Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Trenger hvitevarer, så tilbudet på expert passer egentlig veldig godt.. Spørsmålet er om det bare er lureri. Om de har satt opp prisen på forhånd, eller om man får det billigere på nett. Jeg har ikke ork til å drive dyptgående etterforskning.

Tror ikke de er så dumme. Dog skjønner jeg ikke folk som lager så stor sak ut av det. Det er ikke værre at  du enten på forhånd vet hva du skal ha, og at du har sjekket at butikken har det, da vet du nettprisen på forhånd og kan forlange den. Butikken skal matche priser.

 

Alternativ er at du går ned til en butikk og ikke vet hva du skal ha, du får hjelp. Sjekker prisen på det selger anbefaler på prisjakt mens du er i butikken.

 

Ekke værre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nå som nye expert er xxl og elkjøp-folka, så er det egntlig bare til å glemme det grinebiteriet ditt. 

Ikke relatert til det du skrev, men elkjøp har endret dato fra lørdag til fredag på den 78" TVen, bare så du er klar over det 

 

 

Mener det har vært fredag på Elkjøp hele tiden. Lefdal som har den på lørdag.

Lenke til kommentar

 

 

Nå som nye expert er xxl og elkjøp-folka, så er det egntlig bare til å glemme det grinebiteriet ditt. 

Ikke relatert til det du skrev, men elkjøp har endret dato fra lørdag til fredag på den 78" TVen, bare så du er klar over det 

 

 

Mener det har vært fredag på Elkjøp hele tiden. Lefdal som har den på lørdag.

 

Å ja, jeg som surra da, sorry xD

Lenke til kommentar

Egentlig bra, da har de rike brukt opp pengene på fredag? 

 

----------------

Er tv-modellen ulik i navn og foten er ulik osv så er det ikke samme vare. 

 

For eks kjøleskap kan være dette 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3196945

 

dukker bare opp på de to butikkene, expert har samme skapet såklart, med annet tall. 

 

 

RB33FEJNCSS/EF (expert)

Samme som 

RB31FEJNCSS/EF (elkjøp)

 

Kan ikke prismatche, er 33 og 31 , egentlig betyr det fuck you til den prisbevisste kunden. 

Begge kan da si de er billigst på sin vare og stille prisgaranti

Lenke til kommentar

 

http://www.x-life.no/varmer opp til Black Friday, for de som skal ha treningsklær etc. Grey thursday :)

 

Trenings t-skjorter for 10 kr av god kvalitet. Veldig bra tilbud, men kun small :(

 

Dæven det var bra, bestilte 3 stk i large jeg.

 

De har large i hvit fks fortsatt

 

 

Ok, jeg har tidligere kjøpt en god del av disse til 39,- og kvaliteten er overraskende bra. 10 kr er hva jeg vil kalle en skikkelig black friday deal, men skjønner at de dumper ut siste rest nå.

Lenke til kommentar

 

 

http://www.x-life.no/varmer opp til Black Friday, for de som skal ha treningsklær etc. Grey thursday :)

 

Trenings t-skjorter for 10 kr av god kvalitet. Veldig bra tilbud, men kun small :(

 

Dæven det var bra, bestilte 3 stk i large jeg.

 

De har large i hvit fks fortsatt

 

 

Ok, jeg har tidligere kjøpt en god del av disse til 39,- og kvaliteten er overraskende bra. 10 kr er hva jeg vil kalle en skikkelig black friday deal, men skjønner at de dumper ut siste rest nå.

 

Stod det ikke at det er Craft som lager de? Pleier jo å være bra kvalitet, er jo en reklame tskjorte, men still, for 10 kr så er de jo gi bort pris

Lenke til kommentar

 

 

 

Frister den 49" philips 49PUS7100 til 6000 som har 4k,3d og ambient light på elkjøp. Er det et veldig godt kjøp eller er det bare noe gammel modell de vil bli kvitt? Lurer på om man skal slå til eller vente på noe bedre.

Jeg var inne på Elkjøp og så meg om kring. Denne TV'en skilte seg ut med å ha et veldig godt bilde. Jeg tenkte da, at skulle jeg kjøpt en TV her, så ville det bli denne.
Husk at Elkjøp ofte er sleipe og kalibrerer de tvene de ønsker å selge.
Har tidligere vært ansatt hos Elkjøp(brunevarer) og kan avkrefte dette. Det må være grenser for idiotiske rykter. Noen TVer leveres riktig nok med "butikkmodus" med infopanel, oppskrudd lysstyrke etc; men det er ingen hos Elkjøp som aktivt kalibrerer TVene vi skal selge. Det var ihvertfall ikke tilfellet ila mine 4 år hos kjeden, som avsluttet for drøyt 4 år siden. Endret av Woods
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...