Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var veldig poetisk ja :)

 

 

Tusen takk du, er ikke så lett men <3

Det føles litt kaotisk, og veldig sterkt i begynnelsen. Men intensiteten vil roe seg ned etterhvert og du venner deg til nye vaner. Jeg bruker å tenke at ting skjer for en grunn selv om det virker ulogisk her og nå. Jeg tenker at det gir plass til at noe enda bedre kommer inn i livet ditt i fremtiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for kloke ord❤️

Jeg føler meg ikke så mye lei meg, men vet ikke om det er fordi jeg lever i en «kommer tilbake»-boble.

 

Burde jeg la snap streaken med henne gå? Jeg sendte hun snap tidligere i dag, felles, men fikk ikke svar. Jeg gidder vel ikke å sende en ny?

Lenke til kommentar

Takk for kloke ord❤️

Jeg føler meg ikke så mye lei meg, men vet ikke om det er fordi jeg lever i en «kommer tilbake»-boble.

 

Burde jeg la snap streaken med henne gå? Jeg sendte hun snap tidligere i dag, felles, men fikk ikke svar. Jeg gidder vel ikke å sende en ny?

Hva er det egentlig som foregår? Men uansett hva det er så håper jeg ting ordner seg.
Lenke til kommentar

Takk for kloke ord❤️

Jeg føler meg ikke så mye lei meg, men vet ikke om det er fordi jeg lever i en «kommer tilbake»-boble.

 

Burde jeg la snap streaken med henne gå? Jeg sendte hun snap tidligere i dag, felles, men fikk ikke svar. Jeg gidder vel ikke å sende en ny?

Det kan være det, og det er veldig normalt om du veksler gjennom å være ulike faser. Man går igjennom ulike faser i sorg, oftest ikke i en linær fase, og gjennom et vidt spenn av følelser (det å ha "ingen" følelser er normalt det og),  selv om man ikke nødvendigvis er gjennom alle fasene og alle følelsene. Sorg ved kjærlighetssorg rammer en ofte hardt, fordi vi mennesker reagerer normalt sett hardt på avvisning, det bunner nok i evolusjonsmessige greier. Heldigvis er det også slik at det følelser blir mindre intense over tid, og den stadige vekslingen mellom fasene roer seg også ned etterhvert. Det lureste er å bare å godta og erkjenne det man kjenner i fasen man er i, spesielt hvis det er fase man ikke vil være i. Lar man følelsene komme til, blir det lettere å bearbeide. Prøv i deg næring (lag deg noen varme rundstykker med favorittpålegget, eller inviter en venn over for å lage god middag?) og prøv å sov så godt du kan, fordi bearbeiding går oftere enklere når de basale behovene blir ivaretatt :)  

 

Jeg ville kuttet helt kontakten med eksen selv om det ikke er det jeg sannsynligvis har lyst til å gjøre der og da, med mindre jeg kanskje hadde noen uoppklarte spørsmål som jeg ville hatt svar på. Dette er tiden jeg ville brukt til å "finne meg sjæl".  Men det er jeg ville gjort, du må kjenne på hva som er riktig for deg.  :)

Lenke til kommentar

Og det er vel dumt å sende snap selv om det er felles. Er vel ingen fordel for meg?

Du må slette henne, overalt. Trenger ikke blokkere nummeret i tilfelle hun vil skrive noe en gang, men du må bare komme deg videre. Det er kanskje like greit at hun gjorde det slutt nå, en enda senere. Hun har jo bevist at hun er ikke rette personen for deg, og fortjener deg heller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...