Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen meg største dritt matchen jeg har sett på år og dager. Skulle tro det forbannade firmafotball jeg satt og så på. Og hvem er midtstopperen til Arsenal? Chambers? Plukket de han opp på veien eller noe, fyren har tydeligvis aldri spilt fotball

 

Komplett møkk!

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Stryk til angrepet i dag. Helt forfedelige greier. 5 hjemmekamper uten mål. Må jo være rekord? Wenger er 100% nødt til å hente noen angrepsspillere. Er jo ikke i nærheten. Håpløse greier. 

 

Neste mulighet er Stoke. Tviiiiiiler på at vi putter der heller. Neste mulighet etter det er United. Da putter vi i hvert fall ikke. Så er det Everton. Skal mye til der og. Spurs etter det. 

 

Så er det Sunderland 5 desember. Så jo hvordan det gikk i fjor. 

Dette blir en tung, tung sesong. Vi er mest sannsynlig ute av tittelkampen. 5 poeng opp allerede etter 3 kamper. Det er for mye. Topp 4 skal bli veldig veldig spennende. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Wenger er ikke mannen som tar Arsenal til gull. Naiv og ignorant. Nekter å kjøpe inn forsterkninger og viser ALT for høy lojalitet til de spillerne som er i troppen. Flere har klippekort.

 

 

Cazorla er klar for å sendes tilbake til Spania mens Ozil må selges med tap. De er ikke gode nok for posisjonene de spiller. Jævla gambling å ta ut Coquelin. Typisk Wenger å gjøre ræva bytter.

Lenke til kommentar

Midtbanen vår er alt, alt for dårlig. Cazorla har tapt seg enormt. Coq er yoyo om dagen. Grei idag, katastrofe i de to andre kampene denne sesongen. Ramsey er bare latterlig. Grusom grusom spiller når han ikke er i form. 

 

Ozil er et kapittel for seg selv. Makan til sløseri skal man lete lenge etter. Som jeg sier, 1 god kamp etterfulgt av minst 5 fryktelige. 

 

Alexis åpenbart ikke i form. Så sluttkjørt ut etter 60. Håpløst av Wenger å ikke ta ham ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...