Gå til innhold

15 fantastiske dingser du kan bruke skattepengene på


Anbefalte innlegg

Det ville vært balansert om TEK også serverte råd om hvordan man skal betale baksmell med slunken konto. Forslag til salg av inventar etc.

 

Bortsett fra ubalansen synes jeg det er helt greit med kjøperåd-artikler. Folk klager jo ikke akkurat på det ukene før jul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kjøp robotgressklipper... bipp bopp.

Vent til R2D2 klippern kommer etter starwars premiæren. Høhø

Hehe, men apropos fraråding av robotgressklipper, jeg synes dagens robotgressklippere er både for dyre og for primitive. De koster 10-20 ganger mer enn en vanlig manuell klipper, vedlikeholdsbehovet (rengjøring etc) er alt for underkommunisert i glansbildereglamene og ikke minst, de er stokk dumme og trenger "løpestreng" for å klare å navigere i hagen.

 

Vent noen år til de koster noen få tusenlapper, navigerer med 3D kamera, luker ugress, kalker under veis etter behov og komposterer gresset etter alle kunstens regler akkurat der du vil ha det.

 

Vent på en som er nesten like smart som R2D2.

Endret av Simen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

haha for ein idiotisk artikkel som oppfordrar folk til å sløse vekk pengane. Å kjøpe nytt er kortvarig og dyr glede med mindre det ting du faktisk har bruk for.

 

Mens å ha penger i banken til man dør fører til en kjempeglede? 

 

AtW

jada, det er ikkje alle som synst det er så kjekt å vere blakk heilt fram til døden.

Lenke til kommentar

 

 

haha for ein idiotisk artikkel som oppfordrar folk til å sløse vekk pengane. Å kjøpe nytt er kortvarig og dyr glede med mindre det ting du faktisk har bruk for.

 

Mens å ha penger i banken til man dør fører til en kjempeglede? 

 

AtW

jada, det er ikkje alle som synst det er så kjekt å vere blakk heilt fram til døden.

 

 

Det er jo greit nok, men objektiv får man ingenting ut av penger som bare står på bok hele tiden, det er litt langt å trekke det å kalle det idiotisk og sløsing å kjøpe ting, er det ikke nettopp derfor man har penger?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

<blockquote class="ipsBlockquote" data-author="PosteMonopolet" data-cid="22602631" data-time="1435222583"><p> <blockquote class="ipsBlockquote" data-author="ATWindsor" data-cid="22602526" data-time="1435219142"> 

jodå, men du kjøper vel ikkje ting berre for å tømme kontoen? Denne artikkelen er tydelegvis meint for å hjelpe usikre folk som har behov for å bruke opp sine skattepengar.
Lenke til kommentar

Nei fordi det ikke verd å være exstra medlem.

Flått du gjør det, jeg sier bare at dette er slagpress. Det er elkjøp med flere sin jobb, ikke tek.no :nei:

Da leser du for lite tekniske sider. :yes:

Men nok om det.

 

Nei, nei, nei...

 

Salgspress?

 

Nå må du gi deg, mann.

Hvis en teknologiside gir tips om tekniske løsninger man kan ha behov for om sommeren så kan ikke dette under noen omstendigheter defineres som salgspress.

 

Det at de har profilert artikkelen i kontekst av skattepenger er jo bare en gimmick.

 

Så eh, ned på jorden igjen nå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Det finnes ikke noen gode bluetooth stereo headset med ørebøyle bortsett fra de fra beats?

Philips Fidelio BT1 og BT2 Knuser Beats når som helst. Pris ca 2000. -

 

 

Fint, bortsett fra at Limbeck tenker på øreplugger og ikke headset :p (ihvertfall slik jeg forstod det)

Ja jeg gjør det. Jeg vil ha noe som er diskret, behagelig, holder seg på plass i bevegelse og tåler en trøkk. Det beats headsettet er perfekt hadde det ikke vert for at beats ikke er noe særlig.

Lenke til kommentar

 

Hæ? Hva med å heller fåreslå å betale ned på lån/spare/aksjefond.

Jeg fikk 2300 og rett inn på lån.

og du forventer å finne et slikt råd på tek.no..?

 

Ja. de kunne skrevet i slutten at det beste er å betale ned på lån og så spare. :hmm:

På grunn av at de er ikke siba med flere, men min mening :yes: 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...