Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånt øker angsten min x100. Foretrekker å være ute alene. Ikke "på byen" i det hele tatt. Hvis jeg skal "ut" på f.eks. fredag angster jeg max i 2-3 dager i forveien og finner tilslutt en grunn for å slippe unna. Derfor lar jeg bare være å avtale med folk å bli med "ut".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa.

 Haha, finnes ikke god babb nord for sinsenkrysset, desverre, sjekket du noen gang ut den sjappa her oppe?

 

 

Aner ikke, har knapt vært nordpå de siste 14 årene. Og da er jeg bare såvidt innom Harstad/Narvik før vi drar på hytta i Botn stort sett. På grillen i Bjerkvik var aldri "kebab" noe ord man brukte engang. Ikke i Narvik heller for den saks skyld.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jobbar med å digitalisere og registrere ein del gamle bilder frå små vestlandsbygder i eit arkiv for tida. Og så slår det meg. Lurer på kva liv desse små ungane som gjekk i 17 mai-tog, spelte fotball på åkeren etc. på 1920-60talet endte opp med å leve. Dei gamle også, men mest ungane. Skjedd ein del i levetida deira, men informasjonskanalane var sikkert begrensa til dei mest grisgrendte bygdene også. Nei, rare greier, altså..

Lenke til kommentar

Det er ikkje så verst, spesielt om ein har eit par gode podcasts tilgjengeleg, men også veldig repetivt. Ikkje alle bilder er like interessante å styre med. Må deale med software som godt kunne ha vore meir praktisk utforma også. Men tar ein seg ein kaffipause i blant kan ein ikkje klage. Lærer jo ein del lokalhistorie også.

Lenke til kommentar

Det er ikkje så verst, spesielt om ein har eit par gode podcasts tilgjengeleg, men også veldig repetivt. Ikkje alle bilder er like interessante å styre med. Må deale med software som godt kunne ha vore meir praktisk utforma også. Men tar ein seg ein kaffipause i blant kan ein ikkje klage. Lærer jo ein del lokalhistorie også.

Hva bruker du av software?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...