Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ny forumkafé! Var kanskje på tide med en regeneration prosess :) Hei forresten! :)

 Ayyy hei Sameboe, det var lenge siden! Hvor er du stasjonert om dagen?

 

 

Sent svar, men sånn blir det etter noen dager med eksamen. Jeg er per dags dato stasjonert i hjembyen min, Alta. :)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f..

Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f..

Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere.
Pluss til deg for den.

 

Hah, opplever nesten en stolthetfølelse for at jeg klarer å komme meg på jobb før åtte i dag. Fleksitid er skumle greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa.

Nei , Satans mat er knallsterk curry uten vann , dette blir servert herrene Hitler , Hussein & bin Laden 2 ganger om dagen pluss at dem blir tvingt til å se på gamle NRK-prog og/eller prog med konstant reklame hvert kvarter :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

Jeg har aldri sett hverken okse eller lammekjøtt..bare den digre frosne rullen som henger på en pinne. Og det er ekkelt som f..

Din skyld som går på ræva kebab-sjapper. Gå på et skikkelig sted. En gresk eller tyrkisk restaurant. Spis shish kebab eller shawarma av lammekjøtt. Du kan takke meg senere.

 

 

Kommer ikke til å skje. Jeg spiser ikke mat jeg ikke trenger for å overleve. 

 

Noen kan mene at sneglesnørr i Ubukaku er den største gourmet-opplevelsen i verden, betyr ikke at jeg reiser dit for å prøve det.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Pell deg sørover, da. Her er det 20 grader og sol.

Meh, gidder ikke bruke penger for å finne sol og varme. Jeg har ikke mye imot regn, uansett. Bare at det blir litt mye innesitting fordi jeg er smålei av å gå tur i regnet, og enda mer lei av å knipse bilder i regnet. Venter heller på oppholdsvær i trønderland. Blir nok reising i juli uansett. Berlin, Festfossen, Stavanger …

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...