Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Husker dere at jeg nevnte noe om symptomer på å ikke ha tatt medisinen min selv om jeg hadde det? Vel, ser på dosetten at at jeg har ikke rørt den på 9 dager. Hvordan kan man glemme og å tro at man har tatt medisinen i 9 dager uten å ha tatt de?

Det er godt gjort. Hvilken medisin er det snakk om?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er bare antidepressiva

"Bare".

De verste abstinensene jeg har opplevd var av et SSRI.

Denne gangen har det ikke vært så gale, kanskje fordi jeg ikke visste det? Men hadde en sinnsykt syk nyttårshelg. "støt" i hode og ukontrollert rykninger får jeg bare etter en dag uten. Men den nyttårshelgen trodde jeg flere ganger at jeg faktisk skulle dø, noen ganger så bare forsvant jeg. Tror Admiral N husker mere av hendelsen enn meg. Vi ringte legevakten og greiergreier, men det var jo ikke noe de kunne gjøre. Men nå har jeg bare hatt støt og ukontrollert rykninger. Tok jo full dose idag, så jeg har brukt min tid over doskåla og de kvalmestillende kom fort i retur.

Lenke til kommentar

 

 

Orker snart ikke leve lengre. De sadistene i NRK skulle hatt juling! Noora + William <3

 

Er helt enig med deg der FUCK NRK :ninja: sier jeg, kjøpe deg en Nunchaku - Ninjavåpen så du kan forsvare deg, :green: advarer deg bruker du den feil som jeg gjorde så gjør det jevla vont smertefullt 

Crap, er ikke laget for å stå opp så tidlig...for tidlig å drikke kaffe også...fml

Ikke jeg eller du, jeg er et B menneske husker jeg kjøpte meg koffein pulver da på internet, var våken nesten 48.timmer. :green:

 

"Hva sitter du inne for?" Er et spørsmål jeg aldri skulle tro jeg kunne få noengang, før nå.

Det lurte jeg på oxo.

 

Alkoholfritt bryllup blir som konfirmasjon. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK.

Natta   :tease:

 

Panikk i stua her
- nå skal mamma fyre opp snesen.
- Nei, mamma vær så snill ikke brenn den. Eg skal være snill!

Kjære lille venn, ikke har du gjort noe galt, og ikke skal jeg brenne noe som helst.

Jeg ødelagte min snes med hammer, var dritt lei den da. Men angrer nå da :hm:

 

Hsr ei venninne som viste interesse for min bror, han ble da litt interessert, men nå er ikke hun det lengre. Så nå fylles dagene med at hun snakker stygt om min bror til meg. Får vondt i hjertet

For en dritt venninne du har da :hm:

 

 

 

Hsr ei venninne som viste interesse for min bror, han ble da litt interessert, men nå er ikke hun det lengre. Så nå fylles dagene med at hun snakker stygt om min bror til meg. Får vondt i hjertet

Herregud da klasker du til henne eller noe. For det er ikke akseptabelt

Ja, jeg vurderer noe sånn. Stakkars han hadde bare invitert henne på middag.

 

Si det til broren din du sannheten til han, att venninna di snakker dritt om broren din :)

 

 

Er bare antidepressiva

"Bare".
De verste abstinensene jeg har opplevd var av et SSRI.

 

Du kjøpe dere beroligende medisiner på internet, for legen min kan ikke skrive ut sterke beroligende for det narko i di da 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...