Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

Pupper > drugs

Med noen drugs så trenger du ikke tenke på sex engang, det er 10 ganger bedre å sitte der rusa enn å klå på tits.

 

Men noen drugs gjør det å klå på tits enda bedre.

 

MDMA krystaller <3

 

Men da havner du opp med hoven pikk (ikke som i stå, eller kåt), men rett og slett hoven. Stor og feit pølse i buksa uten at du er kåt. Tar et par dager før det roer seg.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Åjøssenammenagitt! Det var lenge siden! Hvordan går det alle sammen? Jeg har savnet dere! Masse jobbing, kjærester, leiligheter og ymse ting som har skjedd i mellomtiden. Hva gjør folkens for dagene?

Ser på fetishvideoer.

 

 

Det var da et veldig vagt uttrykk.

Lenke til kommentar

Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer.

 

 

Ikke peil, jeg har uansett blitt mer og mer vant til å gå ut og dampe fremfor å trigge røykvarslere. Sånn går det når flere og flere folk er høyt skeptiske til dampskyene mine.

 

Lenke til kommentar

 

 

Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer.

 

Ikke peil, jeg har uansett blitt mer og mer vant til å gå ut og dampe fremfor å trigge røykvarslere. Sånn går det når flere og flere folk er høyt skeptiske til dampskyene mine.

Bruker den bare på hotellrommet, men jeg lager nesten ikke damp i det hele tatt, og er for lite til at alarmen kan gå. Skyer hadde jeg aldri turt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...