Gå til innhold

Kamptråd - Hull vs Manchester United


blured

Anbefalte innlegg

xIV22Qv.png4v63g.pnglYFUKiu.png

 

Premier League
24-05-2015 Kl. 16:00 @ KC Stadium

Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports


Siste seriekamp denne sesongen. Litt vemodig, men med handlekraften LVG og Woody viste med Memphis, så ser jeg frem til hva silly season har å by på. Carrick og Shaw er ute, mens DDG og Rooney antakelig er tilbake. Hull kan med seier her redde plassen i PL på bekostning av Newcastle, og vi kan fremdeles (i teorien) kapre tredjeplassen (om Arsenal taper med noen mål). Jeg håper derfor at vi knaller til med et skikkelig offensivt/"twitching-ass" lag, og går inn for en storseier. Evnt. at vi lar unge spillere som McNair, Januzaj, Pereira få prøve seg.
 
Siste seks kamper:
HC: WLLLWD
MU: LWWLLL
 
Siste oppgjør på KC Stadium:
26-12-2013 - 2:3
27-12-2009 - 1:3
24-05-2009 - 0:1

Mulig lagoppstilling:

 

-----------------------Valdes-----------------------

-----Tony---------Smalling----Jones-------Rojo------
------------------------Blind-----------------------
---------Herrera-------------------Fellaini---------
----------Mata---------Rooney--------Young----------
 
 

#####

 

kqSZBoxl.jpg

 

EIVJm9hl.jpg

 

#####

 

CFwTmqsWgAANhyY.png

Endret av blured
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff..jeg er så spent. Så nervøs. Hadde sannsynligvis unngått et "to be or not to be"-scenario hvis vi bare hadde greid å slå Burnley, for det burde vi ha klart. Nå henger PL i en tynn tråd igjen. Vi er et bunnlag/nedre-halvdel-lag i PL, og vil alltid være det. Men jeg mener likevel at vi er et lag som burde være gode nok til å henge med. Så nå i dag håper og krysser jeg fingrene som bare det, og kommer sannsynligvis til å grine uansett utfall.

 

“We have a saying in Ireland that pressure is for tyres. This is a game of football and we have to look forward to it. We know we need to win it and we know we’re more than capable of doing that." - David Meyler

http://mobile.hullcitytigers.com/news/article/meyler-well-rise-to-the-occasion-2468012.aspx

 

Håper hull vinner og Newcastle taper.

:love:
Lenke til kommentar

Jeg gir meg egentlig litt faen i dag. Hull må gjerne vinne sånn at de holder seg i PL, men jeg klager ikke hvis vi vinner heller. Jeg har tatt ferie fra Manchester United etter en berg- og dalbane av en sesong. Gleden har vært stor og skuffelsen likeså. Vi må gjerne vinne og vi må gjerne tape, jeg bryr meg faktisk ikke. Håper på en underholdende kamp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Herlig at vi starter med Di Maria - Herrera! Ellers så er vel alt som forventet, DDG har f.eks gjort sin siste kamp... Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

 

Da går vel dere over pga flere mål scoret?

 

Edit: Nei, det blir likt det også ja. Òg mål i mot faktisk. Hadde faktisk vært litt gøy, jeg lurer på hva som blir resultatet av tabellen da :p

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

 

Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal.

 

Da går vel dere over pga flere mål scoret?

 

 

Med 5-0 til United og 2-0-tap for Arsenal ender begge lag opp med 67-37..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...