Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus fuck, friske mennesker som anbefaler høydose D-vitamin for depresjoner fordi de tror at sin sesongaffektive sykdom eller vinterslapphet er det samme gir meg bare lyst til å knuse noe. Personlig har jeg hatt mye mer suksess med terapi enn medisiner, men medisinene gjorde det mulig for meg å komme meg gjennom terapien. Jeg er faen overrasket over at ikke noen sto utenfor DPS og pushet D-vitaminabonnement på folk som kom fra gruppeterapi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forslag til ting å gjøre i Amsterdam? Utenom coffe shops og sex-blubber altså.

Evakurerer landet i morra.

 

Se om du finner en park hvor Vengaboys spiller. Det er mitt sterkeste minne fra Amsterdam. Var på et hotell litt utenfor sentrum, hørte en kjent sang gjennom det åpne vinduet, gikk ut, kryssa gata, inn i en park, og vips; Vengaboys-konsert.

 

Sånn bortsetet fra det er det fint bare å gå rundt i byen, over kanalene f.eks. Eller på blomstermarkedet. Eller Van Gogh-museet, Rembrandt House-museet eller Rijksmuseum om du liker å se på maleri. Heineken experience om du vil drikke skittent vann. Amsterdam dungeon er nøyaktig hva det høres ut som for folk som ikke tenker koffert, og var et interessant sted å vandre innom litt småhøy og bakfull. Fungerer sikkert edru også. Så har de et hasj, marijuana, og hamp-museum om du er interessert i å lære mer om slikt. Det er også et vodka-museum i byen. Jeg kom meg ikke innom det, da jeg ikke akkurat hadde tid sist jeg var der (skulle rekke et fly til Trondhjem), men det virka som et interessant sted.

 

Men basicly, gå på museum, se på ting, lukt på blomster. Finn et pannekake-hus og spreng deg på giga-pannekaker mens du ser om du ikke finner noe øl som ikke er Heineken.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ikke slått deg at slikt er blant symptomene man kan forvente?

Selvfølgelig har det slått meg - rather, jeg antar at hele han, kanskje alltid, er et produkt av sykdom. Uten at det gjør det hele noe bedre. Uavhengig av grunn er det repetetivt, kjedelig og støyende.

 

La oss anta at klumpen blir frisk og/eller får ting under kontroll. Vil han da angre på alt han har postet her? Beskyttes mot seg selv etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus fuck, friske mennesker som anbefaler høydose D-vitamin for depresjoner fordi de tror at sin sesongaffektive sykdom eller vinterslapphet er det samme gir meg bare lyst til å knuse noe. Personlig har jeg hatt mye mer suksess med terapi enn medisiner, men medisinene gjorde det mulig for meg å komme meg gjennom terapien. Jeg er faen overrasket over at ikke noen sto utenfor DPS og pushet D-vitaminabonnement på folk som kom fra gruppeterapi.

hippies gonna hip Endret av Lycantrophe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det har ikke slått deg at slikt er blant symptomene man kan forvente?

Selvfølgelig har det slått meg - rather, jeg antar at hele han, kanskje alltid, er et produkt av sykdom. Uten at det gjør det hele noe bedre. Uavhengig av grunn er det repetetivt, kjedelig og støyende.

 

La oss anta at klumpen blir frisk og/eller får ting under kontroll. Vil han da angre på alt han har postet her? Beskyttes mot seg selv etc.

 

 

Det var da voldsomt til antagelser. "Det hele"? Du verden for en innsikt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Til dere som sliter med rusmidler/depresjon

Jeg for min del har blitt i mye bedre humør etter jeg begynte å fokusere et par timers tid hver dag på å terge en vassekte yootoob celery samt. selvfølgelig delta i tråden hvor alle som har som hobby å plage han holder til.


Her plotter vi forskjellige måter vi kan ødelegge for han, planlegger angrep og diskuterer framgangsmetoder hvor endemålet er og få han til og legge ned yootoob kanalene sine. 

 

Virkelig dypvevsmassasje for sjelen.

Lenke til kommentar

Jesus fuck, friske mennesker som anbefaler høydose D-vitamin for depresjoner fordi de tror at sin sesongaffektive sykdom eller vinterslapphet er det samme gir meg bare lyst til å knuse noe. Personlig har jeg hatt mye mer suksess med terapi enn medisiner, men medisinene gjorde det mulig for meg å komme meg gjennom terapien. Jeg er faen overrasket over at ikke noen sto utenfor DPS og pushet D-vitaminabonnement på folk som kom fra gruppeterapi.

Har du faktisk sjekket verdiene dine av D-vitamin? Har et par ganger spurt om å få en blodprøve hos legen hvor de tester "alt", bare for å kunne følge litt med. Nå er de vanligvis ikke så jævlig hypp på å ta den (koster litt penger å sjekke så mye, men ikke for deg selvfølgelig), men går fint med litt overbevisning. Er ikke noe å tape. Er D-vitamin nivåene gode, så bra det :) .

Lenke til kommentar

 

Jesus fuck, friske mennesker som anbefaler høydose D-vitamin for depresjoner fordi de tror at sin sesongaffektive sykdom eller vinterslapphet er det samme gir meg bare lyst til å knuse noe. Personlig har jeg hatt mye mer suksess med terapi enn medisiner, men medisinene gjorde det mulig for meg å komme meg gjennom terapien. Jeg er faen overrasket over at ikke noen sto utenfor DPS og pushet D-vitaminabonnement på folk som kom fra gruppeterapi.

Har du faktisk sjekket verdiene dine av D-vitamin? Har et par ganger spurt om å få en blodprøve hos legen hvor de tester "alt", bare for å kunne følge litt med. Nå er de vanligvis ikke så jævlig hypp på å ta den (koster litt penger å sjekke så mye, men ikke for deg selvfølgelig), men går fint med litt overbevisning. Er ikke noe å tape. Er D-vitamin nivåene gode, så bra det :) .

 

Er stort sett veldig mye billigere å kjøre vitamintester enn det er å gjennomføre enorme behandlingsprosjekt over et tiår. Nå er jeg heller ikke deprimert, og tingene som feiler meg er det litt verre å forvirre med D-vitaminmangel, men: Jeg får vitaminnivåene mine testet en gang i halvåret, ligger i overkant på de fleste B-vitaminer, og har gode nivåer på alt annet, ingen mangler.

Lenke til kommentar

Urgggghhh, dette bryllupsopplegget er så jævlig dyrt. Vi har satt til side 70k så langt, og da har vi dekket det aller mest nødvendige (leie, mat og vin til maten), men å se sparekontoen tappes på den måten... :|

Hvis jeg hadde foreslått et slikt budsjett til min bedre halvdel hadde jeg fått en strak høyre midt i kjeften, trur jeg. Det var dyrt! Stor familie?

 

Gratulerer så mye, forresten! :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jesus fuck, friske mennesker som anbefaler høydose D-vitamin for depresjoner fordi de tror at sin sesongaffektive sykdom eller vinterslapphet er det samme gir meg bare lyst til å knuse noe. Personlig har jeg hatt mye mer suksess med terapi enn medisiner, men medisinene gjorde det mulig for meg å komme meg gjennom terapien. Jeg er faen overrasket over at ikke noen sto utenfor DPS og pushet D-vitaminabonnement på folk som kom fra gruppeterapi.

Dette må være noe av det beste jeg har lest noensinne.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...