Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par designersko som jeg har tenkt å selge og en fyr vil kjøpe de. Men vet ikke om jeg heller skal beholde de.

Har ingen designersko, men fyfaen de er kjempeharde, så en blir fort sliten.

Vet ikke om det da er vits å ha noen sko til 4200kr når de er så harde og blir fort vondt. Ah dilemma.

Lenke til kommentar

Har et par designersko som jeg har tenkt å selge og en fyr vil kjøpe de. Men vet ikke om jeg heller skal beholde de.

Har ingen designersko, men fyfaen de er kjempeharde, så en blir fort sliten.

Vet ikke om det da er vits å ha noen sko til 4200kr når de er så harde og blir fort vondt. Ah dilemma.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan folk klarer å bli fyllesjuk på en torsdag..

Veldig lett. Bare å drikke nok på en onsdag. I gamle dager, da jeg jobbet mandag, onsdag, fredag, var det null stress joggedress å bli full etter jobb. Litt verre nå, siden jeg føler meg røten hver gang jeg tar fri fra jobb grunnet sykdom, noe som heldigvis bare skjer et par ganger i året.

Lenke til kommentar

Har vist noe av det jeg har gjort til forskjellige eksperter, forretningsmenn og slikt. Svaret har faktisk ikke vært totalt slakt.

 

Jeg lagde en hel produktlinje, folk vil bli forbløffet!

 

Kan dere tenke hvis jeg hadde hørt på professorene på NTNU  i deres oppfordringer om å gi opp, begynne å arbeide i en kebabsjappe, at jeg ikke er norsk og derav ikke smart (hei Hilde og materialteknologisk institutt :D)? 

 

Ikke gi opp og satse på privat næringssliv heller. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...