Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel på tide at NASA bygger egne raketter ikke bruker SpaceX sine. De eksploderer jo bare.

Det var første launch failure de har hatt med Falcon 9. Jeg ser at Dagblablabladet skriver at de hadde en failure i oktober også, men det er bare en inkompetent journalist. Det var Orbital Sciences sin Antares 130 som eksploderte i oktober. Sendte akkurat en epost til journalisten i Blablabladet om at han burde korrigere artikkelen. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

 

Nå vet vi jo ikke hva han har gjort for å få jobb, og det høres ikke ut som han lider noe nød. Hvis han bor hos foreldrene sine og får mat og klær der, så hadde jeg aldri rådet noen til å gå til NAV "fordi han skal ha det han har krav på".

Men hvor lenge hadde du orket å bo hos mamma og pappa som voksen? Hvordan hadde du ordnet det med privatliv, hvis du f.eks. mot formodning hadde kjæreste som syns det var kult med en voksen som bor hos foreldrene? Tror du foreldrene liker å finansiere en voksen persons forbruk av mat, klær, tannlege, lege, ev. medisiner - og skal man bare sitte hjemme og mure seg inne, tror du det hjelper på jobbsituasjonen? Nei, hver og en får velge som de vil, men jeg anser det som mest fornuftig å "gå på NAV".
Jeg hadde ikke orket å bo hos foreldrene mine lenge, men jeg har heller ikke bodd hos foreldrene mine på 15 år. Hvis det er sånn at han allerede bodde hos foreldrene sine og bare ønsker seg litt lommepenger, så mener jeg at det er feil å dra til NAV for å få sosialstønad. Selvfølgelig ber man om hjelp hvis man leier et sted og plutselig står uten jobb. Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva er greia med disse fargene(regnbue) på avavtere, ser det samme på en masse facebook bilder. What am I missing ? :hmm:

 

Følger du ikke med på nyhetene?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de vil gifte seg når det i utgangspunktet er religiøst, og homofili tradisjonelt er veldig fy-fy i både kristendom, islam og jødedom. Men det blir vel som homofile prester i Norge, det. En religion blir nesten til hva du gjør den. Godt mulig det ikke står i Bibelen at homofili er synd, heller, men at det er en kultur knyttet til det. Men uansett er det bra med like rettigheter for alle. Nå har de i alle fall de økonomiske rettighetene et ektepar har, om det er slikt i USA, da. Men tror neppe de hadde kommet til helvete om de tidligere hadde sex utenfor ekteskapet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...