Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg er lei de tøvete offentlige anslagene.

 

Jeg spår nærmere 500 000 til Norge neste år, og over dobbelt så mange i år 2017.

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

 

I løpet av 20 år vil landet være fullstendig ugjenkjennelig i forhold til i dag.

 

Dette er realiteten.

 

Javel, hva bygger du dette på?

 

Hvis dette er realiteten, må vi bidra til å få det fram. Da må noe gjøres, vi kan ikke tillate det. 

 

Det er umulig at vi kan ta på oss å slippe inn så mange, uten at det vil rasere samfunnet og skape alvorlige tumulter.

 

 

 

Flyktningkrisen er ikke engang begynt enda, det vil komme flere og flere hvert eneste år.

 

Norge i fremtiden ser vi flere steder i Sverige i dag.

 

Hundrevis av forskjellige kulturer, språk og religioner stuet tett sammen.

 

 

Skal vi fortsette med masseinnvandring må det skje på en bedre måte enn i dag, og inntil en plan foreligger bør den stanses helt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er lei de tøvete offentlige anslagene.

 

Jeg spår nærmere 500 000 til Norge neste år, og over dobbelt så mange i år 2017.

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

 

I løpet av 20 år vil landet være fullstendig ugjenkjennelig i forhold til i dag.

 

Dette er realiteten.

 

Javel, hva bygger du dette på?

 

Hvis dette er realiteten, må vi bidra til å få det fram. Da må noe gjøres, vi kan ikke tillate det. 

 

Det er umulig at vi kan ta på oss å slippe inn så mange, uten at det vil rasere samfunnet og skape alvorlige tumulter.

 

 

 

Flyktningkrisen er ikke engang begynt enda, det vil komme flere og flere hvert eneste år.

 

Norge i fremtiden ser vi flere steder i Sverige i dag.

 

Hundrevis av forskjellige kulturer, språk og religioner stuet tett sammen.

 

 

Skal vi fortsette med masseinnvandring må det skje på en bedre måte enn i dag, og inntil en plan foreligger bør den stanses helt.

 

 

Akkurat, men ser politikerne våre det ? Eller kommer det en dag hvor det plutselig går opp for dem at de bæsja fullstendig på leggen og skulle gjort noe for lenge siden?

 

Jeg frykter det siste.  Det har jo alltid vært FRP sin politikk å ha en streng hånd over innvandring, det er mye pga det at de er på en liten flow om dagen.

Det jeg er redd for er at partier som AP ,MDG,V,SV og KRF er for opptatt med og opprettholde sitt image som stikk motsatt av FRP (uansett hva FRP mener) at de er villige til og la det gå så langt at det ender som i sverige.

Lenke til kommentar

Man har allerede hatt innvandringsstopp en stund, man har nektet flyktninger å gå på fly og båter mot Europa. Det flyktningene da har gjort, er faktisk at de har kommet seg til Europa med oppblåsbare båter og til fots...

Man har allerede brukt vannkanoner mot flyktninger nede ved en europeisk grense, men flyktningene brøt seg igjennom. Hvis de ikke får bygd en kjempehøy mur rundt hele Europa, ser det ganske mørkt ut.

 

Pr i dag er man ikke villige til å skyte på flyktningene. Og hvis det skulle tvinge seg fram ett sted, vil det bare åpne opp for enda flere flyktninger etterpå.

Kanskje du bør lytte litt til forslagene fra skeptikerne, før du kommer til konklusjonen at alternativet er så skyte dem. De forslagene jeg nevner under, har blitt nevnt av mange innvandrerkritiske politiker.

 

Det finnes to muligheter og begge blir stoppet av land som Tyskland og Sverige. Det ene er at man bare returnerer båtene direkte til Tyrkia, istedenfor å hjelpe dem komme i land. Dette er den dyreste delen av reisen, og er risikoen stor for at man blir stoppet så vil langt færre komme. Det var på denne måten vi hindret at like mange kom før.

 

Det andre muligheten er å betale Tyrkia til å holde migrantene tilbake og til å ta imot asylsøkerene som smugler seg til EU. Merkel har prøvd å gjennomføre den delen om å holde migrantene tilbake, men selv det godtok ikke Tyrkia fordi Merkel er ikke villig til å tilby nok penger og hun har ingen trussel. Det vi burde gjøre er å gi Tyrkia en økonomisk pakke på ca 50-100 milliarder euro, som inneholder penger for tyrkisk infrastruktur og for flyktningene de tar vare på. Tyrkia kan ikke takke nei, og hvis de mot all fornuft skulle gjøre det, så er det bare å returnere båtene direkte og Tyrkia må ta vare på dem uten å få noen penger.

