Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Er litt bekymret pga konstnad mht roaming da kameraten har abonnement og ikke kontantkort , f.eks kan jeg spare penger med å slå av nettet på mobilen mellom hver tur ?

 

Skal kun bruke mobil til Uber....har ikke tenkt å bestille mer enn kanskje 5 turer om dagen (skal til L.A)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke verst. Burde kjørt stresstest på meg sjæl. Nervene ligger utenpå. Så får vi se om jeg overlever to uker i California og Nevada, eller om jeg i det hele tatt kommer inn i landet.

Jelly. Hadde det veldig fint gjennom områdene der sist vår. Mye fint å oppleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er PC-en min blitt så gammel at den ikke klarer kjøre nye AAA-spill. Den holdt i nesten 10 år. Overraskende bra!

 

Uansett så spiller jeg mest "enkle" spill, så kommer nok ikke til å bytte den ut med det første. Men jeg vurderer å kjøpe meg Playstation. Har ikke eid en konsoll siden Playstation 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor forteller mange kvinner om stygge ting donald trump har sagt først nå, etter det opptaket lekket?

er ikke trump supporter ellerno, men virker som mange hater trump fordi det er populært å hate trump.

 

En av anklagerne har forbindelser til The Clinton Foundation.

 

Jeg er overbevist om at disse anklagene om seksuell trakassering som Trump har fått den siste tiden er en måte å omdirigere oppmerksomheten fra de nylig utgitte e-mailene mellom Hillary og det korrupte støttekorpset hennes. Se forsiden til majoriteten av norske medieoppslag for eksempel. Side opp og side ned om Trumps forkjærlighet for vakre kvinner. Hvor er dekningen av den interne kampanjen til krigskåte Hillary?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...