Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Frister den 49" philips 49PUS7100 til 6000 som har 4k,3d og ambient light på elkjøp. Er det et veldig godt kjøp eller er det bare noe gammel modell de vil bli kvitt? Lurer på om man skal slå til eller vente på noe bedre.

Jeg var inne på Elkjøp og så meg om kring. Denne TV'en skilte seg ut med å ha et veldig godt bilde. Jeg tenkte da, at skulle jeg kjøpt en TV her, så ville det bli denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Er Sony 55x9005c som Elkjøp har på tilbud i morgen noe årleit? 23k satt ned til 15.

 

Skal uansett ha ny tv og de andre alternativene jeg har sett på er Sony x8509 og Samsung 7005. Har en knapp på Samsungen da den er back lit og ikke edge lit som Sonyene.

 

Andre alternativer?

Er kanskje ikke så oppdatert på TV fronten. Men jeg trodde alle Samsung modellene hadde kant LED bortsett fra js9505 som er bakbelyst. Js9005 og 8 serien er jo kant LED.

 

Virker det ikke litt rart da at 7 serien er bakbelyst.

 

 

Jeg leste en test for en stund siden som fortalte at 8 og 9-serien til Samsung er kantbelyst, mens 7- og lavere er bakbelyst. De opplevde da "clounding" på de laveste seriene (65")

 

Den beste 9-serien er ikke edge led dog, (js9505). 

 

Men ja ser ut som JU7005 har direkt led / bakbelyst. Weird. Den blir jo tykkere, men du får som du sier, bedre kontroll over bakbelysningen, som igjen kan bety mindre clouding og bedre sort nivå.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe en ''backup'' PC. En PC som kan greie å kjøre lette spill osv. Tenker sånn 4-5k.. Ene jeg har sett på er Lenovo Z50-75 som er på tilbud på fredag på lefdal til 2999. Ser ut som en grei PC som jeg kan ha som backup. Er litt usikker på om det kommer til å komme noe flere PC-tilbud fra lefdal/elkjøp, og evt om expert kjører gode tilbud..

 

Noen tips til greie PCer på tilbud? :))

Lenke til kommentar

 

 

Frister den 49" philips 49PUS7100 til 6000 som har 4k,3d og ambient light på elkjøp. Er det et veldig godt kjøp eller er det bare noe gammel modell de vil bli kvitt? Lurer på om man skal slå til eller vente på noe bedre.

Jeg var inne på Elkjøp og så meg om kring. Denne TV'en skilte seg ut med å ha et veldig godt bilde. Jeg tenkte da, at skulle jeg kjøpt en TV her, så ville det bli denne.
Husk at Elkjøp ofte er sleipe og kalibrerer de tvene de ønsker å selge.

 

Er ikke sikkert at det er tilfellet her da, men greit å huske på når man går og ser i butikk.

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Frister den 49" philips 49PUS7100 til 6000 som har 4k,3d og ambient light på elkjøp. Er det et veldig godt kjøp eller er det bare noe gammel modell de vil bli kvitt? Lurer på om man skal slå til eller vente på noe bedre.

Jeg var inne på Elkjøp og så meg om kring. Denne TV'en skilte seg ut med å ha et veldig godt bilde. Jeg tenkte da, at skulle jeg kjøpt en TV her, så ville det bli denne.

 

Må ikke alltid stole på bildet i butikken. Virker som de ansatte har en tendens til å "ødelegge" bilde på tv'r de ikke har så god margin på. Var innom Lefdal på Storo igår, og de hadde virkelig køddet til bildet på CXC725 fra Panasonic. Der var kontrast på maks, og det var grusom skjæring/boble-effekt rundt objekter som bevegde seg. Bildet var jo nesten som på en Andersson-tv. Og jeg har sett hvor fantastisk bilde på den tv'n kan være. 

Men Philips 7100 har et veldig bra bilde. 