Lenke til kommentar

Jeg forsøker selvfølgelig ikke å skape frykt, har åpenbart ingen interesse av det.

 

Erna Solberg uttalte nylig til Dagens Næringsliv at "Vi må kanskje bevege reglene våre ned mot flyktningkonvensjonens minimum, sier statsminister Erna Solberg. [...] Det jo sånn at hvis alle flyktningene i verden, cirka 60 millioner, skulle komme, så klarer vi ikke det."

 

Jeg tror absolutt ikke at 60 millioner mennesker i verden vil (eller har muligheten til å) sette kursen mot Norden, men anslagene jeg kom med tidligere ser jeg på som de mest realistiske anslag. Dette basert på dagens verdensbilde og utviklingen slik jeg ser det.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

"Soldater i Makedonia begynte lørdag byggingen av et metallgjerde på grensen mot Hellas."

"Misfornøyde migranter har den siste uken demonstrert mot at ikke de har fått lov til å passere grensen. Blant annet har iranske migranter sydd munnen igjen i protest."

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Makedonia-har-begynt-a-bygge-et-gjerde-pa-grensen-mot-Hellas-8262861.html

 

Hellas er vel det stedet som har størst problemer, og det virker som de ikke har penger eller ressurser til å sette igang bygging av noe gjerde.

 

Flyktningene må da også være ganske trege i oppfattelsen, når de møter på mange hindringer og de fortsatt påstår at de er ønsket her og/eller har krav på å reise til Nord-Europa.

Lenke til kommentar

Jeg forsøker selvfølgelig ikke å skape frykt, har åpenbart ingen interesse av det.

 

Erna Solberg uttalte nylig til Dagens Næringsliv at "Vi må kanskje bevege reglene våre ned mot flyktningkonvensjonens minimum, sier statsminister Erna Solberg. [...] Det jo sånn at hvis alle flyktningene i verden, cirka 60 millioner, skulle komme, så klarer vi ikke det."

 

Jeg tror absolutt ikke at 60 millioner mennesker i verden vil (eller har muligheten til å) sette kursen mot Norden, men anslagene jeg kom med tidligere ser jeg på som de mest realistiske anslag. Dette basert på dagens verdensbilde og utviklingen slik jeg ser det.

Hva om du forklarer hvordan du kom frem til 500 000, og ikke 78 000 eller 3 000 000? Det ser ut som et tall plukket fra løse luften.

Lenke til kommentar

 

Akkurat, men ser politikerne våre det ? Eller kommer det en dag hvor det plutselig går opp for dem at de bæsja fullstendig på leggen og skulle gjort noe for lenge siden?

 

Jeg frykter det siste.  Det har jo alltid vært FRP sin politikk å ha en streng hånd over innvandring, det er mye pga det at de er på en liten flow om dagen.

Det jeg er redd for er at partier som AP ,MDG,V,SV og KRF er for opptatt med og opprettholde sitt image som stikk motsatt av FRP (uansett hva FRP mener) at de er villige til og la det gå så langt at det ender som i sverige.

 

 

De er selvsagt programforpliktet til å  mene og si det de gjør.

Lenke til kommentar

 

Jeg forsøker selvfølgelig ikke å skape frykt, har åpenbart ingen interesse av det.

 

Erna Solberg uttalte nylig til Dagens Næringsliv at "Vi må kanskje bevege reglene våre ned mot flyktningkonvensjonens minimum, sier statsminister Erna Solberg. [...] Det jo sånn at hvis alle flyktningene i verden, cirka 60 millioner, skulle komme, så klarer vi ikke det."

 

Jeg tror absolutt ikke at 60 millioner mennesker i verden vil (eller har muligheten til å) sette kursen mot Norden, men anslagene jeg kom med tidligere ser jeg på som de mest realistiske anslag. Dette basert på dagens verdensbilde og utviklingen slik jeg ser det.

Hva om du forklarer hvordan du kom frem til 500 000, og ikke 78 000 eller 3 000 000? Det ser ut som et tall plukket fra løse luften.

 

 

ja. Det var egentlig det jeg lurte på også.

Lenke til kommentar

 

Hva om du forklarer hvordan du kom frem til 500 000, og ikke 78 000 eller 3 000 000? Det ser ut som et tall plukket fra løse luften.

