bør sette deg litt inn i hva slags forsvar USA har og hva slags reellt forsvar EU har.

 

Dersom du ikke har tid så kan jeg si at USA har et gigantisk forsvar og EU har til sammenligning ingenting.

 

 

Jeg er FOR et bredere Skandinavisk og Europeisk forsvar, men det betinger at man HAR et forsvar. Dersom vi skulle ha et Skandinavisk reellt alternativ til NATO så krever det minst 20 år å bygge ut, men verdenskrangelen og problemene er NÅ og ikke om 20 år uansett hva Vigrid har fortalt deg eller ei.

 

 

Amerikansk kontroll over Europa?? Hvordan mener du at USA kontrollerer oss i stor grad?

 

USA gav oss Marshall hjelpen etter krigen, og selvom de kommenterte det sosialistaktige blandingsøkonomien vår så brydde de seg ikke om å diktere oss.

 

Eneste USA har gjort er vel å dra Macdonalds og Coca Cola nedover oss i det frie marked, men jeg har ikke noe imot Coca Cola.

 

 

Du kan takke USA for at du ikke snakker Russisk, den kalde krigen var en maktkamp, og ikke alle land var like heldige. Som feks Tsjekkoslovakia.

 

 

Javel. Jeg har faktisk satt meg inn i Europeisk forsvar en hel del. Jeg driver å skriver om temaet for øyeblikket. Vi har mer personell i militær aktivitet, og en større andel av disse enn i det Amerikanske forsvaret er militært personell (heller enn sivilt personell).

 

Vi bruker ca 200 milliard Euro på forsvar hvert år. Vi har rundt 2000 jager/bombefly, 7000 armerte mekaniske enheter (tanks, artilleri), men en rimelig svak marinekapasitet. Svak i forhold til hva den bør være, ikke svak relativt til andre. Når jeg snakker om disse inkluderer jeg ikke andre fly eller mekaniske enheter som ikke teller i totalen. Ser vi det totalt og inkluderer alle har vi langt flere enn 2000 fly og 7000 mekaniske enheter.

 

Vi har en betydelig militær teknologi og produksjon, som trenger uavhengighet og satsning heller enn å bruke store deler vår proposjon av investeringer (procurement) på Amerikansk teknologi heller enn Europeisk teknologi. Vi trenger videre integrasjon i forhold til Europeisk militær teknologi og produksjon.

 

Vi er en av verdens mest utviklede teknologiske økonomier, og vi har høyest industriell produksjonskapasitet i verden, kombinert med den største militære reserven av personell i verden (mye grunnet verneplikt) og største paramilitær kapasitet. Vi har generell god logistikkkapasitet, noe den sivile økonomien beviser.

 

Vi har alt av nødvendig grunnlag for å bygge det sterkeste FORSVARET i verden og kan lett bygge et Europeisk forsvar som gjør NATO overflødig om vi bare vil.

 

Jeg vet ikke hvorfor du gnåler om Vigrid. Du mener i en tåpelig med eller mot holdning at man må være medlem i Vigrid for å ønske å ikke være underlagt Amerikansk diktat? Og da snakker jeg ikke kun kulturell overtagelse som jeg har mye mindre imot enn overtagelse av utenrikspolitikk og støtte til ulovlig og immoralsk global Amerikansk utenrikspolitikk og vår underbyggelse av denne global korrupsjonen.

 

Du sier 20 år, jeg sier vi trenger 25 år, og at vi kan oppnå uavhengighet militært på 10 år uten å utsette oss selv for sikkerhetsfare eller svekke forsvaret i Europa.

 

Den kalde krigen er over. Nå er det på tide at verden tilpasser seg en verden hvor alle kan spille en viktig rolle i å forbedre verden og løfte den fremover, og et sterkt uavhengig Europa er en nøkkel i en slik verden. Da kan vi uavhengig promotere Europeiske verdier som menneskrett, internasjonal lov, folkets egen bestemmelsesrett, utvikling, bistand, lov og orden og en rekke andre ting.

Lenke til kommentar
Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

 

En god analyse av NATO av i dag. Mange evner ikke å fri seg fra følelsene over det NATO var for oss under den kalde krigen, og det NATO som er i dag.

Lenke til kommentar

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni. 

Hvilke NATO-invasjoner sikter du til?

 

På hvilken måte ønsker USA et globalt tyranni?

Lenke til kommentar

Dere burde skamme dere over dere selv, med tanke på retorikker for Russland og Trump og mot USA Norges viktigste allierte nordmenn er dere definitivt ikke.

 

Et bilateralt samarbeide i Nato er fornuftig, ikke alt USA og Nato gjør er feilfritt, men når vi står sammen så kan vi få til noe.

 

En og en eller to og to så er det lite vi kan gjøre.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

 

En god analyse av NATO av i dag. Mange evner ikke å fri seg fra følelsene over det NATO var for oss under den kalde krigen, og det NATO som er i dag.

 

Ja, det er fordi de ikke har oppdatert verdenssynet sitt siden den kalde krigen og ikke følger med på dagens realitet.

Lenke til kommentar

Faren med Trump i forhold til Clinton når det gjelder utenrikspolitikk som Zeebra kanskje ikke tenker på er at Clinton Støtter allianser med Europa med amerikanske tiltak rundt verden mens Trump vill at USA gjør som den vill helt alene uten hensyn til alle andre

 

Finnes det terrorister i Oslo? Hvorfor jobbe med Norske myndigheter? Bruk amerikansk militæren og drepe dem og deres familier med droner rundt Oslo!

 

America First, Norway Last!

