Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Driver og får invitasjoner til Tyrkia av min fars slektninger. 

De ønsker vel å bruke Erdogans bødler til å ta meg skikkelig. Vi har en tante som jobber som informant her ved ambassaden i Oslo og antar at de har veldig stor fil på meg. Samme tante som har drapsmenn på lønningslisten og slikt. Noen av dem var vel involvert i Palme-drapet. 

 

Herregud, hvorfor ble jeg født? 

Lenke til kommentar

Faen om vi vet med all den tullete postingen du bedriver.

Bare les litt i media og slikt. De tar alle nå. 

 

Slike ting skjer titt og ofte i Tyrkia. For eksempel på 80-tallet ble det utført et militærkupp, etter en kort periode samlet de sammen alle de mente var motstandere og plasserte dem i fengsel. 

 

På 90-tallet tok en person som Tansu Ciller makten, etter en kort periode med lovnader om fred og lovende felles framtid, begynte en periode som ble karakterisiert med summariske henrettelser og titusenvis av liv tapt (hovedsakelig kurdiske). Nå hadde man en periode med fred med Erdogan, før han begynte å tape valg. Etter dette har det vært militær unntakstilstand og fengsling av alle motstandere. 

 

Alt man trenger å si er at den personen har link til den organisasjonen (en stor variasjon av organisasjoner) og man er i fella. 

 

Når det kommer til Palme-drapet, så er det slik at hvis Christer Petterson-sporet er feil, så skyldes det en organisasjon som heter for JITEM. Denne er ansvarlig for titusenvis av drap, inkludert det på Paven. Alt peker mot dem og de har nære bånd til....

Endret av Stian Hammer
Lenke til kommentar

Bare forklarer hva man må leve igjennom kun ved å være født i visse land.

 

Edit: Det jeg egentlig ønsket var å belyse et artig faktum hvor jeg blir invitert ned til en røverstat for å bli tatt av dage. Kanskje det kunne gjøre deres hverdag litt lysere?

Endret av Stian Hammer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

The Grim Reaper managed to do what many villains failed to do over 120 episodes : kill Batman :p

 

"Hvem er "Elvis"? Aldri hørt om fyren"

 

En sanger som siden '77 har jobbet undercover som federal agent at large.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Når eg ser folk med snurrebart tenker eg alltid at dei luktar litt rart, ikkje har dusja på lenge og at dei har sleika på fingrane sine. Eg anar ikkje kvifor. Men eg er visst ikkje så begeistra for snurrebart då. Og det er jo løye, for eg er jo begeistra for bart og skjegg sånn elles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...