Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

Dritten skal absolutt linke sammen alt av tjenester, linke alt mulig med google+ som jeg helst ikke vil ha en gang. 

Linke opp for å få bruke play store på mobilen.

Vil absolutt at jeg skal være logget inn til enhver tid, og kan jo ikke få lov til å søke uten at de skal ha det linket til kontoen min bare fordi jeg har gmail åpen i en annen fane.

 

Og først nå fant jeg ut at på mobilen på ett eller annet tidspunkt har endret seg sånn at ca. 50% av nummerne jeg hadde lagret hadde blitt lagret hos google, i stedet for telefonen, så da jeg linket opp en annen g-mailkonto så mistet jeg plutselig halvparten av kontaktene, ffs.

 

Altså, mye bra produkter de har laget, men synes det er latterlig irriterende hvordan de skal ha "oversikt" over deg ved at du 100% av tiden skal være logget inn ved at alle de forskjellige tjenestene er linket sammen, så er du logget inn på mailen din, så er du også innlogget på alt annet.

 

De tvinger deg ikke til å bruke noen av delene. Er du missfornøyd kan du gå over til f eks CyanogenMod uten play services, bruke firefox til surfing, drifte din egen mail server og kun bruke duckduckgo til søking.

 

Verste jeg vet er folk som klager og syter over gratistjenester.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brunost er ikke så veldig spesielt, egentlig. Trur de fleste liker det.

 

Har også delt ut rikelig med akkevit, og det var det faktisk mange som likte.

 

Gammalost er vell ikke så veldig særegent for norge. Dessuten må jeg nesten like det selv, da litt av poenget er å spise dette forran dama så hun ser hvor rare vi nordmenn er.

Lenke til kommentar

Brunost er ikke så veldig spesielt, egentlig. Trur de fleste liker det.

Jo, det er det.

 

Har også delt ut rikelig med akkevit, og det var det faktisk mange som likte.

Aquavit.

 

Dette er barn av spanske sjømenn og lokale kvinner, selvsagt liker de himkok.

 

Gammalost er vell ikke så veldig særegent for norge. Dessuten må jeg nesten like det selv, da litt av poenget er å spise dette forran dama så hun ser hvor rare vi nordmenn er.

Om det er tilfellet får du vifte med en bunke Birkeland i stedet. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Noen tips til mat jeg må kjøpe med fra norge, som filippinerne kommer til å hate? Hva har vi som er særeget?

 

Har i vært fall tenkt til å kjøpe godteri med salmiakk-smak og salt lakris.

Rakfisk på boks. Da får de nok farta på seg tenker jeg,

 

Men de spiser vel insekter på fillipinene ? Så usikker på om vi kan konkurrere.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Ja, smalahove er kjempegodt! Men litt vanskelig å ta med seg i bagasjen.

 

Dessuten spiser de noe lignende på Filippinene. De koker et helt grisehode i noen timer, før de tar av alt kjøttet og steker det. Ører, nese, tunge og alt. Også det er kjempegodt. Spist det mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...