Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Black Ops 4 var rimelig meeeehhhhhh for å si det mildt. Dette blir muligens det første COD spillet jeg står over på...ja Gud veit hvor mange år. Mange ihvertfall...!

 

Spiller heller COD: WW2 en det der...

Det sier mye :p Synes WW2 var utrolig kjedelig over tid, gikk i Prestige en gang så sluttet jeg og spille. Men virker som mange andre mener det samme om BO4, jeg venter helt klart på et tilbud, maks 200kr spill.

Lenke til kommentar

CoD døde for lenge siden for min del, allerede ved første Black Ops.

 

Modern Warfare 2 førte kniven sakte, målrettet og sikkert inn i hjertet for min del. Har spillt i gjennom en rekke av enspiller bitene i serien etter det må jeg innrømme, men online biten har jeg sagt meg ferdig med siden World at War. Når det er sagt så skal jeg teste ut Black Ops 4 betaen litt mer på PC i dag, bare for å ha ett grunnlag for og si noe fra eller til .

 

Hadde jo ett lite håp for WW2, men det varte ikke mange timene for min del.

 

NiftyWhiteBlacknorwegianelkhound-size_re

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Far Cry 5 var for min del gøy de 6-7 første timene, etter det var det mest en grind for å komme seg videre i historien. Slik har det jo egentlig vært i alle far cry spill i det siste. Far Cry 3 fenget meg skikkelig, men etter dette ble det litt for mye av det samme for min smak. 5eren prøver å mikse d opp litt, men lykkes ikke helt.

Lenke til kommentar

Ja, Two Point Hospital virker som et sikkert kjøp i utgangspunktet, men må nesten vente å se et par anmeldelser før man kjøper. 

 

Graveyard keeper kommer i dag for de som har lyst på et Stardew Valley lignende spill med en noe mørkere setting.

Spilt en del av alphaen og det er en del timer med underholdning for rundt 150 spenn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva synes folket om Far Cry 5? Bør jeg kjøpe, eller vente til det blir billig(ere)?

 

Merk at jeg liker best sandkassespill hvor jeg kan utforske som "lone wolf".

Jeg har spilt gjennom spillet å mye av sideoppdragene, og var underholdt til siste oppdrag. Etter siste oppdrag av campaign var fullført, har jeg derimot ikke spilt så mye. Har vel ca 70-80t spilt. Kan godt anbefales fra min side. Sjekk evt G2A for å se etter et godt tilbud

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Far Cry 5 var for min del gøy de 6-7 første timene, etter det var det mest en grind for å komme seg videre i historien. Slik har det jo egentlig vært i alle far cry spill i det siste. Far Cry 3 fenget meg skikkelig, men etter dette ble det litt for mye av det samme for min smak. 5eren prøver å mikse d opp litt, men lykkes ikke helt.

 

Er ikke det oppskriften til ALLE UBI spill?

FC, AC, Division, Wildlands osv osv. 

Det handler rett og slett om du liker grinden eller ikke.

Jeg syns grinden i AC er ekstremt kjedelig, og FC er ikke mye bedre, og mens Wildlands er MINST like grindete, liker jeg grinden, og har derfor 94 timer i det spillet, det er ikke et spesielt bra spill, det er veldig meh sånn egentlig, men jeg kan sitte å skyte sicaro's til sola eksploderer. Men jeg ikke ikke sitte å trykke på riktig knapp hver gang jeg blir angrept i mange timer som i AC. 

 

UBISOFT, pick your grind and stay with it. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...