Gå til innhold

Høgmo må gå! | Sparket


Latias

Anbefalte innlegg

 

Seriously though, tenker det må være en som har noen av de samme karakteristikkene som Simeone, en som klarer å motivere spillerne og sier de rette tingene og samtidig innehar taktiske kunnskaper. Høgmo ser helt hjelpeløs ut på sidelinjen, spyr fra seg mye rart foran pressen og finner bare på unnskyldninger. I hans hodet så er det vel ingenting galt med landslaget og resultatene.. 

 

Du er inne på det jeg også mener er riktig ved neste valg av landslagssjef. Det må være en motsetning til Høgmo for at ting skal kunne snus. En trener med en helt klar retning, en helt klar filosofi med god formidlingsevne. Tviler på at Høgmo setter fyr på gutta i garderoben når han holder foredrag i koder. Solbakken er vel den nordmannen med best forutsetninger for å klare denne jobben. Min utenlandske drøm er en type som Lars Lagerbäck, eller Bob Bradley som dessverre ikke er sannsynlig nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det egentlig noen som har lyst på denne drittjobben? Kan få litt inntrykk av at noen tror det må være en smal sak å finne en erstatter og at alle fotballtrenere ville trent landslaget med glede, men jeg ser ikke helt hvorfor en noenlunde suksessfull og kvalifisert trener egentlig skulle ville seg selv så vondt.

 

Må jo være en drøm. Få altfor godt betalt for å reise rundt på luksushoteller og restauranter med gutteklubben grei og se fotball.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noen som har lyst på denne drittjobben? Kan få litt inntrykk av at noen tror det må være en smal sak å finne en erstatter og at alle fotballtrenere ville trent landslaget med glede, men jeg ser ikke helt hvorfor en noenlunde suksessfull og kvalifisert trener egentlig skulle ville seg selv så vondt.

 

Drittjobb? Må jo være den beste jobben i fotballverden. 

 

Du tjener et sted mellom 3 og 4 millioner kroner og har NULL krav til resultater. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, og du er garantert å få sparken, og umiddelbar ansettelse i en annen betalingsdyktig klubb, fordi fotballtrener-gutteklubben verner sine egne 

 

Og dritt resultater betyr intet, fordi "sauene" som sitter å glaner på surret, glemmer fortere enn faen .. 

 

At så mange gidder bry seg med dette og tar det seriøst er meg en gåte, det kan jo sammenlignes med tja, la oss si: Skal vi danse

 

Var selv med som frivillig i en av de større tippeligaklubbene, og holdt ut med idiotiet noen sesonger, men når millionene og dermed vårt strev og interesse, ble omgjort til pølser og brus i sus og dus av gutteklubben, og de på ingen måte la skjul på at de brydde dem knapt ett øyelokk, kutte jeg ut og gikk over til kina sjakk 

 

;)

Lenke til kommentar

Må si jeg på sett og vis er litt imponert over Høgmo. 

Alle andre med respekt for seg selv og sitt yrket hadde jo tatt hatten sinn å gått for lenge siden.

Men han er i det minste målbevist på å nå den laveste ratingen igjennom tidene.

Noen er villige til å ofre mye for å havne i historiebøkene. 

Denne gjelder fortsatt.

Mulig han vil føre på å gi San Marino sitt første poeng også? 

Skal bli spennende å se!

 

EDIT: 22 i odds på U og 55 på B i morgen, easy money! 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

 

Er det egentlig noen som har lyst på denne drittjobben? Kan få litt inntrykk av at noen tror det må være en smal sak å finne en erstatter og at alle fotballtrenere ville trent landslaget med glede, men jeg ser ikke helt hvorfor en noenlunde suksessfull og kvalifisert trener egentlig skulle ville seg selv så vondt.

Drittjobb? Må jo være den beste jobben i fotballverden.

 

Du tjener et sted mellom 3 og 4 millioner kroner og har NULL krav til resultater.

OK, det er sikkert mange som ville hatt jobben av de grunnene der, men er man virkelig egnet har man gjerne sportslige ambisjoner også.
Lenke til kommentar

Det er nok av folk med sportslige ambisjoner å ta av. Vi har trenere fra dette landet som også har ambisjoner om å trene klubber i store ligaer etterhvert, så sportslig suksess med landslaget er gull verdt. Og det er fullt mulig å få sving på Norge, vi har ikke verdens beste spillere men heller ikke verdens dårligste. 

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

 

Må si jeg på sett og vis er litt imponert over Høgmo. 

Alle andre med respekt for seg selv og sitt yrket hadde jo tatt hatten sinn å gått for lenge siden.

Men han er i det minste målbevist på å nå den laveste ratingen igjennom tidene.

Noen er villige til å ofre mye for å havne i historiebøkene. 

Denne gjelder fortsatt.

Mulig han vil føre på å gi San Marino sitt første poeng også? 

Skal bli spennende å se!

 

EDIT: 22 i odds på U og 55 på B i morgen, easy money! 

 

 

 

Får sette en hundrelapp på San Marino da  :)

Lenke til kommentar

Når Høgmo får fyken så bør NFF ansette en ny trener + en skikkelig streng pappa. Virker som om flere på landslaget trenger en farsfigur som stiller litt krav og som kan innføre litt disiplin. Det er det flere som trenger. Litt oppdragelse rett og slett. Sælnes feks. Har direkte skyld i baklengsmålet og nok en gang står han der og syter og klager på alt og alle, bortsett fra seg selv selvfølgelig. For en fæl type.

 

Og så skjønner jeg ikke helt hvorfor hu reporter dama får skryt her. Greit intervju med Høgmo, men med Sælnes feiger hun ut fullstendig. Eller rettere sagt, hun har ikke noe spesielt forhold til Høgmo, mens RBK-helten Sælnes liker hun tydeligvis. Ser ingen annen grunn til hvorfor hun er så kritisk til Høgmo og lar Sælnes slippe billig unna. Men skal vel ikke forvente noe annet, hun er vel et TV2 produkt? Er kanskje bare jeg som blir litt småflau når norske reportere skal leke 60 minutes. Tror jeg har det fra da Ernst A. Lersveen styrte som verst.

 

Må si jeg misliker situasjonen. Høgmo har null tillit, spillergruppen ser ikke ut til å henge helt sammen og vi er usikre foran møtet med San Marino. San Marino! Haha, herregud for et opplegg.

Lenke til kommentar

Greit intervju med Høgmo, men med Sælnes feiger hun ut fullstendig. Eller rettere sagt, hun har ikke noe spesielt forhold til Høgmo, mens RBK-helten Sælnes liker hun tydeligvis. Ser ingen annen grunn til hvorfor hun er så kritisk til Høgmo og lar Sælnes slippe billig unna.

Det er pga alderforskjellen. Slike kvinner får seg ikke til å være ubehagelige med sånne ynglinger.

Lenke til kommentar

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/landslaget/Hogmo-for-motet-med-San-Marino---Veldig-fornoyd-om-vi-scorer-mal-838446_1.snd

 

Hahahaha... nå må det snart ta slutt.

 

E: Om man ikke gidder å trykke på linken: Høgmo er veldig fornøyd om vi scorer mål. Mot laget som har én seier i historien, en treningskamp mot Lichtenstein. Ser for meg 1-1, og Høgmo tar med seg den positive opplevelsen av at vi scoret mål, og ser en tydelig positiv utvikling.

Endret av knipsolini
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...