Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ringte meg for 40-ish minutt siden, ba meg komme og hente ham asap, han hadde glemt ei jakke til 4100 kr på bussen. Så jeg skifter til dongeribukse, hiver på meg sko, og rasker med meg førerkort og mobil. Kjører ned på busstoppet for å hente ham, og vi kjører etter bussen. Siden bussen kjører gjennom sentrum, tar vi motorveien, i et håp om å rekke frem på siste stoppested før den, men i det vi svinger inn der - etter å ha råkjørt (vel, 90 i 80-sonen, så vanlig hastighet og det man må kjøre for å holde flyten i Orkdal) gjennom de "siviliserte" strøkene av Orkdal kommune, svinger bussen ut, så da er det bare å ta en veldig krapp sving og svi litt gummi (og definitivt litt clutch) for å henge på videre. Var litt usikker på om den skulle tilbake til Trondhjem, eller om vedkommende var ferdig for dagen, men satsa på sistnevnte og kom til bussparkeringa like i hælene på den. Ligger i ræva på den hele veien gjennom parkeringsplassen til sjåføren stoppa for å fylle drivstoff, og fatter ut, mens jeg ruller rolig forbi og snur på normal måte. Fatter med hjertebank og pumpende adrenalin, jeg med klamme handflater og en undring over hvor mange trafikkregler jeg har brutt ila. jakten. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg følte meg litt overflødig noen rolige dager på jobb på Oslo lufthavn i sommer. Nå kontrollerer jeg lønnsslippene og går gjennom turnusen min og ser at jeg var så overflødig at jeg tilsynelatende var på jobb en dag jeg var syk. Altså har noen ikke merket at jeg var borte fra jobb og stemplet meg inn den dagen. På tross av at jeg ringte 1-2 timer før vakta og sa ifra at jeg var syk. Jaja, for meg spiller det ingen rolle så lenge jeg får lønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...