Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen har kjøpt spiderman senge sett Jysk bør det leveres tilbake. Fordi det er farlig.

 

Har kjøpt noen senge sett på Jysk men ikke den.

 

Jeg har aldri reagert på noe som helst, men jeg ble sammensnørpet i luftveiene av et langhåra teppe som spredde seg utover hele (og jeg mener virkelig hele) leiligheten min.  Kjøpt på Jysk.

 

Alt jeg har kjøpt på Jysk har vært noe forbanna drit, ergo unngår jeg Jysk med største mulige margin. 

Lenke til kommentar

Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt.

 

Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min.

 

Vurdert lærer? Ikke vanskelig å få seg jobb hvis du har nok studiepoeng i norsk.

Lenke til kommentar

 

Tror ikke det helt er noe for meg. Og som Lars sier; jeg trenger ikke enda en utdanning jeg ikke får brukt.

 

Vurderte nordisk spårk og litteratur en periode, men etter å ha fulgt med på minstesøss som tar det og engelsk språk og litteratur, så har jeg kommet frem til at det ikke fremstår som noe for meg likevel. Jeg liker det på et grunnleggende nivå, men dypdykk ødelegger gleden min.

 

Vurdert lærer? Ikke vanskelig å få seg jobb hvis du har nok studiepoeng i norsk.

 

Nei, jeg har ikke det. Jeg klarer ikke snakke foran forsamlinger, og eier ikke et eneste pedagogisk fnugg.

Lenke til kommentar

Men på grunn av at mamma-ligaen i USA har vært høyt og lavt og snakket om hvor FRYKTELIG dette DRAPS-spillet kommer til å bli (uten å ha spilt selv såklart), så kommer det til å bli en bestselger på Steam sikkert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...