Det er vanskelig å skrive side opp og side ned om konkrete forhold i verden som gjør at jeg tror det blir akkurat det tallet. Jeg baserer meg bare på dagens situasjon sammenholdt med hvordan jeg tror den globale utviklingen blir i månedene fremover. Har selvsagt ikke sittet med kalkulator og finregnet meg frem til 500 000, poenget er vel bare at jeg mener det er nærmere realiteten enn de 100 000 som UDI anslår.

 

Nå må vi også huske på at omtrent det eneste stedet i verden hvor 500 000 er et stort antall mennesker, er i Norge. 500 000 er ikke en middels landsby i India engang. Bare Pakistan, Iran, Syria, Irak, Jemen, Afghanistan, Tyrkia og Bangladesh er til sammen godt over 600 millioner mennesker.

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

De øvrige partiene (untatt Frp og kanskje H) er i et annet dilemma også. Skal de skynde seg å få flest mulig innvandrere inn før 2017, eller skal de bl mer kritiske, slik at  det ikke blir masseflukt over til Frp?

Hvis det bærer i en retning tilnærmet det Coffee skisserer, kan det bli det. Da kan det risikere å bli 50 % til Frp ved valget 2017. Masse opptøyer og tumulter.
tror vi må belage oss på det ja. Jeg vil helst ikke ha et så sterkt Frp, men folk kommer til stemme i ren desperasjon mot å miste trygghet, velferd og alt det de er vant med som er bygget opp her.  

Lenke til kommentar

Bare slapp av , det blir trolig ikke masseflykt til FRP uansett hvor bra / dårlig det går med flyktningene til Norge.

Blir det over 50% til FRP graver vi virkelig velferdssamfunnet sin grav på kort og lang sikt og plutselig står vi der på gata sammen med flyktningene med en kopp i gata og et skilt som påpeker at vi ikke har til mat.

De rike onklene til FRP og Høyre vil trolig le hele veien til Slottet sitt og smile pent når de ser saldoen sin på kontoen sin,.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å skrive side opp og side ned om konkrete forhold i verden som gjør at jeg tror det blir akkurat det tallet. Jeg baserer meg bare på dagens situasjon sammenholdt med hvordan jeg tror den globale utviklingen blir i månedene fremover. Har selvsagt ikke sittet med kalkulator og finregnet meg frem til 500 000, poenget er vel bare at jeg mener det er nærmere realiteten enn de 100 000 som UDI anslår.

 

Nå må vi også huske på at omtrent det eneste stedet i verden hvor 500 000 er et stort antall mennesker, er i Norge. 500 000 er ikke en middels landsby i India engang. Bare Pakistan, Iran, Syria, Irak, Jemen, Afghanistan, Tyrkia og Bangladesh er til sammen godt over 600 millioner mennesker.

Du trenger ikke skrive side opp og side ned, men du kan i det minste skrive noe? Du gjør ikke det i dette innlegget heller.

 

Jeg er klar over at det finnes mange mennesker, men jeg ser ikke hvorfor vi må huske på det i denne saken. Det vil ikke være veldig mange flere mennesker på jorden neste år enn i år, så det er neppe en veldig viktig variabel.

Lenke til kommentar

 

Jeg er lei de tøvete offentlige anslagene.

 

Jeg spår nærmere 500 000 til Norge neste år, og over dobbelt så mange i år 2017.

 

Videre spår jeg at en hel del etniske nordmenn vil forlate Norge i løpet av de neste 15 årene.

 

I løpet av 20 år vil landet være fullstendig ugjenkjennelig i forhold til i dag.

 

Dette er realiteten.

 

Javel, hva bygger du dette på?

 

Hvis dette er realiteten, må vi bidra til å få det fram. Da må noe gjøres, vi kan ikke tillate det. 

 

Det er umulig at vi kan ta på oss å slippe inn så mange, uten at det vil rasere samfunnet og skape alvorlige tumulter.

 

 

Dragged directly out of his ass.

 

Ikke noe sted, av noen, har jeg sett slike astronomiske anslag, så her er vi vitne til god gammal bullshit basert på en agenda, eller i bestefall, bare en skivebom som følge av ignoranse for fakta.

Lenke til kommentar

Bare slapp av , det blir trolig ikke masseflykt til FRP uansett hvor bra / dårlig det går med flyktningene til Norge.

Blir det over 50% til FRP graver vi virkelig velferdssamfunnet sin grav på kort og lang sikt og plutselig står vi der på gata sammen med flyktningene med en kopp i gata og et skilt som påpeker at vi ikke har til mat.

De rike onklene til FRP og Høyre vil trolig le hele veien til Slottet sitt og smile pent når de ser saldoen sin på kontoen sin,.

 

Høy innvandring betyr slutten for velferdsamfunnet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...