Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Han som truet meg ga seg nå som jeg sa jeg kommer til å anmelde. Håper det varer, og at han ikke begynner igjen. Uansett skummelt at han vet hvor jeg bor :(

Veit du hvordan han fant deg?

 

Nei, han unfollowet meg(på twitter) så jeg kan ikke sende han privat melding. Prøver å få han til å følge meg igjen sånn jeg kan sende han en melding. 

Lenke til kommentar

Angående kebab. Kjempegodt om du går til en litt dyrere sjappe. Betaler 89kr for biff kebab, kjempegodt og ordentlig.

Spiste før mye på en sjappe i sentrum, var billig og godt. En dag ble jeg matforgiftet derfra. Diarè 20 ganger for dagen, måtte droppe skole i over 10 dager. Helt jævlig. Like etterpå ble den stengt av mattilsynet og er nå gone! :p

Lenke til kommentar

Venter på Hearts of Iron IV. Prøver å sette meg inn i Crusader Kings 2 nå. Ikke så lett det heller. Har også lyst til å prøve meg på EU4 eller Victoria 2. Ser skammelig morsomt ut hvis man først klarer det.

 

Venter selv. Hadde et håp om å få komme med i betaen da jeg meldte meg på i fjor en gang, men har fortsatt ikke hørt noe, så da venter jeg bare på release.

 

CK2 var det første jeg hoppa inn i, og har nå 302 timer under beltet. Liker det ganske godt, og synes ikke det var så komplisert, men så igjen, det synes jeg heller ikke om EUIV, hvor jeg har tilbragt 473 timer. Digger bare å starte opp et spill med en eller annen tilfeldig nasjon, og så sette meg gradvise mål de første 5 - 6 timene, før jeg gir opp og bare går for verdensherredømme. I og for seg det jeg gjør i CK2 også, vel, helt frem til en av de siste DLC-ene hvor akkurat det ble noget vanskeligere.

 

Vicky 2 har jeg prøvd noen ganger, men aldri helt klart å sette meg inn i. Satser på V3 etter HoI4. Evt. CK3, men først blir det digg med den nye DLC-en som tar oss til Sentral-Asia. :D

 

Ang. babb, har jeg bare blitt matforgifta fra ei sjappe. Ei heller dårlig ei i Trondhjem, hvis navn jeg ikke lenger husker, siden det er 11 år siden. Den ble vel stengt av Mattilsynet, men åpna igjen etter noen år. Samme navn og beliggenhet, men jeg har ikke hatt noen interesse av å spise der siden. Helt greit med babbe, men jeg foretrekker likevel en saftig baconcheese. Mer mettende.

Lenke til kommentar

 

Hallo er redd:(

Hva gjør man når noen sier de skal komme og voldta meg om natten, ringe foreldre osv??? Har ikke tatt det så seriøst, men plutselig har vedkommende funnet ut hvor jeg bor :(

Anmeld. I 99% av tilfellene gjør de ikke noe ut av det, men du vil ikke være den ene prosenten.

En spruteflaske full av salmiakk mot øynene hans er en enkel, provisorisk pepperspray.

 

Bruk ordentlig pepperspray, IKKE BRUK CS GASS!!!!

 

Det er veldig sannsynelig at du ligger og holder deg for øya med cs gass som overgriperen, du kan f.eks lære deg noen basics i hand to hand combat. Et godt slag, og du knuser adamsepplet, og han blir kvelt av sin egen hals.

 

Dessuten, kripos eller var det pst har erklært at pepperspray ikke er ulovelig i norge, men de norske lovlige variantene er svake som faen(ingen pepper, bare menthol). Det ender bare opp med at du gjør fyren forbanna.

 

Eller bare ta med deg knokejern, eller 2finger knokejern. Og lær deg å gi et ordentlig slag, viktig å dra andre armen inn mens du slår med andre, og gjerne vri på armen du slår med samtidig for ekstra punch, husk at pekefinger og langefinger knokene er de som gir mest energi mot målet.

Har den andre personen kniv, ikke hold nevene som en bokser, men snu innerarmene mot deg, og bruk albue og resten til å forsvare, spesielt mot knoker, da er det han som får vondt.

 

 

 

osv osv osv osv

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Du har knust mange adamsepler høres det ut som, Bundy.

Nei, et slag mot solar plexum holder i massevis., Du greier ikke reise deg opp, og det føles som om du kveles. Og noen besvimer.

 

 

(Du må holde fingrene på en spesiel måte for at det skal funke), tommel under to fingre, mens du peker pekefinger og langefinger, med tommel under, og slå)

 

Siden de to første knoklene er de som overfører mest energi. Viktig å stå riktig også, slik at du kan bruke kraften fra hele kroppen og spesielt hofta.

