Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Liverpool


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

YBHZdgr.png12uKAkC.png


Emirates


Premier League, runde 3


Mandag 24.08.15 - 21:00


TV2 Sport Premium/Sky


 


Beklager CJ, du får ikke denne kamptråden. Du får nøye deg med et utfyllende pre-match innlegg litt under her, så satser jeg på at jeg klarer å redusere tapet med et par-tre mål. :)


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne kampen er en freeroll, uansett om man taper så er man likt med Arsenal, så det er en grei start på sesongen poengmessig uansett, og skulle man på mirakuløst vis vinne denne med det patetiske spillet man har vist så langt, ja da blir det ekstase-feiring.

 

Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad? 

 

Mitt tips er uansett negativt. Kan ikke se for meg at vi har nubbesjangs mot dette Arsenal-laget med Giroud på topp. 

3-0.

Lenke til kommentar

 

Får vi en klassisk United-sesong for en gangs skyld, ufortjente 1-0 seire på rekke og rad?

Klassisk United-sesong? Røyket noen sokker ikveld? Til din info så har vi scoret flest mål siden PL startet. 300 mål mer enn ditt kjære Liverpool.

 

For det første nevnte jeg ikke hvilket United-lag det var snakk om, men at dere hopper til konklusjoner angående dette sier vel det meste.

For det andre kan man ha veldig gode sesonger med meget bra målsnitt, men også andre sesonger der man vinner med nød og neppe hver bidige kamp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...