Gå til innhold

23. september - kva trur du kjem til å skje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere forresten lagt merke til at det nå er to forskjellige kilder som har utpekt 7. oktober ?

 

http://www.zerohedge.com/news/2015-07-19/governments-worldwide-will-crash-first-week-october-%E2%80%A6-according-2-financial-forecast

 

http://oct7thlastday.com/

 

De første er økonomer, mens de andre er religiøse dommedags-profeter.

 

Altså, børs & katedral hånd i hånd.  :ph34r:

Lenke til kommentar
Om du leser første posten din i denne tråden din om igjenn, burde du bli flau. Du fremstiller det i andre avsnitt som at det er Gud som taler til deg og peiker ut denne datoen. Sannheten er at om du googler 23 september og dommedag så får du ganske mange treff. Jeg har mere tro på at det er Internett og andre dommedags profeter som har påvirket deg enn at det er Gud som har tala til deg. Jeg synest det virker som du prøver å fremstille deg selv som en mann som er utpekt av Gud og har spesielle nådegaver.

 

Isåfall må du ha oppfatta meg feil. Gud har aldri talt til meg om nokon dato og eg har aldri påstått at eg har ei profetisk nådegåve. Mitt møte med Gud var eit kall til syndserkjenning og eit heilhjarta forhold til Gud. Blodet møtte meg på ein underfull måte, og ekstra spesielt var det at dette hende under den jødiske høgtida Yom Kippur (som nettopp handlar om sjølvransaking, syndserkjenning, omvending etc). Seinare fekk eg ei sterk stadfesting gjennom Guds Ord at eg hadde fått tilgjeving og eit frampeik på ei tragisk hending som skjedde like etterpå. Det var i denne same åndelege samanhengen at eg også vart introdusert for blodmåneteorien. Når det gjeld teoriane rundt 23. september, er dette ting eg har funne på ulike stader på internett. Grunnen til at eg fekk ei kjensle av at noko stort ville skje, var i stor grad mitt spesielle forhold til Yom Kippur. Eg tek i ettertid sjølvkritikk for den siste videoen eg la ut i opningsposten med eit bodskap eg ikkje kan stå inne for. Eg burde også understreka tydelegare at eg aldri har påstått at dommedag eller Jesu gjenkomst skulle skje 23. september. Når det er sagt skal vi ikkje vere blinde for at det eksisterer teikn rundt oss, og det har skjedd tidlegare at slike teikn kan koplast til viktige hendingar. Det som vert feil er når ein bastant påstår at eksakte ting vil skje utan sikre kjelder. Den einaste sikre kjelda vi har til informasjon om framtidige hendingar er Bibelen, Guds Ord. Menneske spår - Gud rår.

 

 

Der er ein dag forseint, men kanskje den allmektige og nestekjærlige guden har starta å ta livet av muslimar?

http://www.nrk.no/verden/minst-220-personer-trampet-i-hjel-i-mekka-1.12570008

 

Men sjølvsagt heilt idiotisk av ein døande gud å starte med å straffe andre religionar i staden for å premiere kristne.

 

Det vert ofte framstilt som at kristne som ventar på Jesu gjenkomst har eit ønskje om at ufrelste skal dømast og straffast. Til dette vil eg berre seie at eg ikkje ønskjer min verste fiende dei konsekvensane som følgjer av å forkaste Jesus som sin frelsar. Oppdraget om å bringe ut evangeliet og å vinne sjeler for himmelen har aldri vore viktigare enn i dag. Som kristne tvingar Guds kjærleik oss til å vitne om Jesus og hans fullbrakte frelsesverk for oss på Golgata. Gud ønskjer ikkje at nokon syndar skal gå fortapt, men at alle skal få tru seg frelste. Det var med sorg eg mottok meldinga om dei over 700 sjelene som gjekk til helvete medan dei tilba Satan. Eg er sikker på at Gud og dei fleste sanne kristne føler det på same måte.

 

1. Store (og større) folkevandringer har vi da alltid hatt gjennom Europa og alle deler av verden. Ingenting tilsier at denne lille bølgen nå er annerledes.

 

2. Det moralske forfall i kirken har vært et tema gjennom kirkehistorien - egentlig siden oldkirkens begynnelse. I grunn kan en i mye større grad argumentere for moralsk forfall i kirken under renessansepavene, enn det som hender nå.

