Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Det er nevnt 100k til neste år og ingen av oss vet hvor mange kriger mm som vil bringe lykkejegere hit - tallet kan bli lavere, likt, eller høyere - ingen kan spå

 

Jeg spår(!) at vi (staten, politikerne og opinionen) når smertegrensen lenge før 100 000 i året blir vanlig. Og så blir det grensekontroll og andre mekanismer som stopper dette.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men det er uansett 20k rett ut vinduet. Når man har råd til 100k for turen hit og reise igjen, for så å få den standarden i dubai ... ja, da er det et stjerneeksempel på at mye penger går rett ut av vinduet på lykkejegere.

 

Det er så sykt å tenke på når man ser enkelte sykehjem og tilstandene der, skoler osv - man har ikke penger til oppussing, bemanning(får ikke opp av sengen før på kvelden osv) mm

 

Jeg spår(!)

Håper, mer riktig? :)

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Etnisk norske er i negativ befolkningsvekst. 

 

Ja, det er vi. Men det er vår egen skyld. Du må sannsynliggjøre at det er et resultat av en politikk som har til hensikt å utrydde oss som folkeslag eller etnisk gruppe for å kalle det folkemord.

 

Geir :)

 

 

Så det er også tibetanernes feil at de ikke får nok barn så de blir byttet ut med kinesere?

Lenke til kommentar

 

Forøvrig sier SSB at det vil være ca 20% ikke-etniske nordmenn i Norge i 2050. Så da kan du puste ut og ta deg en kebab med god samvittighet.

SSB bestemmer ikke det. 100k hvert år er 1 mill på 10 år. Så får du regne ut hvor mange % det blir med samme hastighet fram til 2050.

Det er nevnt 100k til neste år og ingen av oss vet hvor mange kriger mm som vil bringe lykkejegere hit - tallet kan bli lavere, likt, eller høyere - ingen kan spå

 

 

En avgjørende faktor som mangler i regnestykket ditt er jo hvor mange av disse som får opphold.

 

Om det er som mange mener, en stor overvekt av "lykkejegere", så vil det også være en tilsvarende liten del av disse 100k som vil bli i Norge.

Lenke til kommentar

Joda, men det er uansett 20k rett ut vinduet. Når man har råd til 100k for turen hit og reise igjen, for så å få den standarden i dubai ... ja, da er det et stjerneeksempel på at mye penger går rett ut av vinduet på lykkejegere.

 

 

Det kan man selvsagt si. Men vi kan jo ikke bestemme 100% hvem som dukker opp til enhver tid, og slike som henne har blitt lurt/forespeilet via websider etc. at er bare å komme til Norge, at Norge har invitert  eller trenger flyktninger osv. Mange av disse har neppe samme oversikt over problematikken som den jevne nordmann for å si det sånn.

 

For egen del synes jeg 20k er "lite", altså i den forstand at det kunne kostet masse mye mer om personen(e) får innvilget asyl, noe som også kunne blitt utfallet for enkelte. Da påløper jo utgifter minst et par år.

 

Egentlig burde man kanskje vurdert øke det til 40k ? :hmm:  (i allefall for slike som hadde fått opphold okke som) For den summen kan da mange flere reise tilbake (ikke nødvendig til samme bygda) å greie etablere seg med litt maskiner og business etc.

Lenke til kommentar

Så det er også tibetanernes feil at de ikke får nok barn så de blir byttet ut med kinesere?

 

Kinesernes politikk i Tibet er villet. Kineserne som bosettes der er flyttet dit etter politiske beslutninger tatt utenfor Tibet. Dette er ikke anderledes enn annen imperialistisk bosettingspolitikk. Men det ligger ingen slik politikk bak innvandringen tll Norge. (Som ikke er det samme som at politikere eller opinion vil eller ikke vil slippe innvandrere inn i landet.)

 

Tibetanerne er ikke herre over sin situasjon. På den måten er de i samme stilling som andre etniske minoriteter, inkludert norske samer. Men om tibetanerne eller sammene i et fritt demokratisk samfunn ikke fikk nok barn til å reprodusere seg, så ville det ikke være anderledes enn når vi ikke får det.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så det er også tibetanernes feil at de ikke får nok barn så de blir byttet ut med kinesere?

 

Kinesernes politikk i Tibet er villet. Kineserne som bosettes der er flyttet dit etter politiske beslutninger tatt utenfor Tibet. Dette er ikke anderledes enn annen imperialistisk bosettingspolitikk. Men det ligger ingen slik politikk bak innvandringen tll Norge. (Som ikke er det samme som at politikere eller opinion vil eller ikke vil slippe innvandrere inn i landet.)

 

Tibetanerne er ikke herre over sin situasjon. På den måten er de i samme stilling som andre etniske minoriteter, inkludert norske samer. Men om tibetanerne eller sammene i et fritt demokratisk samfunn ikke fikk nok barn til å reprodusere seg, så ville det ikke være anderledes enn når vi ikke får det.

 

Geir :)

 

 

Mye politikk som styrer i Norge er også tatt utenfor landet. At mange land ikke følger Dublin-konvensjonen som de har ratifisert gir oss unødvendig mange migranter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er lei de tøvete offentlige anslagene.

 

Jeg spår nærmere 500 000 til Norge neste år, og over dobbelt så mange i år 2017.

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

 

I løpet av 20 år vil landet være fullstendig ugjenkjennelig i forhold til i dag.

 

Dette er realiteten.

Lenke til kommentar

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

Endel etniske nordmenn har allerede forlatt Norge, men det her lite med innvandrerne å gjøre. ;)

 

 

Vi vet veldig godt at du har flyttet til et ikke navngitt land der det ikke finnes lover og regler og restriksjoner på noe, men der folk likevel lever i perfekt harmoni, der ingen ønsker å skade hverandre, der det ikke finnes konflikter, der ingen betaler skatt, der hunder ikke jager katter, og at du er fryktelig stolt av det faktum. Bare så underlig at du fortsatt bryr deg om hva som skjer her oppe i steinrøysa når du bor i et sånt lykkeland.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg spår(!) at vi (staten, politikerne og opinionen) når smertegrensen lenge før 100 000 i året blir vanlig. Og så blir det grensekontroll og andre mekanismer som stopper dette.

 

 

Man har allerede hatt innvandringsstopp en stund, man har nektet flyktninger å gå på fly og båter mot Europa. Det flyktningene da har gjort, er faktisk at de har kommet seg til Europa med oppblåsbare båter og til fots...

Man har allerede brukt vannkanoner mot flyktninger nede ved en europeisk grense, men flyktningene brøt seg igjennom. Hvis de ikke får bygd en kjempehøy mur rundt hele Europa, ser det ganske mørkt ut.

 

Pr i dag er man ikke villige til å skyte på flyktningene. Og hvis det skulle tvinge seg fram ett sted, vil det bare åpne opp for enda flere flyktninger etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg er lei de tøvete offentlige anslagene.

 

Jeg spår nærmere 500 000 til Norge neste år, og over dobbelt så mange i år 2017.

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

 

I løpet av 20 år vil landet være fullstendig ugjenkjennelig i forhold til i dag.

 

Dette er realiteten.

 

Javel, hva bygger du dette på?

 

Hvis dette er realiteten, må vi bidra til å få det fram. Da må noe gjøres, vi kan ikke tillate det. 

 

Det er umulig at vi kan ta på oss å slippe inn så mange, uten at det vil rasere samfunnet og skape alvorlige tumulter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...