Gå til innhold

Norge tar imot 10.000 flyktninger fra Syria.


Anbefalte innlegg

 

Artikkelen er ikkje legitim, slik den er skrive. Her er fyrste avsnittet:

 

"Fremskrittspartiet er partiet som er mest kritisk til dagens trygdesystem. Likevel har partiet dobbelt så mange trygdede velgere som Arbeiderpartiet."

 

Det er rein lygn, og ein forstår kva for ein agenda dei som har skrive artikkelen har. Ap har halvannan gong så mange trygda veljarar som Frp.

La oss si at det var en glipp. Upresist språkbruk. Da er det ikke ren løgn. Skal jeg da konkludere med at du sprer løgner om DNs journalist, eller skal jeg la være - da jeg forstår hva du mener?

 

Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva journalisten mente, selv om det ikke stemmer slik det er formulert.

 

 

 

Det var ingen glipp. Journalistane bak artikkelen hadde ein klår agenda. Og dei klarte ikkje dy seg. Dei måtte ty til usanningar, då dei nok tenkte at "saka" deira ikkje var sterk nok utan.

 

Det som elles er interessant er at artikkelen har ei heilt anna overskrift i andre medier. Der står det "Frp har flest trygdede velgere". Til dømes her:

http://www.bt.no/nyheter/okonomi/Frp-har-flest-trygdede-velgere-2533354.html

 

Ein kan mistenka at dette også var overskrifta i DN sin artikkel, som BT referer til, men at DN seinare endra den til "Frp har høyest andel trygdede velgere" grunna klagar om faktafeilen. Men det første avsnittet, som no ikkje har noko med overskrifta å gjera, gløymte dei altså å endra. Me ser at artikkelen er oppdatert, utan at me veit kva oppdateringa utgjorde eller kor mange gonger den har blitt oppdatert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den første vinklingen sier at trygdede er overrepresenterte blant FRP-velgere, selv om de fleste trygdede ikke er FRP-velgere. I en tråd hvor det stadig tas opp (med rette) at innvandrere er overrepresenterte i kriminalstatistikken, selv om de fleste kriminelle ikke er innvandrere, så forstår jeg ikke at det skal reageres slik.

Det er jo ei heilt anna sak. Grunnen til at ein trekk inn overrepresentasjon der er at om talet på ikkje-vestlege innvandrarar aukar kraftig, så vil talet på valdtekter eksplodera. Meiner du antall trygda vil gå i taket om Frp får ei kraftig auke i oppslutninga? Nei, det trur eg ikkje du meiner. For det var jo ikkje fleire på trygd den gongen Frp hadde godt over 20 % ved Stortingsval, eller då Frp hadde over 30 % på meningsmålingar for den saks skuld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Den første vinklingen sier at trygdede er overrepresenterte blant FRP-velgere, selv om de fleste trygdede ikke er FRP-velgere. I en tråd hvor det stadig tas opp (med rette) at innvandrere er overrepresenterte i kriminalstatistikken, selv om de fleste kriminelle ikke er innvandrere, så forstår jeg ikke at det skal reageres slik.

Det er jo ei heilt anna sak. Grunnen til at ein trekk inn overrepresentasjon der er at om talet på ikkje-vestlege innvandrarar aukar kraftig, så vil talet på valdtekter eksplodera. Meiner du antall trygda vil gå i taket om Frp får ei kraftig auke i oppslutninga? Nei, det trur eg ikkje du meiner. For det var jo ikkje fleire på trygd den gongen Frp hadde godt over 20 % ved Stortingsval, eller då Frp hadde over 30 % på meningsmålingar for den saks skuld.

 

 

 

Det ville vært flere trygdede som gikk fra å stemme på andre partier til å stemme FRP om FRP sin oppslutning økte.

Lenke til kommentar

 

Gikk jo fint sist og denne gang har vi jo tusenvis av sengeplasser og internater med ledige rom etter at tallene på antall søkere ble hauset opp til det absurde av både Listhaug og media sist runde her.

 

Så kapasiteten skal det ikke stå på, jeg er nok mer bekymret for vilja til mine kjære velfødde landsmenn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...