 

1. Den islamske invasjonen av Europa vart stoppa i år 732 av Charles Martel. Takk Gud for det! Idag ser vi dessverre at islam får meir og meir fotfeste i vår del av verda. Dette er ei utvikling som medfører både problem og muligheter. Som kristne medfører islamsk immigrasjon mulighet for å vise kristen nestekjærleik i praksis og å gi dei evangeliet i eit fritt, ope og demokratisk samfunn. Problemet er at samfunnet neppe vert fritt, ope og demokratisk når islam oppnår majoritet og vil innføre sharia-lover. Eit anna problem er at brubyggjing mellom kristendom og islam (kristslam) lett vil føre til ei utvatning av kristendom (vranglære). Møtet mellom pave Frans og Obama er eit slikt møte mellom kristendom og islam. Det vart kommentert i etterkant av pave Frans sin tale idag til kongressen at han ikkje snakka noko om evangeliet. Det er kritikkverdig når ein åndeleg leiar for verda sitt største kyrkjesamfunn er meir opptatt av å stoppe klimaendringar enn at menneske får møte Jesus.

 

2. Heile kyrkjehistoria er profetert på førehand i Op kapittel 2 og 3 gjennom breva til dei 7 kyrkjelydane i Vesle Asia. Her ser vi at kvart brev representerer ei bestemt periode i kyrkjehistoria i rett kronologisk rekkjefølgje. Renessansepavane kjem inn under det fjerde brevet til kyrkjelyden i Tyatira (Op 2:18-29). v 20f - "Men det har eg imot deg at du lèt kvinna Jesabel halda på, ho som kallar seg profet, men som med læra si lokkar tenarane mine til å driva hor og eta avgudsoffer.  Eg har gjeve henne tid til å venda om, men ho vil ikkje venda om frå sitt horeliv." Chuck Missler underviser om dette i sin glimrande serie om Johannes Openberring:

Det som burde vekkje opp menneske idag er at dagens kyrkje vert representert ved den siste kyrkjelyden Johannes skriv til, kyrkjelyden i Laodikea. Dette er den lunkne kyrkje, som Jesus formanar å vende om. Vi som lever i denne siste del av kyrkjehistoria burde meir enn nokon gong før vere vakne og flittige i arbeidet medan vi ventar på Jesu snarlege gjenkomst. Det er ingen tvil om at Bibelen seier at vi lever i dei siste tider.

 

Det som er trist, er jo at enkelte faktisk blir nervøs av å lese slikt, særlig barn, men hva gjør man ikke for å få litt oppmerksomhet før man dør. Han siste på bildet over har jo ikke så lenge igjen, så det haster kanskje litt med å bli kjendis :)

 

Dette er også ei vanleg misoppfatning, at kristne er ute etter å skremme ufrelste til å tru. Eg er like mykje ute etter å skremme, som ein politibetjent er ute etter å skremme folk til å overhalde fartsgrensa. Kanskje eit litt dårleg eksempel, den som bryt fartsgrensa er i større fare for å hamne i ei ulukke eller få strafferettslege konsekvensar, men kan framleis overleve og unngå å bli tatt. Den som bryt Guds lov går imidlertid garantert fortapt så sant han ikkje har gitt sitt liv til Jesus.

Kristendomen sitt bodskap er å bringe HÅP til ei fallen verd, ikkje skremme. Den som er frelst er fri frå dom og straff, og har berre gode ting i vente på den andre sida av døden (evt opprykkinga).

 

Lenke til kommentar

Det var med sorg eg mottok meldinga om dei over 700 sjelene som gjekk til helvete medan dei tilba Satan. Eg er sikker på at Gud og dei fleste sanne kristne føler det på same måte.

Bare til info, de tilba ikke satan, men de tilba sin gud ved å steine satan, symbolsk sett. De tok altså avstand fra satan ved denne symbolske handlingen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare til info, de tilba ikke satan, men de tilba sin gud ved å steine satan, symbolsk sett. De tok altså avstand fra satan ved denne symbolske handlingen.

 

Riktig. Eg sikta imidlertid ikkje til den aktuelle seansen (steinkasting og store folkemasser høyrest i seg sjølv ut som ein livsfarleg situasjon), men generelt til pilegrimsreisa. Eg har tidlegare gjort greie for kvifor Allah og Satan er to sider av same vesen. Under pilegrimsreisa utfører ein sataniske ritual, til dømes sanseleg kjæling med kabaen. Kabaen er ein svart stein som ein antek har kome frå verdsromet. Lucifer vart også kasta ut frå himmelen. Muslimar trur at ein får syndstilgjeving ved å kjæle på ein død stein. Dette er imotsetning til Jesus, som er den levande steinen. 1. Pet 2:4 - "Kom til han, den levande steinen, som vart vraka av menneske, men er utvald og dyr for Gud."

Endret av Cair Paravel
Lenke til kommentar

Allah er guds profet, strengt tatt samme gud som du tilber men under ett annet navn...

