Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope. var bare forrige uke, men har sliti litt med å snu døgnet tilbake. Sovna vel rundt 4-5 i natt og nå måtte jeg stå opp. Herlig det :p

Kjøpe deg 8 til 9 store red bull å¨drikk di red bull fra morgnen til kvelden da, jeg fixset det da jeg spillet på natta å sove på dagen da ps1 var på markedet etter red bullen vanlig døgnrytme da :)

Lenke til kommentar

 

Prøver du å gi meg skyldfølelse for å være sjuk? Det er lavmål.

* Hei, jeg er syk

* Nekter medisiner og råd fra helsepersonell

* Bør heller dele psykose med verden (noone cares mate)

* DØMMER DU MEG???

 

pls

Jeg tar imot all råd og hjelp jeg får fra helsepersonell. Det var også legen som bestemte at jeg skulle gå uten medisiner. Og jeg bryr meg lite om din mening, de fleste bryr seg ikke noe om hva noen her skriver.

 

:)

Endret av BananLaks
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Museer?

Shopping?

Amsterdam er jo en storby. Så bør finnes noe å finne på som ikke involverer sex eller røyk :p

Disse tingene sier seg selv. Jeg tenkte på mer spesifikke tips.

 

 

* Hei, jeg er syk

* Nekter medisiner og råd fra helsepersonell

* Bør heller dele psykose med verden (noone cares mate)

* DØMMER DU MEG???

 

pls

Det har ikke slått deg at slikt er blant symptomene man kan forvente?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke hva man skal tro. Når du selv skryter av at du klikka så voldsomt at flere voksne folk måtte sitte på deg for å få deg til å "snappe ut av det", hva skjer når du sitter over kona di en gang og det svartner og det ikke er personell som kan overmanne deg? 

 

Oj jeg slang henne visst i veggen med full kraft, men lol, jeg er jo syk så det er ikke min skyld. *blogge om det på forumet*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vet ikke hva man skal tro. Når du selv skryter av at du klikka så voldsomt at flere voksne folk måtte sitte på deg for å få deg til å "snappe ut av det", hva skjer når du sitter over kona di en gang og det svartner og det ikke er personell som kan overmanne deg?

 

Oj jeg slang henne visst i veggen med full kraft, men lol, jeg er jo syk så det er ikke min skyld. *blogge om det på forumet*

Jeg har da aldri skrytt om noe av det?

 

Jeg har aldri vært voldelig av meg. Jeg var litt ute av kontroll, men jeg gjorde jo ingenting. Personellet gjorde ingenting& de ble bare bekymret. Det er det samme hvor jeg hadde vært.

Lenke til kommentar

Det står ingen ting om at han gjorde noe sånt.

 

Hva mener dere han skal gjøre? Ta medisinene som gjorde det verre? Friske mennesker har alt for stor tro på medisiner.

Det er sant. Medisiner er ikke alltid noe fantastisk som fjerner alle symptomer og gjør en frisk uten konsekvenser.
Lenke til kommentar

 

Nope. var bare forrige uke, men har sliti litt med å snu døgnet tilbake. Sovna vel rundt 4-5 i natt og nå måtte jeg stå opp. Herlig det :p

Kjøpe deg 8 til 9 store red bull å¨drikk di red bull fra morgnen til kvelden da, jeg fixset det da jeg spillet på natta å sove på dagen da ps1 var på markedet etter red bullen vanlig døgnrytme da :)

 

Det tviler jeg veldig på. Red Bull kom til Norge mange år etter PS1 :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...