Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Morsomt med Mustang, gitt.

 

Kan også meddele at han gærne kisen med bleika pigghår på Food Network har god mat i restaurantene sine. Sikkert ikke noe Lycos-mat, men jeg storkoste meg med en bacon mac 'n cheese-burger, i alle fall. :wee:

Han kisen kan ikke se så ille ut da, som en fra min by, han ser faen meg ikke ut i tryne med tatoveringer i hele tryne sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Morsomt med Mustang, gitt.

 

Kan også meddele at han gærne kisen med bleika pigghår på Food Network har god mat i restaurantene sine. Sikkert ikke noe Lycos-mat, men jeg storkoste meg med en bacon mac 'n cheese-burger, i alle fall. :wee:

Guy Fieri har like god sans for mat som han har sans for klær.

 

 

Ja, jeg vet. Vi trenger flere kokker med hodeskalleformede knapper og flammer og drager på kokkedressen. Og i farger, none the less. :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en dag. Spist det største ostesmørbrødet jeg har vært ute for på toppen av Stratosphere mens en tidligere byplanlegger fortalte oss hvordan byen var bygget. Gått 20k skritt opp og ned stripa. Sett Cirque du Soleils "LOVE", og sistnevnte er noe av det mest spektakulære jeg har vært ute for. Danserne og akrobatene var kjempeflinke, og det var så mye å feste øya på at jeg til tider følte meg skjeløyd. Og nå; øl og en sandwich med ost og skinke på hotellrommet. Alt i alt en flott dag. Og i morra er det Death Valley. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For en dag. Spist det største ostesmørbrødet jeg har vært ute for på toppen av Stratosphere mens en tidligere byplanlegger fortalte oss hvordan byen var bygget. Gått 20k skritt opp og ned stripa. Sett Cirque du Soleils "LOVE", og sistnevnte er noe av det mest spektakulære jeg har vært ute for. Danserne og akrobatene var kjempeflinke, og det var så mye å feste øya på at jeg til tider følte meg skjeløyd. Og nå; øl og en sandwich med ost og skinke på hotellrommet. Alt i alt en flott dag. Og i morra er det Death Valley. :D

Fikk du med deg resten i doggiebag da. :green:

 
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en dag. Spist det største ostesmørbrødet jeg har vært ute for på toppen av Stratosphere mens en tidligere byplanlegger fortalte oss hvordan byen var bygget. Gått 20k skritt opp og ned stripa. Sett Cirque du Soleils "LOVE", og sistnevnte er noe av det mest spektakulære jeg har vært ute for. Danserne og akrobatene var kjempeflinke, og det var så mye å feste øya på at jeg til tider følte meg skjeløyd. Og nå; øl og en sandwich med ost og skinke på hotellrommet. Alt i alt en flott dag. Og i morra er det Death Valley. :D

Death Valley var en av mine favoritter. Om dere kan tenke dere noen timer til med kjøring så er det verdt å dra opp østsiden av Yosimite til Mono Lake. Ta og google litt, så ser du hva jeg mener :-D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta ut biffen og la den varmes opp. Gni inn salt, men ikke pepper (du peprer etterpå). Ha litt olje i panne og gjør den *varm*. Legg biffen fra deg slik at det ikke spruter, du skal høre det knitre og frese. Snu gjerne ofte, sørg for å også karamellisere siden (hold den på siden med en klype hvis du har). Knus gjerne et par fedd hvitløk og ha i pannen, kan også legge ned noen kvister timian. Etter et minutt eller så kan du ha i et par klatter smør, bruk en skje for å ta smør fra pannen og legge oppå biffen. Gjør det mange ganger.

 

Bruk enten termometer eller kjenn på hånden din - når biffen har samme motstand som akkurat der tomlen din begynner fra håndleddet er den medium rare (alt annet er feil). Sørg for å la den hvile, den blir ikke kald. Pepre før servering.

 

tl;dr: høy nok varme, snu ofte, ikke overstek.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...