Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Plagsomt med all mas om besøk osv. Ja, greit med noen besøk, men får da være måte på hvor mye mas det skal bli rundt det.

Sett foten ned og si at dere trenger ro.

Leit å høre at hun må over i respirator. Har dere fått døpt henne?

Setter så klart en fot ned. Koselig med et besøk om dagen som regel, og vi sier ifra dersom vi vil slappe av eller ikke vil ha besøk. Men noen enkelte tar det veldig personlig og prøver å spille på samvittigheten vår. Men faen da, vil ikke ha en dritt med sånne mennesker å gjøre. Respekterer de ikke mine egne behov, kan de like så godt holde seg unna.

 

De fleste har heldigvis vett nok til å spørre når det passer, og forstå hvorfor det ikke passer dag/klokka "x". Eller dersom vi sier ifra på kort varsel.

 

Har ikke døpt nei, er ikke en mulighet så tidlig engang. Men vi tenker egentlig å ikke døpe. Kan heller ha et lite lag isteden for selve døpinga :)

Trodde det var vanlig å få mulighet til å gjøre det på sykehuset i sånne situasjoner, men skjønner hvis dere ikke ønsker dåp-dåp.
Mulig, men det hadde uansett ikke skjedd før nærmere termin, det er tre måneder til det.
Lenke til kommentar

Stalkere finner mye rart fordi de går så inn for å gjøre det. La være å snakke om det her, så finner ikke folk ting når de kobler sammen ditten og datten.

 

Igår sa du at du logga av fordi folk ikke ville ha deg der og sa du skulle legge deg. Da tidsplasserte du deg ganske godt. Trenger ikke vite forumnavnet ditt for å skjønne at du var henne. See? Kanskje han fant en random forumtråd om camgirls der det sto at du er også pessimistisk på et norsk forum. Who knows.

 

Jeg vet ikke hvordan han fant denne tråden på dette forumet men google klarer mye rart hvis man går inn for det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jepp det kan godt være bare kødd også. Enkelte har det som hobby å grave opp personlig info om camgirls og bruke det mot dem som pressmiddel. Derfor bør du være veldig forsiktig med å blande jobb og privatliv.

 

Sitter du halve natta og prater på skype med folk fra jobb føler de at de er mere "spesielle" enn alle de andre som ikke har deg på skype personlig. Da blir det fort farlig/creepy.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

BananLaks, jeg misunner deg for den fiskegratengen. Er dårligere enn jeg var da jeg våknet opp i dag, har verken ork eller ingredienser til å lage middag, så den fiskegratengen høres ut som himmelen akkurat nå.

 

Pluss at jeg elsker fiskegrateng.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

BananLaks, jeg misunner deg for den fiskegratengen. Er dårligere enn jeg var da jeg våknet opp i dag, har verken ork eller ingredienser til å lage middag, så den fiskegratengen høres ut som himmelen akkurat nå.

 

Pluss at jeg elsker fiskegrateng.

Bare å komme til ullevaal sykehus-hotellet. Besøkende kan betale 190kr for alt du vil spise-buffet inkl dessert og kaffe/drikke.

 

Er flere valg man kan ta, men er to eller flere hovedretter til lunch og middag. Frokost og aftens er vanlig brødmat og noen ganger litt diverse. Som regel veldig god mat :)

Lenke til kommentar

Ja ja :(

 

Ett eksempel jeg kan dra opp er en "regular" som plutselig snudde på flisa og begynte å true jenta med å legge ut all cam-info på foreldrene hennes sin facebook hvis hun ikke avslørte det selv. Da hadde han gjort litt research og funnet hennes egentlige navn etter at han visste fornavnet, og derav foreldrene. Hun ble rett og slett presset til å "oute" seg selv for familien sin. Ikke kom i den situasjonen. Folk med mye penger kan være skrullete i hodet de også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Ja ja :(

 

Ett eksempel jeg kan dra opp er en "regular" som plutselig snudde på flisa og begynte å true jenta med å legge ut all cam-info på foreldrene hennes sin facebook hvis hun ikke avslørte det selv. Da hadde han gjort litt research og funnet hennes egentlige navn etter at han visste fornavnet, og derav foreldrene. Hun ble rett og slett presset til å "oute" seg selv for familien sin. Ikke kom i den situasjonen. Folk med mye penger kan være skrullete i hodet de også.

 

sant :( 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...