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe en ''backup'' PC. En PC som kan greie å kjøre lette spill osv. Tenker sånn 4-5k.. Ene jeg har sett på er Lenovo Z50-75 som er på tilbud på fredag på lefdal til 2999. Ser ut som en grei PC som jeg kan ha som backup. Er litt usikker på om det kommer til å komme noe flere PC-tilbud fra lefdal/elkjøp, og evt om expert kjører gode tilbud..

 

Noen tips til greie PCer på tilbud? :))

Den er sikkert grei nok til vanlig bruk, men noen gamingpc er det absolutt ikke.

Den + en billig ssd er grei "bang for buck"

Lenke til kommentar

Elkjøp og lefdal har 20% på windows pc'er.

 

Vurderer å kjøpe en ''backup'' PC. En PC som kan greie å kjøre lette spill osv. Tenker sånn 4-5k.. Ene jeg har sett på er Lenovo Z50-75 som er på tilbud på fredag på lefdal til 2999. Ser ut som en grei PC som jeg kan ha som backup. Er litt usikker på om det kommer til å komme noe flere PC-tilbud fra lefdal/elkjøp, og evt om expert kjører gode tilbud..

 

Noen tips til greie PCer på tilbud? :))

Lenke til kommentar

 

 

Frister den 49" philips 49PUS7100 til 6000 som har 4k,3d og ambient light på elkjøp. Er det et veldig godt kjøp eller er det bare noe gammel modell de vil bli kvitt? Lurer på om man skal slå til eller vente på noe bedre.

Jeg var inne på Elkjøp og så meg om kring. Denne TV'en skilte seg ut med å ha et veldig godt bilde. Jeg tenkte da, at skulle jeg kjøpt en TV her, så ville det bli denne.

 

Må ikke alltid stole på bildet i butikken. Virker som de ansatte har en tendens til å "ødelegge" bilde på tv'r de ikke har så god margin på. Var innom Lefdal på Storo igår, og de hadde virkelig køddet til bildet på CXC725 fra Panasonic. Der var kontrast på maks, og det var grusom skjæring/boble-effekt rundt objekter som bevegde seg. Bildet var jo nesten som på en Andersson-tv. Og jeg har sett hvor fantastisk bilde på den tv'n kan være. 

Men Philips 7100 har et veldig bra bilde. 

 

Har jeg også opplevd flere ganger. Men som regel følger jo TVene en serie. Fks hvis en 6-serie samsung henger i butikk og den har merkbart bedre bilde enn en 7-serie som henger ved siden av som er på tilbud. Så er det jo noen som har vært å køddet med innstillingene. 

 

Det jeg har lagt merke til er at de setter black level til normal, isteden for low. Altså 0-255. Som gjør at sort blir grått med det videomateriale de kjører, og som gjør det hele veldig blast og kjedelig.

Lenke til kommentar

 

Vurderer å kjøpe en ''backup'' PC. En PC som kan greie å kjøre lette spill osv. Tenker sånn 4-5k.. Ene jeg har sett på er Lenovo Z50-75 som er på tilbud på fredag på lefdal til 2999. Ser ut som en grei PC som jeg kan ha som backup. Er litt usikker på om det kommer til å komme noe flere PC-tilbud fra lefdal/elkjøp, og evt om expert kjører gode tilbud..

 

Noen tips til greie PCer på tilbud? :))

Den er sikkert grei nok til vanlig bruk, men noen gamingpc er det absolutt ikke.

Den + en billig ssd er grei "bang for buck"

 

Ja, ikke sant. Får vel bare vente og se på fredag. Håper lefdal/elkjøp klinker til med andre tilbud, samtidig som at expert også melder seg på krigen :)

Lenke til kommentar

Trenger noe nytt treningstøy for å trene inne. Enkel treningsdress pluss overdel med korte ermer og shorts/kort bukse. Hakke peiling på merker etc så lurer på om noen har sett eksepsjonelt gode tilbud.

 

Gjerne noe med kvalitet!

Tror Under Armour kommer til å kjøre noen gode tilbud. (armourstore.no)

De hadde nylig helgesalg på 30% på hele nettbutikken, og noe sier meg de slår vel til litt nå på fredag også. Bra kvalitet. 

