Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare om du liker lassevis av billig øl og 80% luftfuktighet + 40 varmegrader?

Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge.

Lenke til kommentar

 

Bare om du liker lassevis av billig øl og 80% luftfuktighet + 40 varmegrader?

Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge.
Eg har takket ja til jobb i Tsjekkia. Men om det ikke fungerer så sender eg deg en pm ?
Lenke til kommentar

Eller hvis du liker å bo i en by hvor alt er tilgjengelig døgnet rundt, uten tåpelige lover som ødelegger moroa. Hvor du har råd til hushjelp, privatsjåfør, og en fet leilighet. Et sted hvor damene sprenger 10-er skalaen, og du har fortsatt sjangs på dem. Et sted hvor helgetur betyr hvite strender og palmesus til en billig penge.

Og det viktigste, er lønnsnivået av en slik sort at man må forbli der nede, eller slik at man kan leve som konge i noen år for så å flytte hjem igjen og fortsatt ha økonomi til å kunne komme seg i gang igjen her?

Lenke til kommentar

Du tjener ikke like bra som i Norge, nei. 21.500 før skatt. 15.000 etter skatt.

 

Men jeg har egentlig ingen planer om å returnere til Norge. Mister jeg oppholdstillatelsen her nede, så ser jeg heller etter et nytt land enn å returnere til hjemlandet.

 

Det eneste jeg kan forestille meg skal kunne endre det synet, må være om jeg mot formodning skulle få barn, og må tenke på å ha det trygt og stabilt rundt meg. Håper ikke det skjer.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye du trenger kunne, egentlig. Er du nogenlunde oppegående, og har brukt en datamaskin store deler av livet ditt, så trur jeg du har det som trengs. Du vil uansett gå igjennom en opplæringsprosess på et par uker.

 

Og dette er langt i fra noen sweat-shop. Kontrakten sier at det aldri skal være kø på telefonen, og derfor er vi alltid flere ansatte på jobb en det som strengt tatt trengs, i tilfelle telefonene kommer i bølger. I startfasen må man bare utnytte sine kolleger, og spørre om alt man lurer på.

 

De aller, aller fleste som ringer er tolmodige nok til å sitte på vent noen minutter mens du forhører deg med oss andre. Vi samarbeider godt.

 

 

Om du der i mot ikke har noen interesse av IT, og ikke har lyst til å jobbe med det, så er det noe annet. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...