Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Herre! Det har regna ei hele dag. Trodde ikke jeg kom til å få bruk for regnjakka mi denne turen, men så feil kan man ta. Jeg er i grunn gjennomvåt, etter en tur på byen. Spiste på en mexicansk restaurant med ei gammel klassevenninne av pappa (som interessant nok var 3 år eldre enn meg og halvt polsk og halvt indisk) og mannen hennes, hvor menyen sto på spansk og det var ekte mexicanere som serverte ekte mexicansk mat. Ikke hva enn vi får i Norge. Veldig spesielt. :p

 

Etterpå gikk vi og møtte en av pappas gamle lærere, interessant kar. Indiske foreldre, født i Storbritannia, oppvokst i Bay Area. Veldig lett å prate med, selv for en introvert som meg. Og i motsetning til mange andre ekstroverte amerikanere, forsto han introverte, så det var helt greit at jeg satt stille og ikke sa noe over lengre tid, eller bare gikk ut og dampa og så på folk, men samtidig lot han meg slippe til i samtalen når jeg hadde noe å si, sånn i motsetning til pappa, som er veldig flink til å overkjøre meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sterke pastiller? Jeg kjøpte fisherman's friend sukkerfri med lakris, men det var ikke sterk nok. Gjerne med både mint og noe annet samtidig.

 

Metadon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...