Fight dirty, win, profit.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Hallo er redd:(

Hva gjør man når noen sier de skal komme og voldta meg om natten, ringe foreldre osv??? Har ikke tatt det så seriøst, men plutselig har vedkommende funnet ut hvor jeg bor :(

Anmeld. I 99% av tilfellene gjør de ikke noe ut av det, men du vil ikke være den ene prosenten.

En spruteflaske full av salmiakk mot øynene hans er en enkel, provisorisk pepperspray.

 

Bruk ordentlig pepperspray, IKKE BRUK CS GASS!!!!

 

Det er veldig sannsynelig at du ligger og holder deg for øya med cs gass som overgriperen, du kan f.eks lære deg noen basics i hand to hand combat. Et godt slag, og du knuser adamsepplet, og han blir kvelt av sin egen hals.

 

Dessuten, kripos eller var det pst har erklært at pepperspray ikke er ulovelig i norge, men de norske lovlige variantene er svake som faen(ingen pepper, bare menthol). Det ender bare opp med at du gjør fyren forbanna.

 

Eller bare ta med deg knokejern, eller 2finger knokejern. Og lær deg å gi et ordentlig slag, viktig å dra andre armen inn mens du slår med andre, og gjerne vri på armen du slår med samtidig for ekstra punch, husk at pekefinger og langefinger knokene er de som gir mest energi mot målet.

Har den andre personen kniv, ikke hold nevene som en bokser, men snu innerarmene mot deg, og bruk albue og resten til å forsvare, spesielt mot knoker, da er det han som får vondt.

 

 

 

osv osv osv osv

 

Hahhah takk for tips, men vi har ordnet opp så tror det skal gå bra

Lenke til kommentar

Vel, nesten alle rettsaker går i favor til kvinnfolk. Så det er ikke noe å bekymre seg for. Med mindre han har gode advokater, og får deg til å betale erstatningspenger også videre.

 

Et par uker i varetekt og qtips opp i urinrøret er ikke så digg for mannfolka. Er man ikke morderisk fra før av, så er man det når man slipper ut. Spesielt når man er uskyldig.

 

Økonomisk ruin er den beste veien å gå. og ødelegge hele livet til vedkommende.

Og til slutt vil de ikke dra til butikken eller gå ut av huset engang.

 

"for whatsoever a * sows, that shall * also reap."

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Bundy prøver å høres ut som en Stephen Seagal-kickass kinda badass, men egentlig er han en soft kar som ikke vil jage bort naboens hest som har stått ute på jordet hans i 2 uker.

Fordi jeg fikk den tilbake til eieren?

 

Og eieren var fra en annen kommune, get your facts straight. Jeg ordnet også høyball og sånn saltstein osv mens jeg sporet ned eieren.

 

En høyball jeg hadde ordnet fra en av mine eiendommer, og pakket inn selv. Har solgt alt og flyttet, men uansett.

 

Det var forøvrig første gang jeg red på hest også, uten bøyle eller noe eller i det hele tatt. Ganske kult.

 

Jeg gav faen, og klatret opp på hesten uten noen erfaring eller noen med erfaring rundt meg.

 

Det var ganske utrolig, jeg vet hesten skjønte jeg var nervøs når jeg klatret opp, for hesten tok det skikkelig rolig før jeg begynte med "KOM IGJEN, FORTERE! HIIYAA!"

 

Jeg tror seriøst hester er litt som hunder, de føler dine følelser. En hund f.eks er et vindu inn til the subconscious til eieren.

 

(Etter en stund, obviously når den stolte på meg, tok også opp føttene til hesten for å se om den stolte på meg først) Jeg turte aldri å stå bak den da.

 

Dessuten bryr jeg meg mye mer om dyr enn mennesker.

 

Og jeg kan også være det snilleste mennesket du noen gang kan ha gleden av å kjenne.

 

Så, fuck you. Jeg er en av de snilleste her i forumet. Og jeg har aldri benektet det. Men noen folk forstår bare vold. Hvordan er det min feil?

 

Jeg går ikke rundt og sniker meg inn i hemmelige skypegrupper hvor folk baksnakker konstant, eller fryser folk ut i fra miljøet. Jeg sier det rett ut. Trenger ikke gjemme meg i chattegrupper som mange her gjør.

EDIT36: Visste jeg kunne stole på hesten når hesten sleika hunden min og de var gode kompiser, og nå som det er sommer, så skal jeg reise tilbake og ri litt på samme hest. Hadde dere bare visst hvor glad eierene var for å få hesten tilbake, da følte jeg meg virkelig bra at jeg kunne faktisk finne eieren og de er virkelig takknemmelig. Og jeg sa nei til finnerlønn, ikke fordi at jeg har nok av penger, men fordi jeg ville bare gjøre noe godt.

 

Men alt det gode jeg gjør, blir begravd i måten jeg utrykker meg på.

 

cqefUJT.jpg

Endret av Bundy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...