Lenke til kommentar

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

Hvilke NATO-invasjoner sikter du til?

 

På hvilken måte ønsker USA et globalt tyranni?

 

Ja, jeg kan jo nevne land USA driver krig i, og skal jeg nevne NATO land i tillegg blir listen meget lang. Men jeg tar de mest kjente hvor NATO land er organisert under samme diktat:

- Afghanistan

- Iraq

- Syria

- Libya

- Ukraina

- Yemen

- Sudan

- Pakistan

 

Sånn, bare det jeg kunne kommer på på under 1 minutt. Sier du at NATO land ikke er koordinerte i sine kriger i andre land har du ikke peiling på hva du prater om.

Lenke til kommentar

 

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

Hvilke NATO-invasjoner sikter du til?

 

På hvilken måte ønsker USA et globalt tyranni?

 

Ja, jeg kan jo nevne land USA driver krig i, og skal jeg nevne NATO land i tillegg blir listen meget lang. Men jeg tar de mest kjente hvor NATO land er organisert under samme diktat:

- Afghanistan

- Iraq

- Syria

- Libya

- Ukraina

- Yemen

- Sudan

- Pakistan

 

Sånn, bare det jeg kunne kommer på på under 1 minutt. Sier du at NATO land ikke er koordinerte i sine kriger i andre land har du ikke peiling på hva du prater om.

 

 

Jeg mener du nevnte Okkupasjon.

 

Irak krigen var en koalisjonskrig, utenfor NATO selvom flere NATOland gav utstyr til krigen etc, så var ikke hele NATO involvert.

 

Landene bestod av USA, Storbritannia, og enkelte NATO drømmende øststater.

Lenke til kommentar

Faren med Trump i forhold til Clinton når det gjelder utenrikspolitikk som Zeebra kanskje ikke tenker på er at Clinton Støtter allianser med Europa med amerikanske tiltak rundt verden mens Trump vill at USA gjør som den vill helt alene uten hensyn til alle andre

 

Finnes det terrorister i Oslo? Hvorfor jobbe med Norske myndigheter? Bruk amerikansk militæren og drepe dem og deres familier med droner rundt Oslo!

 

America First, Norway Last!

Det er derfor Europa må ha uavhengighet nok og et sterkt nok forsvar til å forsvare seg mot USA også, inkludert Amerikanske overgrep i Europa som ikke er direkte krigføring. (overvåkning, spionasje, politi/agent aktiviteter, "renditions" osv).

 

Et Europeisk forsvar må også kunne forsvare seg mot USA, om det blir nødvendig.

 

Så må vi være sterke nok og uavhengige nok til å sanksjonere mot USA også når de driver ulovlige internasjonale aktiviteter som vi sanksjonerer mot andre for og generelle brudd på menneskerett og brudd på internasjonal lov. Vi må dømme USA på samme grunnlag som alle andre.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

Hvilke NATO-invasjoner sikter du til?

 

På hvilken måte ønsker USA et globalt tyranni?

 

Ja, jeg kan jo nevne land USA driver krig i, og skal jeg nevne NATO land i tillegg blir listen meget lang. Men jeg tar de mest kjente hvor NATO land er organisert under samme diktat:

- Afghanistan

- Iraq

- Syria

- Libya

- Ukraina

- Yemen

- Sudan

- Pakistan

 

Sånn, bare det jeg kunne kommer på på under 1 minutt. Sier du at NATO land ikke er koordinerte i sine kriger i andre land har du ikke peiling på hva du prater om.

 

 

Jeg mener du nevnte Okkupasjon.

 

Irak krigen var en koalisjonskrig, utenfor NATO selvom flere NATOland gav utstyr til krigen etc, så var ikke hele NATO involvert.

 

Landene bestod av USA, Storbritannia, og enkelte NATO drømmende øststater.

 

Alle de nevnte landene har blitt angrepet av NATO land i koordinasjon og under samme diktat.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Dere burde samme dere over dere selv, med tanke på retorikker for Russland og Trump og mot USA Norges viktigste allierte nordmenn er dere definitivt ikke.

 

Et bilateralt samarbeide i Nato er fornuftig, ikke alt USA og Nato gjør er feilfritt, men når vi står sammen så kan vi få til noe.

 

En og en eller to og to så er det lite vi kan gjøre.

Hva skal det bety? Fordi jeg fordømmer landsforrædere som handler på en fremmed stat (USA) sine vegne så er jeg ikke nordmann?

 

Ikke bare et et samarbeid med NATO noe som skaper stadig nye farer for oss selv, men det er som å være alliert med NAZI Tyskland i 1941.

 

Sammen kan Europa oppnå mye mer for verden enn det NATO og vesten idag gjør.

Lenke til kommentar

 

Det eneste NATO driver med i disse dager er å innvadere andre land og skape nye sikkerhetsfarer i Europe, samtidig som vi hisser til krig mot atommakter og fremmer USA sitt ønske om en slags globalt tyranni.

Hvilke NATO-invasjoner sikter du til?

 

På hvilken måte ønsker USA et globalt tyranni?

 

Jeg er sikker på at om Russland hadde bombet Norge hadde du ansett det som en invasjon. Invasjon var feil ordbruk i forhold til "overgrep" mot andre land og kriger mot andre land. NATO land driver kriger mot andre land, som nevnt i en liste.

 

USA er ikke villig til å ha et globalt demokrati der alle land deltar, de ønsker å bestemme over alle og gjør alt det kan for å skaffe seg verdensdominans slik at de kan diktere over alle. Ergo, globalt USA tyranni.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...