Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Tror det var sånn at de skulle ha et lite, intimt bryllup med bare dem og deres 500 nærmeste venner.
Lenke til kommentar

 

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Tror det var sånn at de skulle ha et lite, intimt bryllup med bare dem og deres 500 nærmeste venner.

 

Er det gøy i amsterdam, smaker ølet bra der :)

Lenke til kommentar

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Takk, takk. Forsåvidt stor familie, men de feirer vi ikke med. Vi inviterer 55 personer, de aller nærmeste familiemedlemmene, og de fleste vennene. Men lokalet vi leier er 10k i leie med folk, og så er det 900,-/hode for treretters middag.
Lenke til kommentar

 

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Takk, takk. Forsåvidt stor familie, men de feirer vi ikke med. Vi inviterer 55 personer, de aller nærmeste familiemedlemmene, og de fleste vennene. Men lokalet vi leier er 10k i leie med folk, og så er det 900,-/hode for treretters middag.
Sånn går det når du gifter deg med en matsnobb! :p 900kr er inkl. vin?
Lenke til kommentar

 

 

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Takk, takk. Forsåvidt stor familie, men de feirer vi ikke med. Vi inviterer 55 personer, de aller nærmeste familiemedlemmene, og de fleste vennene. Men lokalet vi leier er 10k i leie med folk, og så er det 900,-/hode for treretters middag.
Sånn går det når du gifter deg med en matsnobb! :p 900kr er inkl. vin?
Det er inkludert vin, ja. :p
Lenke til kommentar

Greit, dette er ikke den store deppetråden, men jeg syns det er helt hull i hode å rakke ned på en som er åpen om sine egene problemer. Han er absolutt ikke den eneste som er det, han er bare mere aktiv på akkurat det temaet. Og det gir jeg han en stor tommel opp for. Kanskje han ikke har så mange å snakke med det om? Og dette er en plass han kan lufte seg litt anonymt? Uansett. Vi er i 2016 og psykisk helse burde seriøst ikke være ett tabu. Vær heller forståelsesfull for at noen har det vondt/sliter og har du ikke noe pent å si så ikke si noe.

 

Jeg er bevist åpen om mine problemer for jeg har pokker meg ikke noe å skamme meg over og det har ikke laksen av en banan heller.

Endret av Overmoden2.0
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Tror det var sånn at de skulle ha et lite, intimt bryllup med bare dem og deres 500 nærmeste venner.

Er det gøy i amsterdam, smaker ølet bra der :)
Amsterdam står som alltid til forventningene. Ølet har jeg ikke smakt enda. Blir vel noen i kveld. Tenkte oss ut på en klubb og farge byen rød.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du vet når du er liten og mamma og pappa sier "om du ikke begynner å røyke/snuse/drikke" så får du lappen. Vel, den sjansen mistet jeg jo relativt fort, men nå har mamma komt opp med en ny til meg "den dagen du gifter deg så skal du få lappen i bryllupsgave" hun gjør alt hun kankan for å ikke betale lappen for meg :(

Lenke til kommentar

Speaking of bryllup. Minstesøss vil ha et alkoholfritt bryllup, og når hun fortalte det, var reaksjon til typen hennes, samt mamma, at da kommer ikke de. :p Mens jeg prøvde å redde stemninga ved å si at jeg kunne smugle inn lommelerker til de som ville ha, og at vin i lommelerke ikke er så ille som folk kanskje vil ha det til.

Lenke til kommentar

Greit, dette er ikke den store deppetråden, men jeg syns det er helt hull i hode å rakke ned på en som er åpen om sine egene problemer. Han er absolutt ikke den eneste som er det, han er bare mere aktiv på akkurat det temaet. Og det gir jeg han en stor tommel opp for. Kanskje han ikke har så mange å snakke med det om? Og dette er en plass han kan lufte seg litt anonymt? Uansett. Vi er i 2016 og psykisk helse burde seriøst ikke være ett tabu. Vær heller forståelsesfull for at noen har det vondt/sliter og har du ikke noe pent å si så ikke si noe.

 

Jeg er bevist åpen om mine problemer for jeg har pokker meg ikke noe å skamme meg over og det har ikke laksen av en banan heller.

Takk for den :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når folk truer med å nekte å komme i et bryllup, en dag som tross alt handler om brudeparet, ikke dem selv, er det for ille syns jeg.

Forbanna egoister.

 

"Hæ? Får æ itj drekk mæ skitings og slåss? da kjæm æ itj sjø!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...