Gå til innhold

Star Wars Battlefront-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså...jeg storkoser meg når jeg spiller, og det er det ikke kun jeg som gjør. Hvis du ikke liker spillet, gret nok. Men gi nå faen i å surte som en liten dritt i tråden for oss som faktisk spiller det.

Kanskje lurt å holde personangrepene dine for deg selv? Er ikke nødvendig å angripe person bare fordi du er uenig med noen.
Lenke til kommentar

Fiasko er det ikke med tanke på at det har solgt rundt om 5 millioner fysiske kopier på PS4 alene, så pengene er nok alt inntjent. Men om vi tenker på hva DICE håpet på av kritikerne og fansen så er det kanskje litt annerledes enn hva de forventet.

Delvis sant. Har jo solgt mye fordi det har Star Wars merket klistret på seg. Men det lever helt klart ikke opp til forventningene i følge reviews og generell mottagelse. Sier jo også veldig mye at man får hele 40% rabatt på et såpass nytt spill så fort. Det er jo nærmest å regne som "brannskadesalg".

Lenke til kommentar
 

Delvis sant. Har jo solgt mye fordi det har Star Wars merket klistret på seg. Men det lever helt klart ikke opp til forventningene i følge reviews og generell mottagelse. Sier jo også veldig mye at man får hele 40% rabatt på et såpass nytt spill så fort. Det er jo nærmest å regne som "brannskadesalg".

Er ikke Fallout 4 på salg også? Det har da også solgt bra, og kommer til å selge bra i 5 år fremover. Hva er poenget?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Delvis sant. Har jo solgt mye fordi det har Star Wars merket klistret på seg. Men det lever helt klart ikke opp til forventningene i følge reviews og generell mottagelse. Sier jo også veldig mye at man får hele 40% rabatt på et såpass nytt spill så fort. Det er jo nærmest å regne som "brannskadesalg".

Er ikke Fallout 4 på salg også? Det har da også solgt bra, og kommer til å selge bra i 5 år fremover. Hva er poenget?

 

Er Fallout på 40% salg? Hvor??

Lenke til kommentar

Slo til på 40%-tilbudet. Etter den miserable mottakelsen blant spillere forventet jeg et dårlig spill blottet for innhold. Jeg ble svært positivt overrasket.

 

- Skytingen fungerer overraskende bra. Våpnene har mer særpreg enn hva jeg har hørt fra andre.

- Grafikken og lydbildet gir en fantastisk atmosfære (dette visste jeg selvsagt fra før).

- Varierte "modes". Walker Assault, Supremacy, Heroes vs Villains og Cargo er alle moduser som bringer noe eget til spillet. 

- Overraskende artig fly-modus. Viktig å bytte om "A" og "D" med venstre og høyre piltast. Bruk så A, D og mus for å styre flyet. Litt War Thunder-aktig, bare mer arcade. Fungerer bra.

 

Jeg skjønner ikke helt alle som har hylt om lite innhold. Ville en 5-timers kampanjemodus virkelig utgjort en stor forskjell? Det er et multiplayer-spill, tross alt. 

 

Alt i alt ikke et dårlig spill i mine øyne. Perfekt hvis man har en halvtime til overs. Er spent på hva ekspansjonene vil bringe.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Venter bare på tilbud på det jævla sesong passet jeg, men blir vel ventende en stund til enda :p

Neste gang gjør du som meg pre ordrer du spillet fra gamezone, jeg pre ordret det å fikk med season pass med i spillet

 

 

Jo men du betalte sikkert for spill+ sesong pass? Eller var du så heldig at gamezone gjorde en glipp med bestillingen?

 

Ikke aktuelt å betale for innhold jeg ikke vet hva er heller sånn sett. Men om spillet ikke selger etter forventningene er det ikke urimelig at sesong passet havner på tilbud litt utover nyåret =)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men om spillet ikke selger etter forventningene er det ikke urimelig at sesong passet havner på tilbud litt utover nyåret =)

EA/DICE har interesse av at serverne fylles opp. Dermed er det gode sjanser for at ekspansjoner kommer på tilbud veldig raskt. Av samme grunn ble Battlefront solgt til 40 % avslag nå i romjulen.

 

Jeg avventer kjøp av ekspansjoner frem til tilbudene kommer. 

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Har ikke spilt BF siden jeg nådde maks level på hvor jeg kan unlocke ting. Spillet er altfor ensidig og hadde spillet het Space Shooter hadde det helt sikkert kun solgt 1 mill. Star Wars-franchisen selger noe så jævlig. Så at SPILLET i seg selv er en suksess er feil, men STAR WARS er en suksess ;)

Lenke til kommentar

 

Finansielt, ja.

Se på antall PC spillere 2 år etter lansering om det er noe aktivitet der da. Blir nok som Hardline, daglig peak på rundt 1-2 tusen på PC.

Eneste EA tenker på er finansielt uansett, hvertfall med denne serien. SW drar inn enorme penger hver eneste dag på dumme fans.

 

 

PC versjonen har allerede laber aktivitet.

 

T2Iag4z.jpg

 

Hardline er enda mer dødt på PC ja.

 

aUMZ8ru.jpg

 

Ting ser straks litt bedre ut på BF4. Men en hadde nok trodd det var mer aktivitet ifra PC brukere?

 

5kdIbHt.jpg

 

Viser hvor fragmentert PC er på godt å ondt.

Lenke til kommentar

 

Spillet har nå solgt over 12 millioner eksemplarer og er herved en suksess :)

Finansielt, ja.

Se på antall PC spillere 2 år etter lansering om det er noe aktivitet der da. Blir nok som Hardline, daglig peak på rundt 1-2 tusen på PC.

Eneste EA tenker på er finansielt uansett, hvertfall med denne serien. SW drar inn enorme penger hver eneste dag på dumme fans.

Du hadde tenkt det samme :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...