:hmm: 

 

Men, dette er en helt annen diskusjon jeg ikke kommer til å dra lengre, men syntes det er festlig at du mener andre som tilber en annen versjon av samme historie og gud som du tror på tilber satan, mens du tilber gud :)

Lenke til kommentar

 

Bare til info, de tilba ikke satan, men de tilba sin gud ved å steine satan, symbolsk sett. De tok altså avstand fra satan ved denne symbolske handlingen.

 

Riktig. Eg sikta imidlertid ikkje til den aktuelle seansen (steinkasting og store folkemasser høyrest i seg sjølv ut som ein livsfarleg situasjon), men generelt til pilegrimsreisa. Eg har tidlegare gjort greie for kvifor Allah og Satan er to sider av same vesen. Under pilegrimsreisa utfører ein sataniske ritual, til dømes sanseleg kjæling med kabaen. Kabaen er ein svart stein som ein antek har kome frå verdsromet. Lucifer vart også kasta ut frå himmelen. Muslimar trur at ein får syndstilgjeving ved å kjæle på ein død stein. Dette er imotsetning til Jesus, som er den levande steinen. 1. Pet 2:4 - "Kom til han, den levande steinen, som vart vraka av menneske, men er utvald og dyr for Gud."

 

Og dette sier du kun timer etter at Pave Frans vartet opp med tverreligiøs gudstjeneste sammen med jøder, muslimer, budhister, hinduer, sjiter, shintoer, ur-amerikanske (indianere) troende og andre ved ground zero i New York, hvor han snakket om å komme sammen i fred og samarbeid, isteden for å så splid og splittelse. Du er meg jammen en fin en, men knapt verdt noens øre, desverre.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

Alle vegar fører kanskje til Rom, men berre Jesus er Vegen til Det Nye Jerusalem ;) Pave Frans har dessverre meir fokus på det humanistiske enn det åndelege. Han har mykje til felles med dei bibelkritiske homovenene i den norske kyrkja.

Hvem er du til å fordømme muslimer, når Pave Frans og f.eks. rabbinere ikke gjør det? Eller for å sitere Pave Frans vedr. homofile troende: "Hvem er jeg til å dømme".

Så hvem er Cair til å dømme noen? Hvem er du til å sette deg selv høyere enn Paven? Du må være fullstendig ruskete.

Lenke til kommentar

 

 

1. Store (og større) folkevandringer har vi da alltid hatt gjennom Europa og alle deler av verden. Ingenting tilsier at denne lille bølgen nå er annerledes.

 

2. Det moralske forfall i kirken har vært et tema gjennom kirkehistorien - egentlig siden oldkirkens begynnelse. I grunn kan en i mye større grad argumentere for moralsk forfall i kirken under renessansepavene, enn det som hender nå.

 

1. Den islamske invasjonen av Europa vart stoppa i år 732 av Charles Martel. Takk Gud for det! Idag ser vi dessverre at islam får meir og meir fotfeste i vår del av verda. Dette er ei utvikling som medfører både problem og muligheter. Som kristne medfører islamsk immigrasjon mulighet for å vise kristen nestekjærleik i praksis og å gi dei evangeliet i eit fritt, ope og demokratisk samfunn. Problemet er at samfunnet neppe vert fritt, ope og demokratisk når islam oppnår majoritet og vil innføre sharia-lover. Eit anna problem er at brubyggjing mellom kristendom og islam (kristslam) lett vil føre til ei utvatning av kristendom (vranglære). Møtet mellom pave Frans og Obama er eit slikt møte mellom kristendom og islam. Det vart kommentert i etterkant av pave Frans sin tale idag til kongressen at han ikkje snakka noko om evangeliet. Det er kritikkverdig når ein åndeleg leiar for verda sitt største kyrkjesamfunn er meir opptatt av å stoppe klimaendringar enn at menneske får møte Jesus.

 

 

 

1. Flott. Du nevner én folkevandring. Du glemmer da Germanere, Vandaler, Visigother, og en haug andre folkeslag som vandret over store områder. Disse er grunnen til at Europa er som det er, nå i dag.

 

2. Møtet mellom Paven og Obama var et møte mellom kristendom og islam? Hva er galt med deg? Obama er absolutt ikke muslim.

Jeg gir deg til og med en kristen kilde. Værsågod: http://www.christianitytoday.com/ct/2010/augustweb-only/43-52.0.html

 

Mener du ellers at paven skulle brukt tiden sin til å forkynne evangeliet til en politisk kongress? At det ville vært den beste måten å bruke tiden på? Du er så inni hampen desillusjonert at jeg ikke finner tilstrekkelige ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...