Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Ungarn (EM-playoff) | Returoppgjør: 15.11.15


Latias

Anbefalte innlegg

Statistikk mot Norge: 20 kamper. Ungarn har vunnet 7, Norge 7, mens 6 har endt uavgjort. Men de siste 20 år har Norge 4-1-0 mot Ungarn, og 14-2 i målforskjell)

 

CV4WrXzl.png

 

Det eneste som er relevant er vel riktignok 2012 kampen. Ungarn startet sist kamp med 4-5 av de samme spillerne. Og med unntak av Hangeland, så vil jeg påstå at Norge har et bedre lag i dag enn i 2012.

 

(I 2006 hadde vi både Solskjær og Carew. Hakket bedre enn i dag kan du si.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Probelemt vårt er goalgettere. Vi kan håpe at Dio kommer tilbake. Eller at King finner formen.

Jeg mener vi har flere potensielle gode goalgettere, slik som Berget og Bresha brødrene. 

 

Henriksen også kanske.selv om han fikk til lite mot italia, men der fikk jo ingen noe særlig til.

 

Husk at Ungarn har mye å hevne, siden vi vant så mye over dem siste ganger.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

 

 

Probelemt vårt er goalgettere. Vi kan håpe at Dio kommer tilbake. Eller at King finner formen.

Jeg mener vi har flere potensielle gode goalgettere, slik som Berget og Bresha brødrene.

 

Henriksen også kanske.selv om han fikk til lite mot italia, men der fikk jo ingen noe særlig til.

 

Har også troen på Henriksen. Mange som ikke liker han, men han har startet sesongen i Eredivisie med 10 mål på 14 kamper, så han er absolutt i form for tiden.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...