Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Aserbajdsjan (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt oppsømmering: Merket at det var overvurdering før kampen, vi hadde vunnet på forhånd. Dårlig tegn.

 

Lyspunkt at Hovland fyller rollen som mittstopper. Det trenger vi.
 

Der er forsatt muligheter, men jeg tviler på Høgmo. Tror ikke han er rett mann.

Laget fungerer for dårlig. Det er sleivpassninger og balltap i ett sett. Det er trenerens skyld.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Det er ikke galt å forente seier, men å ta seieren på forskudd er ikke lurt.

 

Kven hadde gjort det?

 

Minnar meg elles om Nigeria i VM i 1998. Dei vann gruppa, og dersom dei slo Danmark i åttandedelsfinalen ville dei møta Brasil i kvartfinalen (om Brasil også vann sin kamp, noko dei gjorde). Dei nigerianske spelarane snakka kun om Brasil-kampen på pressekonferansen etter at gruppesigeren var sikra. "Against Brazil, we must.. blabla, of course we can beat Brazil, but it will be difficult, blabla". Danmark var visst walkover, det var det ingen som brydde seg om. Korleis det gjekk? 4-1 til Danmark.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

Jeg har inntrykk av at alle norske landslagstrenere de siste årene, altså Drillo, Semb, Hareide og Høgmo alle satser på kjedelig, traust norsk strategi der man ikke får ut det beste av de norske spillerne. Hadde Norge satset litt mer på offansiv sambafotball langs bakken istedenfor å sparke ballen i lufta og håpe på at den går inn, så hadde vi slått et lag som Azerbaijan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...