Gå til innhold

Halo 5 kaféen


Anbefalte innlegg

Leter etter noen å spille Halo 5 med til tider, kan ikkje love at eg kommer til å spille så mange timer om gangen. Gamertag er SmellThatAfro. Spillet er forhåndsbestilt digitalt, så får nok ikkje spilt noe før lanseringsdatoen!

Endret av Ganam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på med Halo: The Master Chief Collection nå. Tenkte jeg skulle igjennom alle før jeg spiller Halo 5. Mye pga jeg husker så lite av historien. Og jeg tror jaggu jeg ikke har spilt det siste...

 

Men må si det var smertefullt å spille det første Halo igjen(ble endelig ferdig igår).Men Halo 2 er en fryd å spille isteden... :D

Lenke til kommentar

Bare å smøre seg med tålmodighet nå. 
Dama har selvfølgelig bursdag på tirsdag, kunne jo ikke passet bedre mener jeg.

Hadde vært artig om vi alle kunne blitt venner og fått til noe custom games også!? Eller hva tenker dere?

 

Edit: Etter forespørsel fra the blue antilope litt lenger opp på siden her, tok jeg ansvar og laget et company. Navnet ble rett og slett: DiskusjonNo
https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/diskusjonno

Endret av _bajazzo_
Lenke til kommentar

Bare å smøre seg med tålmodighet nå.

Dama har selvfølgelig bursdag på tirsdag, kunne jo ikke passet bedre mener jeg.

Hadde vært artig om vi alle kunne blitt venner og fått til noe custom games også!? Eller hva tenker dere?

 

Edit: Etter forespørsel fra the blue antilope litt lenger opp på siden her, tok jeg ansvar og laget et company. Navnet ble rett og slett: DiskusjonNo

https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/diskusjonno

Sendte en request nå. CaZpaH :-)

 

Fikk forøvrig min halo 5 i dag xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skuffelsen var stor da jeg startet opp spillet på fredag lørdag.

Forstår ikke poenget med å whiteliste streamere, progamers oln. for tilgang før alle andre.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...