Lenke til kommentar

 

 

Skal kjøpe meg gaming laptop. Si ifra hvis dere finner noen sjuke tilbud.

 

Bra post, bra initiativ :D

Om du bor i Trondheim så har digital impuls satt ned prisen på en veldig god Asus rog gaming laptop. Fra 14k til 10k.

 

http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/B%C3%A6rbar-PC/17----19-/Asus/ASUS-G750JZ-173-Full-HD-GTX880M-4GB-i7-4700HQ-16GB-256GB-SSD-W81128356-p0000084389

 

Denne får du til 10k blank, men må kjøpes i butikken i fjordgata.

 

 

Dessverre bor jeg i Oslo. Men fy faen de er sexy de batmanlapsa der ass. :D

 

 

Så bra at Digital Impuls finnes i Oslo også da :) Møllergata!

Lenke til kommentar

 

Burde titte på Panasonic CXC 725. FantastiskFantastisk tv, vant prisen for årets beste tv (innenfor rimelighetens grenser vel og merke)

Hmm Skeptisk til Firefox OS. Tek.no ga den også lunken review

 

Noen som har Panasonicen og kan fortelle noe om hvordan den er?

 

Har sett litt rundt ny TV i prisklassen 9.000-10.000 og 55". Virker som en bra TV, men er også litt usikker på dette med Firefox OS. 

Lenke til kommentar

Man bruker vel tv'n hovedsakelig til å se på andre kilder enn å sitte å leke på facebook osv? Har aldri skjønt opplegget med SmartTV... har slikt på Samsungen jeg har nå, og brukte det etpar ganger i 2011, ellers har jeg aldri vært der inne, med etpar unntak da jeg trykket feil på fjernkontrollen. 

Jeg har en PS4, WindowsHTPC og en Get-dekoder koblet til, og ser egentlig ingen gode grunner til å ha smart-tv i tillegg... Eneste man ender opp med er som med den gamle Samsungen jeg har; Samsung sluttet å lage firmware/software-updates etter ett år. Ønsker man ny Netflix, youtube-app osv? Kjøp ny TV! Alternativt "Evolution Kit" som Samsung kaller det... 

Lenke til kommentar

 

 

 

Skal kjøpe meg gaming laptop. Si ifra hvis dere finner noen sjuke tilbud.

 

Bra post, bra initiativ :D

Om du bor i Trondheim så har digital impuls satt ned prisen på en veldig god Asus rog gaming laptop. Fra 14k til 10k.

 

http://digitalimpuls.no/PC-komponenter/B%C3%A6rbar-PC/17----19-/Asus/ASUS-G750JZ-173-Full-HD-GTX880M-4GB-i7-4700HQ-16GB-256GB-SSD-W81128356-p0000084389

 

Denne får du til 10k blank, men må kjøpes i butikken i fjordgata.

 

 

Dessverre bor jeg i Oslo. Men fy faen de er sexy de batmanlapsa der ass. :D

 

 

Så bra at Digital Impuls finnes i Oslo også da :) Møllergata!

 

Var det noen som fikk kjøpt maskinen? Gjaldt det bare i går? Siden prisen ligger på 14k nå.

Lenke til kommentar

Det gjelder vel enda. Men står på digital impuls trondheim sin Facebook og at prisene gjelder i butikken i Trondheim. Vet ingenting om digital impuls Oslo kjører samme tilbud.

 

Regner med at det kun gjelder trondheim i og med de er eneste som har den på lager.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Da er Expert i gang, priser seg selvfølgelig lavere enn Elkjøp og Lefdal. Med den krigen de har hatt i år, så går det vel bare bra for oss

 

https://www.expert.no/kampanje/blackfriday/

 

Bare en teaser, starter fredag som vanlig men blant annet pizza dragon i morgen til 399. Noen tilbud gjelder bare i butikkk.

 

-25% isteden for 20% som elkjøp hadde. krigen begynner :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...